Ensimmäinen ebola-tapaus Yhdysvalloissa
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 00:33"]http://www.cnbc.com/id/102037055
[/quote]
Se mitä ennenkaikkea ihmettelen, on se, että miksi Suomeen oikein ehdoin tahdoin halutaan Ebola. Oikein verta nenästä kaivamalla. En voi käsittää. Kuulemma sairaalatkin ovat jo varautuneet, kapasiteetti juhlavat 15 henkeä. Mutta miksi, kun asia voitaisiin estää? Suomessa on aina ollut vallalla sellainen vähän hölmöläistyyppinen käsien levittely ja huokailu että "jos tulee niin tulee, mitäs me poloiset ugrit millekään mitään voidaan..."
Asialle voitaisiin tehdä HYVIN paljon! Ensiksikin rajat kiinni, vapaa matkustelu EI OLE mikään universaali oikeus / velvollisuus. Toiseksi, suomalaiset voisivat kasvattaa munat ja munasarjat, ja lopettaa sen nöyristelyn. Edelleenkään emme ole muulle maailmalle kaikkea velkaa. Kolmanneksi, poliitikot saavat imuttaa stagaa ja pidän heitä henkilökohtaisesti korvausvastuussa.
Viesti numero 4. Kai muistit itse kasvattaa munat ja olet äänestänyt joka ikisissä vaaleissa niitä maahanmuuttovastaisia puolueita? Minä olen niin tehnyt siitä lähtien kun sain äänioikeuden. Olen myös boikotoinut maahanmuuttajien ylläpitämiä yrityksiä Suomessa. En osta halpaa pitsaa enkä kebabbia. Kai sinäkin olet muistanut tehdä näin? Kyllähän sinne Afrikkaan, Lähi-itään ja Aasiaan pitää saada "sellainen viesti perille" että Suomi on karu paikka ja täällä ei menesty edes työtä tekemällä (siis konkurssikypää ravintolaa pyörittämällä).
Ebola ei tartu kantajastaan ennenkuin hän alkaa oireilla taudista, tämä helpotti mieltä jotenkin
Tämä on hyvä uutinen. Nyt nähdään, ettei Ebola leviä länsimaissa.
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 00:42"]
Se mitä ennenkaikkea ihmettelen, on se, että miksi Suomeen oikein ehdoin tahdoin halutaan Ebola. Oikein verta nenästä kaivamalla. En voi käsittää. Kuulemma sairaalatkin ovat jo varautuneet, kapasiteetti juhlavat 15 henkeä. Mutta miksi, kun asia voitaisiin estää? Suomessa on aina ollut vallalla sellainen vähän hölmöläistyyppinen käsien levittely ja huokailu että "jos tulee niin tulee, mitäs me poloiset ugrit millekään mitään voidaan..."
Asialle voitaisiin tehdä HYVIN paljon! Ensiksikin rajat kiinni, vapaa matkustelu EI OLE mikään universaali oikeus / velvollisuus. Toiseksi, suomalaiset voisivat kasvattaa munat ja munasarjat, ja lopettaa sen nöyristelyn. Edelleenkään emme ole muulle maailmalle kaikkea velkaa. Kolmanneksi, poliitikot saavat imuttaa stagaa ja pidän heitä henkilökohtaisesti korvausvastuussa.
[/quote] Tuo on erinomainen idea. Rajat kiinni ja Suomi eristykseen. Loppuu tomaattien tuonti Espanjasta ja ebay pakettien tulo USAsta. Tulee pitka ja kylma talvi mutta ainakin ebolalta saastytte, ehka.
http://www.cnbc.com/id/102037055