Ärsyttää raitistuneet alkoholin käyttäjät kun paasaavat koko ajan viinasta
Taukoamatonta puhetta kuinka on tullut ennen juotua kauheita määriä. Viina sitä viina tätä...Entä sitten? Jättäisivät meidät alkoholin suurkuluttajat rauhaan
Kommentit (6)
Ja päätit sitten tulla itse paasaamaan tänne viinasta?
Siitä puhe, mistä puute näillä käännynnäisillä.. Samasta syystä hihhulit haluavat loputtomasti pohtia ja määräillä toisten seksuaaliasioista.
Mun tuntemat raitistuneet alkoholistit ei kauheen mielellään kyllä puhu viinasta. Eivät välttämättä välttelee aihetta tai mitään, mutta eivät todellakaan "paasaa". Varmaan ne siellä AA:ssa puhuu ihan tarpeeksi siitä ettei tarvitse taviksille jauhaa.
Aika harvinaista. Itse tunnen muutaman raitistuneen ja vähemmän ne siitä puhuu kuin reilummin juovat tavikset.
Ei se niiden "paasaaminen" ärsytä (sikäli kun sitä tekevät, itse en tunne yhtäkään paasaavaa raitistunutta alkoholistia) vaan sinä koet alemmuutta siitä että heillä on oikeasti hyvä elämä eivätkä juo, ja sinä juot reippaasti liikaa etkä oikein osaa olla ilman.
Täh? Itse käytän alkoholia ja tunnen alan edustajia laidasta laitaan, useamman raitistuneenkin, eikä kukaan mitään paasaa. Kai sitten täytyy käydä tarpeeksi syvällä että ymmärtää tuon koukun totaalisuuden.