Voihan Lassukka!
http://www.terve.fi/blogit/henry-laasanen/meikkauksen-vaikutus-markkina-arvoon#comment-23769
Lassukka vinkuu, että kaikki miehet ei saa pesää ja ovat siksi onnettomia ja se on naisten vika, koska naiset saavat itse valita kuka heidät potenttiaalisesti hedelmöittäisi. Oikea järjestys Lassukan mielestä olisi se, että miehet tarpeensa tyydyttämiseksi saisivat keneltä tahansa naiselta itse haluaisivat eikä tarvitsisi tyytyä muuhun kuin täydelliseen ihanteeseensa. Ja sitten hän vertailee mikä on naisten "markkina-arvo" miesten silmissä meikattuna ja meikittä (ovatko naiset Suomessa myynnissä?). Ongelma tuntuu olevan siinä, että Lassukan mielestä kaikkien 25-vuotiaiden KAUNIIDEN ja tällättyjen naisten pitäisi yhteisen hyvän nimissä jakaa pesää auliisti kaikille halukkaille miehille ja joka suuntaan, jotta miehet olisivat onnellisia (naisten onnellisuudestahan ei tässä tarvinnut välittää) ja yhteiskunnassa säilyisi (muka) rauha, kun kukaan ei jäisi ilman pesää. Toki tässähän ohitetaan kokonaan mustasukkaisuus ja mahdolliset hankaluudet siitä kuka on minkäkin lapsen isä ja kellä on minkäkinlainen elatusvelvollisuus jälkeläisiään kohtaan. Mutta Lassukallehan riittää, että miehet saa pesää, Lassukan mielestä lapsilla ei niin ole väliä yhteiskunnan kannalta, kun kaikkien heikompia geenejäkin kantavien pitää päästä tyydyttämään lisääntymistarvettaan ja naiset eivät toimi evoluution säätelijöinä lajin vahvistamiseksi. Ja nykytilanne on Lassukan mielestä tästä syystä miehiä syrjivä. Ja muiden kuin kauniiden 25-vuotiaiden naisten tulisi muistaa, että he ovat olemassa ihmisinä, vain jos joku mies suvaitsee suoda heille sellaisen arvon.
Kommentit (2)
Huh huh. Ei kyllä sovi naisille meikkaamattomuus, ei.
Toi on niin nähty. Mä en jaksa enää edes haukotella.