Oon menossa ekaa kertaa hierojalle. Paljonko joudun vähentämään vaatteita?
Selkä aivan jumissa ja kaverit suositteli menemään hierojalle..
En oo vielä koskaan käynyt, nyt varasin ajan tiistaille yhdelle paikalliselle mieshierojalle. On kuulemma hyvä.
No yksi kaveri kertoi että oli joutunut riisumaan jopa rintsikatkin hierojan pyynnöstä! En tiedä huijasko, mutta en kyllä kehtaisi ihan kaikkea näyttää...
Kommentit (33)
Siinä pöydällä kastuu aina, välillä oiken levitän että hieroja saa syvemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin!!
Usko mua kun sanon, että sitä hierojaa ei voisi vähempää kiinnostaa sinun rintasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljaita rintoja tarvitse näyttää. Ne liivien narut irroitetaan väliaikaisesti kun olet mahallasi pöydällä eli liivit pysyy päällä.
No mun kaveri oli kuulemma maannut selällään rinnat paljaana, kun hieroja oli pyytänyt. Mulle ei sit oikein selvinnyt, mistä kohtaa oli hieronut. =D
Rintahieronnasta veloitetaan yleensä lisähinta.
Vierailija kirjoitti:
Usko mua kun sanon, että sitä hierojaa ei voisi vähempää kiinnostaa sinun rintasi.
Kyllä kiinnostaa, jos terve heteromies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljaita rintoja tarvitse näyttää. Ne liivien narut irroitetaan väliaikaisesti kun olet mahallasi pöydällä eli liivit pysyy päällä.
No mun kaveri oli kuulemma maannut selällään rinnat paljaana, kun hieroja oli pyytänyt. Mulle ei sit oikein selvinnyt, mistä kohtaa oli hieronut. =D
Hartioita tai rintalihaksia.
Selviää helpolla kun menee selkähierontaan ilman rintsikoita. Ja ei niitä rintoja tarvitse näytellä, asiallisessa paikassa siinä on tarjolla pyyhe/liina.
Siis mitä ihmettä? Suostuuko naiset näyttään hierojalle tissinsä?
Pitäiskö lähtee opiskelemaan urheiluhierojaksi?
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Silloin kun olen käynyt mieshierojalla, olen mennyt rintsikat päällä siihen hierontapöydälle, ja hieroja on avannut rintsikat takaa niin että on vapaampi hieromaan.
Yleensä valitsen kyllä naishierojan, koska silloin voin ottaa rintsikat kokonaan pois, on jotenkin helpompaa.
Niin ja yleensä saa aina jonkin peitteen lisäksi päälle peittämään kehoa muuten paitsi sitä osaa, jota juuri sillä hetkellä hierotaan. Ei siis tarvitse siltä osinkaan "paljastella".
Mennyt tissiflashmobien sanoma porukalla ihan hukkaan...
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä? Suostuuko naiset näyttään hierojalle tissinsä?
Pitäiskö lähtee opiskelemaan urheiluhierojaksi?
Ei kannata.
En nähnyt koko opiskelun aikana ainuitakaan tissejä.
t. urheiluhieroja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Silloin kun olen käynyt mieshierojalla, olen mennyt rintsikat päällä siihen hierontapöydälle, ja hieroja on avannut rintsikat takaa niin että on vapaampi hieromaan.
Yleensä valitsen kyllä naishierojan, koska silloin voin ottaa rintsikat kokonaan pois, on jotenkin helpompaa.
Niin ja yleensä saa aina jonkin peitteen lisäksi päälle peittämään kehoa muuten paitsi sitä osaa, jota juuri sillä hetkellä hierotaan. Ei siis tarvitse siltä osinkaan "paljastella".
Minä valitsen yleensä mieshierojan juuri siitä syystä, että on jotenkin helpompaa olla yläosa paljaana miehen seurassa. 😂 Samasta syystä käyn aina miesgynekologillakin.
Ei ole pyydetty ottamaa rintsikoita pois, hieroja on avannut hakaset sitten kun makaa mahallaan (yksi on ottanut myös olkaimet alas). Jos on etupuolelta hierottu, niin hieroja on tietysti laittanut rintsikat ennen sitä takas kiinni.
Otan rintsikat pois. Ne narut olisivat todella ärsyttävät ja tiellä, sekä sotkeutuisivat hierontaöljyyn.
Jos hieroo välilihaa niin alkkarit ainakin joutuu ottaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin!!
Want you! Takaa päin!
T. "Minun on helpompi ilmaista tunteitani englanniksi
Mä oon käynyt niin, että rintsikoiden pois ottamis ajaksi (mies)hieroja kääntyi pois päin tekemään jotain muuta. Varmaan järjestelemään papereitaan turhaan tms :D Sillä aikaa otin pois, ja menin pöydälle makoileen. Ja sitten kun hieronta oli ohi, niin sama.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon käynyt niin, että rintsikoiden pois ottamis ajaksi (mies)hieroja kääntyi pois päin tekemään jotain muuta. Varmaan järjestelemään papereitaan turhaan tms :D Sillä aikaa otin pois, ja menin pöydälle makoileen. Ja sitten kun hieronta oli ohi, niin sama.
Tekemään "jotain muuta", hm hm...