Missä olit 11.10.2002
Kommentit (30)
Töissä päivällä. Klo 15 jälkeen kotona Helsingin Pitäjänmäellä.
Vessan kopissa paskalla lukemassa Nakke Nakuttajaa
Vierailija kirjoitti:
Vessan kopissa paskalla lukemassa Nakke Nakuttajaa
Tuliko kurat pöxyyn?
Kotona viettämässä esikoisemme 1v syntymäpäivää ja olin rv20.
Noihin aikoihin myös oman kodin suunnittelu aluillaan ja se valmistuikin sitten pari kk kuopuksen synnyttyä seuraavana kesänä, siis koti, ei suunnittelu 🙂.
Vierailija kirjoitti:
2002?
Googleta toi päivä, niin ehkä sullekin aukeaa.
Tässä tekstiä: Onnettomuudessa kuoli seitsemän ja loukkaantuneita oli 59. Myyrmannin pommi-isku oli aikanaan vakavin Helsingin siviilialueella tapahtunut onnettomuus sotien jälkeen.
Miten ovat onnettomuudessa kuolleiden ja loukkaantuneiden perheet selviytyneet? Entä loukkaantuneet.
Tämä on liian ahtaasti esitetty otsikkona.
Olen aina pelännyt että joutuisin poliisin kuulusteluun epäiltynä aiheetta jostain vakavasta rikoksesta ja kysyttäisiin jotain tällaista. Eihän minulla olisi mitään käsitystä tai muistikuvaa, missä olen tuolloin ollut!
Varmaan kotona tai päivähoidossa, en muista mitään tuolta ajalta.
Vein just roskapussia roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko syyskuuta kuitenkin?
Syyskuussako Myyrmannin pommi räjähti?
Duunissa aamuvuorossa. Samoissa hommissa edelleen :(
Olin 11v. Joko koulussa, kavereiden luona, kotona, sukulaisilla, kaupassa, kipeänä..
Myyrmannista tuli nopeasti uutislähetystä. Olikohan Nelonen vai Kolmonen ensin asialla. Muistan että ihmettelin miten nyt ihan näin iso uutinen on, kun siinä vaiheessa ei ollut tietoakaan että olisi ollut pommi vaan onnettomuutena pidettiin.
Vierailija kirjoitti:
Myyrmannista tuli nopeasti uutislähetystä. Olikohan Nelonen vai Kolmonen ensin asialla. Muistan että ihmettelin miten nyt ihan näin iso uutinen on, kun siinä vaiheessa ei ollut tietoakaan että olisi ollut pommi vaan onnettomuutena pidettiin.
Myyrmäessä.