Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Buaah.. voiko kummiudesta kieltäytyä?

Vierailija
30.08.2006 |

minulla kaksi sisarusta joilla ei vielä lapsia, samoin miehellä.. parhailla kavereilla ei vielä lapsia,,,

pelkään jos yhdet puolitutut pyytää, kummiksi, voiko kieltäytyä kun ei ole vielä kummilapsia....?? olen aika 100% varma että pyytävät.. KÄÄK

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella julmaa lasta kohtaan ryhtyä vastentahtoiseksi kummiksi. Lapsi ansaitsee ' oikean' kummin.

Vierailija
2/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaan sanottava suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistäs sitten tiedät, että sisaruksesi ja ystäväsi pyytävät sinua kummiksi ...

Vierailija
4/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo mitään niin ärsyttävää kuin kummi joka ei todellakaan pidä yhteyttä kummilapseen/perheeseen eikä muista synttäreitä/joulua vaikka ei noi muistamiset saisi olla se pääasia, mutta pienelle lapselle kyllä kun toinen sisar saa omiltansa ja hän ei. Eli sano suoraan vaan heti, kyllä heidän pitäisi se ymmärtää.

Vierailija
5/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee sakkoja ja kirkollisvero peritään teiltä jatkossa kuusinkertaisena.

Vierailija
6/6 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiedän joitakin ihmisiä, jotka loukkaantuisivat kovasti, jos joku kieltäytyisi. Itse olen ainakin ollut ihan paska kummi äitini serkun lapselle, kun välit lapsen äitiin eivät ole mitenkään läheiset. On vaan vaikea luoda minkäänlaista luontevaa yhteyttä sit siihen lapseenkaan. Jos olisin silloin 15-vuotiaana tiennyt tuon, olisin varmasti kieltäytynyt hommasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän