Kuka av-mammoista haluaa tulla raskaaksi nyt talvella?
Minä! o/
Ehkäisy lähtee huomenna pois... Jännittää!
T. Neljättä toivova av-mamma
Kommentit (22)
Mä luulin, että täällä joku ehdottelee isäehdokkaaksi tulemista- otsikon perusteella siis. :-)
Talven herkuttelu glögeineen ja pipareineen tekee minusta aina talvisin raskaan.
Täällä on jo kaksi kiertoa yritystä takana, nyt juuri on kolmannen yrityskierron otolliset ajat käsillä. Pikkukakkosta siis tehtailemme, esikoinen on 9kk.
Minä myös! Toivottavasti teillä tärppää!
Minä! Aletaan yrittää varmaan joulukuun alusta. Jahka nyt olen ensin syönyt foolihappoa jonkin aikaa.
No minä, mutta olen halunnut sitä jo viisi vuotta. Tuskin tärppää tämänkään talven aikana.
Minä! Yritys alkaa seuraavasta kierrosta. Nyt tämä kierto odotellaan vähän normalisoitumista pillerirupeaman jälkeen ja yritys alkaa marraskuussa.
Minä! Yritystä takana jo 7kk välillä primolutin avustamana. Huolettaa, missä vika kun esikoinen sai alkunsa ekasta yrityksestä.
Ihan samaa yritetään! Aiemmat lapset aikuisia/teinejä ja nyt vielä iltatähteä miehen kanssa toivotaan ennen viittäkymppiä! Uskoakseni nyt osaisi ihan eri tavalla nauttia vauvasta kuin nuorena...! Ekalla mahdollisella kerralla ei onnistunut, mutta kovasti taas yritetään. Onhan tässä vielä aikaa ja tarvittaessa turvaudutaan hormonihoitoihin!
Minä! Ehkä puoli tosissaan... Eli ei yrittämällä yritetä. Ja mulla ovulaation ajankohdan laskeminen on tosi hankalaa kun kierto menee miten sattuu, on aina ollut tosi vaihteleva. Menkkamaisista vatsakivuista n. puolivälissä kiertoa voisi päätellä jotain. Enkä jaksa tikutella oviksia. Meillä esikoinen täytti just 4v.
hyi en.
yksi uhmis riittää enkä tunne tarvetta lisätä ihmisiä jo valmiiks pulloillaan olevaan maapalloon.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 21:16"]
Ihan samaa yritetään! Aiemmat lapset aikuisia/teinejä ja nyt vielä iltatähteä miehen kanssa toivotaan ennen viittäkymppiä! Uskoakseni nyt osaisi ihan eri tavalla nauttia vauvasta kuin nuorena...! Ekalla mahdollisella kerralla ei onnistunut, mutta kovasti taas yritetään. Onhan tässä vielä aikaa ja tarvittaessa turvaudutaan hormonihoitoihin!
[/quote]
Ja minkä ihmeen takia viestiäni alapeukutetaan? Jos itse elätämme lapsemme ,niin mitä se muille kuuluu minkä ikäisenä ja montako lasta hankimme?
En, minulla on jo 4 lasta, ja nämä saavat riittää minulle. :)
Tahtoisin. Mutta tuskin onnistuu tänäkään talvena. Neljä vuotta yritystä.
Minä. Kierukka lähti viime pe ja neljättä yritetään
Täällä. Pillerit lähti pois kolme viikkoa sitten, vielä pitäisi odottaa marraskuun alkuun kilpirauhaskokeen tuloksia ovatko arvot riittävän hyvät, että voisi alkaa yrittämään.
Ilmoittakaahan, jos jollakin tärppää! :)
Joo (:=D3)