Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sairaana mutta esimies ei vastaa puhelimeen!

Vierailija
01.10.2014 |

Heräsin aamulla tukkoisena ja kuumetta oli 38,7. Soitin heti klo 7 esimiehelleni joka ei vastannut. Sen jälkeen ilmoitin työkaverilleni ja sitten taas esimiehelleni tuloksetta. Olen soittanut nyt jo kolmesti ja laittanut viestin, että olen sairaana. Olisi silti IHAN KIVA jos pomo vastaisi, meillä kun "saa" olla omalla ilmoituksella 1-3 pvää poissa. Mutta nyt ahdistaa kun pomoon ei saa yhteyttä, hankala ilmoittaa yhtään mitään! En tiedä riittääkö tuo tekstiviesti. Puhelimella terkkariin ei pääse läpi ja työterveys ei hoida akuutteja sairastumisia. Pitääköhän mun nyt sitten mennä töihin?! En jaksa edes istua, puhumattakaan kävelemisestä. :'(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii eikä pidä mennä töihin. Sä olet yrittänyt ilmoittaa, se riittää! Ei ole sun ongelma jos esimies ei vastaa.

Vierailija
2/3 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan laittaa vielä sähköpostia.

Mainitse siinä, että olet yrittänyt soittaa monesti ja laitoit myös txt.

Luulisi riittävän. Ja kun vielä työkavereillekin laitoit viestin, niin eivät ihmettele missä luuhaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et mene. Jos omalla ilmoituksella saa olla 1-3 päivää ja sinä olet todistettavasti ilmoittanut/yrittänyt ilmoittaa, niin tietenkin jäät kotiin. Jos pomoa ei saa kiinni, eivät työmtekijät voi silloin sen takia jättää sairastumatta.