Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon menossa ekaa kertaa hierojalle. Paljonko joudun vähentämään vaatteita?

Vierailija
29.08.2021 |

Selkä aivan jumissa ja kaverit suositteli menemään hierojalle..
En oo vielä koskaan käynyt, nyt varasin ajan tiistaille yhdelle paikalliselle mieshierojalle. On kuulemma hyvä.

No yksi kaveri kertoi että oli joutunut riisumaan jopa rintsikatkin hierojan pyynnöstä! En tiedä huijasko, mutta en kyllä kehtaisi ihan kaikkea näyttää...

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa vaikka on alasti, jos on sokea hieroja.

Vierailija
22/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko mua kun sanon, että sitä hierojaa ei voisi vähempää kiinnostaa sinun rintasi.

Kyllä kiinnostaa, jos terve heteromies on.

Jonku läskin vanhan kurpan rinnat ei kyllä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljaita rintoja tarvitse näyttää. Ne liivien narut irroitetaan väliaikaisesti kun olet mahallasi pöydällä eli liivit pysyy päällä.

No mun kaveri oli kuulemma maannut selällään rinnat paljaana, kun hieroja oli pyytänyt. Mulle ei sit oikein selvinnyt, mistä kohtaa oli hieronut. =D

Ei ole normaalia hierontaa tämä. Kaverisi narraa tai kyseessä on ollut joku outo seksijuttu

Vierailija
24/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos makaa selällään hoitopöydällä, niin hieroja laittaa rintojen peitoksi suuren pyyhkeen.

Aloitus on kuselta haiseva mädäntynyt trolli.

Hierojat ovat yrittäjiä, toiminimellä.   Heidän elantonsa on kiinni siitä, että heillä käy asiakkaita.

Kukaan tervejärkinen normaa ammattilainen hieroja, ei pilaa elinkeinoaan käyttäytymällä törkeästi asiakkaitaan kohtaan.

Etenkin nuoret naiset luulevat, että ne juuri ne heidän rintansa ovat taivaanlahja kaikille miehille.

Ei sentäs noin mene terveydenhoito-fysioterapia -ja ammattitutkinnon suorittaneen hierojan kanssa asioidessa.

Ja mitä te täällä moisesta itkette?   Miksi varaatte ajan mieshierojille,  tarjolla on kyllä riittävästi naishierojiakin.

Ap on tosi ääliö.  Hävettää naisena hänen puolestaan.

Vierailija
25/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa vaikka on alasti, jos on sokea hieroja.

Sokeita hierojia on itse asiassa melko paljon.

Vierailija
26/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käynyt niin, että rintsikoiden pois ottamis ajaksi (mies)hieroja kääntyi pois päin tekemään jotain muuta. Varmaan järjestelemään papereitaan turhaan tms :D Sillä aikaa otin pois, ja menin pöydälle makoileen. Ja sitten kun hieronta oli ohi, niin sama.

Tekemään "jotain muuta", hm hm...

Tarkentamaan webcamia ja rajaamaan otosta rintoja korostavammaksi.

Vierailija
27/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos makaa selällään hoitopöydällä, niin hieroja laittaa rintojen peitoksi suuren pyyhkeen.

Aloitus on kuselta haiseva mädäntynyt trolli.

Hierojat ovat yrittäjiä, toiminimellä.   Heidän elantonsa on kiinni siitä, että heillä käy asiakkaita.

Kukaan tervejärkinen normaa ammattilainen hieroja, ei pilaa elinkeinoaan käyttäytymällä törkeästi asiakkaitaan kohtaan.

Etenkin nuoret naiset luulevat, että ne juuri ne heidän rintansa ovat taivaanlahja kaikille miehille.

Ei sentäs noin mene terveydenhoito-fysioterapia -ja ammattitutkinnon suorittaneen hierojan kanssa asioidessa.

Ja mitä te täällä moisesta itkette?   Miksi varaatte ajan mieshierojille,  tarjolla on kyllä riittävästi naishierojiakin.

Ap on tosi ääliö.  Hävettää naisena hänen puolestaan.

Näin se menee. Paitsi ettei ap vaikuta ääliöltä. Hän ei vain ole käynyt hieronnassa.

Vierailija
28/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko mua kun sanon, että sitä hierojaa ei voisi vähempää kiinnostaa sinun rintasi.

Kyllä kiinnostaa, jos terve heteromies on.

Jonku läskin vanhan kurpan rinnat ei kyllä kiinnosta.

Kyllä nekin vähän kiinnostaa.

Vierailija
29/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljaita rintoja tarvitse näyttää. Ne liivien narut irroitetaan väliaikaisesti kun olet mahallasi pöydällä eli liivit pysyy päällä.

Juuri näin. Silloin kun olen käynyt mieshierojalla, olen mennyt rintsikat päällä siihen hierontapöydälle, ja hieroja on avannut rintsikat takaa niin että on vapaampi hieromaan. 

Yleensä valitsen kyllä naishierojan, koska silloin voin ottaa rintsikat kokonaan pois, on jotenkin helpompaa.

Niin ja yleensä saa aina jonkin peitteen lisäksi päälle peittämään kehoa muuten paitsi sitä osaa, jota juuri sillä hetkellä hierotaan. Ei siis tarvitse siltä osinkaan "paljastella".

Minä valitsen yleensä mieshierojan juuri siitä syystä, että on jotenkin helpompaa olla yläosa paljaana miehen seurassa. 😂 Samasta syystä käyn aina miesgynekologillakin.

Okei. Minä kokisin kyllä outona heittää rintsikat kokonaan veks mieshierojalla käydessä. :D 

Gynekologin sukupuolella ei ole niin väliä, sillehän pitää joka tapauksessa se alapää levittää nähtäväksi ja ronkittavaksi, ja se tuntuu yhtä epämiellyttävältä, on siinä sitten mies tai nainen. Hieronnan taas haluaa olla mahdollisimman rentouttavaa ja miellyttävää.

Vierailija
30/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Silloin kun olen käynyt mieshierojalla, olen mennyt rintsikat päällä siihen hierontapöydälle, ja hieroja on avannut rintsikat takaa niin että on vapaampi hieromaan. 

Yleensä valitsen kyllä naishierojan, koska silloin voin ottaa rintsikat kokonaan pois, on jotenkin helpompaa.

Niin ja yleensä saa aina jonkin peitteen lisäksi päälle peittämään kehoa muuten paitsi sitä osaa, jota juuri sillä hetkellä hierotaan. Ei siis tarvitse siltä osinkaan "paljastella".

Musta olisi helpompaa napata ne rintsikat kokonaan pois mieshierojallakin, ei olisi itselleni mikään big deal. Mutta kokisiko se mieshieroja tilanteen kiusallisena, jos vetäisisin koko yläosan paljaaksi? Ja joo, tiedän että siinä hierontapöydällä on pyyhe tms. niitten paikkojen peittona mitä ei juuri sillä hetkellä hierota. Mutta tuntuu luontevammalta mennä naishierojalle niin tuolla rintsikka-asialla ei ole väliä suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
31/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat naiset on rennompia seksuaalisuutensa kanssa ja ottaa pikkaritkin pois

Nimim Hieroja

Vierailija
32/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaan sheivata sisäreidetkin, monella naisella on karvaa sielläkin.

Vierailija
33/33 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asiallinen hieroja, poistuu tilasta sillä aikaa että asiakas saa rintsikat pois ja hoitaa hienotunteiesti tilanteen pyyhkeillä peittämällä.  Olen ollut naisena monella mieshierojalla ja-fysioterapeutilla, aina on ollut asiallista. Maine on heille todella tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan