Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen sinkkulaiva. Mihin katosi ketju?

Vierailija
30.09.2014 |

Eikö ohjelmista saa enää keskustella?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katselin jälkikäteen tuon eilisen Sinkkulaivan ja olin varma, että AV olisi tämän jakson myötä räjähtänyt, sillä se nainen edusti kaikkea, mitä täällä halveksutaan ja hän edusti wt-yhteisöä ihan viimeisen päälle: Hän oli alaikäisenä ensimmäisen lapsensa saanut yh-äiti, jonka tyyliin kuului tatuointeja, paljastavat fiorella-tyyliset vaatteet, räväkkä violetti hiuskiehkura mustaksi värjätyn tukan piristeenä sekä viivaksi piirretyt kulmakarvat. Tietysti kaiken kruunasi se, että tämä äippäihminen tatuoiduista kaljuista miehistä ja oli rääväsuinen. Tämä ihminen oli täydellinen esimerkki siitä, mitä tällä palstalla pidetään valkoroskana. Silti en löytänyt yhtään keskustelua aiheesta AV:lta, mitä ihmettä?

Vierailija
2/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan jäätävää miettiä sellasten palstalaisten elämää ketkä ohjelmasta nappaa sen päähenkilön, tekee siitä ketjun ja kaikki lähtee haukkumaan tätä. Aikuiset ihmiset kamoon?

En voi kun ihmetellä. Mielessäni itekkin ajattelen PALJON; ompas toi lihava, mä en tekis noin, miten toi kehtaa jne jne MUTTA että oikeen keskustelualoitus - on se sitten sinkkulaiva, bb, viidakon tähtöset. Sama helvetin show jaksojen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:41"]Mä katselin jälkikäteen tuon eilisen Sinkkulaivan ja olin varma, että AV olisi tämän jakson myötä räjähtänyt, sillä se nainen edusti kaikkea, mitä täällä halveksutaan ja hän edusti wt-yhteisöä ihan viimeisen päälle: Hän oli alaikäisenä ensimmäisen lapsensa saanut yh-äiti, jonka tyyliin kuului tatuointeja, paljastavat fiorella-tyyliset vaatteet, räväkkä violetti hiuskiehkura mustaksi värjätyn tukan piristeenä sekä viivaksi piirretyt kulmakarvat. Tietysti kaiken kruunasi se, että tämä äippäihminen tatuoiduista kaljuista miehistä ja oli rääväsuinen. Tämä ihminen oli täydellinen esimerkki siitä, mitä tällä palstalla pidetään valkoroskana. Silti en löytänyt yhtään keskustelua aiheesta AV:lta, mitä ihmettä?
[/quote]

Kyllä niitä oli, ainakin kolme, mutta kaikki poistettiin.

Vierailija
4/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:55"]Mun mielestä on ihan jäätävää miettiä sellasten palstalaisten elämää ketkä ohjelmasta nappaa sen päähenkilön, tekee siitä ketjun ja kaikki lähtee haukkumaan tätä. Aikuiset ihmiset kamoon?

En voi kun ihmetellä. Mielessäni itekkin ajattelen PALJON; ompas toi lihava, mä en tekis noin, miten toi kehtaa jne jne MUTTA että oikeen keskustelualoitus - on se sitten sinkkulaiva, bb, viidakon tähtöset. Sama helvetin show jaksojen jälkeen.
[/quote]

Se on mammojen tavoite: kuka ehtii ensin?

Eilenkin tais palsta laulaa jo puol 9 jälkeen vaikka ohjelma oli vasta aluillaan.

Vierailija
5/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään ei saa nykysin keskustella. On tämäkin keskustelupalsta. 

Vierailija
6/6 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaan niin ens tuotantokauden wt-laivalla risteilee tähtisumu ;D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan