Missä olit 11.10.2002
Kommentit (30)
Oliko kauppakeskus auki klo 20 vai 21 asti?
Töissä en kerennyt lukemaan uutisia. Kotona n. klo 19 aikaan yläkerran naapuri tuli soittamaan ovikelloa ja pyysi soittamaan poliisin hakemaan äijänsä putkaan.
Soitin häkeen ja sanoivat, että tässä on nyt vähän muutakin kuin hakea juoppoja putkaan. Ihmettelin vastausta ja avasin telkkarin tekstitv:n ja ymmärsin tilanteen.
Kävin Myyrmannissa kuukauden ikäisen esikoiseni kanssa. Kysyin tätä ennen mieheltä käynkö pojan kanssa päivällä vai mennäänkö illemmalla porukalla. Hän sanoi, että käykää jo päivällä kaupassa. Onneksi
Häämatkalla ulkomailla. Lentomatkalla (olisko ollut 14.10.) kotiin lueskeltiin lehdistä Myyrmannin jälkimaininkeja. Itse tapahtumasta ei oltu aiemmin tietoisia.
Vierailija kirjoitti:
Töissä en kerennyt lukemaan uutisia. Kotona n. klo 19 aikaan yläkerran naapuri tuli soittamaan ovikelloa ja pyysi soittamaan poliisin hakemaan äijänsä putkaan.
Soitin häkeen ja sanoivat, että tässä on nyt vähän muutakin kuin hakea juoppoja putkaan. Ihmettelin vastausta ja avasin telkkarin tekstitv:n ja ymmärsin tilanteen.
Tarkoititko klo 20 aikaan?
Asuimme ulkomailla poissa Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tekstiä: Onnettomuudessa kuoli seitsemän ja loukkaantuneita oli 59. Myyrmannin pommi-isku oli aikanaan vakavin Helsingin siviilialueella tapahtunut onnettomuus sotien jälkeen.
Miten ovat onnettomuudessa kuolleiden ja loukkaantuneiden perheet selviytyneet? Entä loukkaantuneet.
Tämä on liian ahtaasti esitetty otsikkona.
Yhden äidistä oli haastattelu lehdissä. Hän kävi tukiryhmässä tätä varten perustetussa, jossa eniten ääntä piti ne joita tämä koski vähiten. Äidiltä kysyttiin missä olit kun se tapahtui ja äiti sanoi, että kotona. Mitä sinä sitten täällä teet, no poikani kuoli. Meni kysyjä hiljaiseksi.
Asuin Vantaalla ja olin juuri edellisenä päivänä käynyt samaisessa ostoskeskuksessa. Olin viimeisilläni raskaana.