Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi ja missä tilanteessa miehesi on viimeksi

Vierailija
30.09.2014 |

Sanonut rakastavansa sinua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä loppiaisena 2012.
Joka päivä kyllä kertoo tykkäävänsä minusta, mutta mikä parasta, osoittaa sen teoillaan.

Vierailija
2/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan eilen illalla kun käytiin nukkumaan. Aika harvoin kyllä sanoo sitä, mutta päivittäin kuitenkin esim että olen tärkeä tai oikea kultakimpale tai muuta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla kun menin nukkumaan, mies jäi vielä telkkarin ääreen. Sanoo joka ilta

Vierailija
4/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, kuten minäkin hänelle.

Vierailija
5/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista tarkallaan, viime kesänä.

Vierailija
6/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken töihin lähtiessään.

Vierailija
7/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään saunassa kun ajoi mun perskarvoja. Itse en enää yletä mistään suunnasta, rv 38.

Vierailija
8/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla seksin aikana.

Vierailija
9/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kännissä laittaa sellaisen tekstarin, viimeksi varmaan kesällä. Teoillaan kyllä osoittaa, että ei rakasta, mutta en minäkään rakasta sitä.

Vierailija
10/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "niin mäkin sua" - vastauksia ei lasketa, niin varmaan joskus kuukausi sitten sanoi sen spontaanisti. Yleensä sanoo sen itekseen mutisten tai jotenkin ohi mennen. Ihanimmalta se tuntuu silloin, kun mies sanoo sen ennen nukkumaanmenoa :).

Vierailija
11/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa viikossa itse jossain vaiheessa joko sanoo tai laittaa tekstarin kesken päivän. Tai sitten iltaisin sängyssä halaa ja sanoo että oot rakas :)

Vierailija
12/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, ehkä pari vuotta. Ei siitä kuitenkaan ole yhtä kauan kuin siitä kun itse olen sanonut rakastavani häntä, siitä on varmasti ainakin viisi vuotta. Olen kyllä sanonut että hänessä on puolia joista pidän, mutta se ei ole ihan sama asia.

Vierailija
13/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te tunnevammasia ihmisiä

Vierailija
14/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen se viimeksi illalla kertoi ja siihen päälle vielä suuri määrä vahvaa sativa-pitoista kannabista, niin trippi räjähti päälle kunnolla. Sängyssä maatessa jossain toisessa ulottuvuudessa seikkaillessa ajan menettäessä merkityksensä sitä tajuaa että psykedeelit eivät todellakaan ole mitään leikkikaluja ainakaan noilla annoksilla. Matka kesti helposti sen yli 12 tuntia. Vielä seuraavana päivänä kun poltin hatsit, niin psykedeliaa tuli selvästi - aika hidastui aivan todella huomattavasti.

Vierailija
15/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista. Kyllä hän kai kerran tai pari kertaa on tänä vuonna sanonut. En sitä itsekään sano juuri koskaan. Mulle on tärkeämpää, että osoitetaan arjessa välittävämme ja vietetään mukavaa aikaa yhdessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan