Nyt ottaa päähän (sisältää avautumista miehen käytöksestä)
Olipa kiva tulla iltavuorosta kotiin, mies oli siivonnut kotona. Tämä siis asian hyvä puoli ja oli siis oikeesti mukava yllätys.
Asian kääntöpouli taas on se, ettei pysty tekemään yhtään kotityötä ilman olutta. Nytkin oli siivousjuomina juonut 8 puolen litran olutta. Mietin vaan että mihinköhän aikaan aloittanut niiden juomisen, kun tuntuu olevan ihan "hyvässä" humalassa ja lapset (6 ja 8 v) on ollu kotona miehen kanssa.
Ja mä olen sitten se kamala ja kiittämätön ämmä, kun en muutamaa siivouskaljaa ymmärrä :\
Kommentit (4)
En minäkään mitään siivouskaljoja ymmärrä, itse siivoan ihan hyvin ilman mitään juomia.
Niin, mä siivoan joskus myös oluen kera
On paljon mukavampaa niin ja olen nainen. Tietysti toi määrä on aika iso....
Siis anteeksi mutta mitä vittua? Miehesi on vastuussa noin pienistä lapsista YKSIN ja valitsee juoda noin paljon? Vakavan keskustelun paikka. Ihan se ja sama mitä se ryypätessään on puuhaillut, mies on ollut lapsista yksin vastuussa ja silloin ei juoda. En kiittelisi imuroinnista, pistäisin pihalle.
Huhhuh, aika rankkaa juomista kyllä. Kiitä siivoamisesta, mutta sano, että olutta meni nyt liikaa, etkä halua sitä tapahtuvan toiste.