Miestä ei vaan löydy
Tinderit ja muut seuranhakusovelluksrt pelattu läpi. Sopivaa miestä ei vaan minulle löydy. Kaikki ovat epäviehättäviä, tylsiä, seksin perässä juoksevia poikia, miehiä, joilla ei ole mitään harrastuksia, työttömiä, elätettäviä yms. Ns normaaleja miehiä on vain se 1%. Kun käyn sitten heidän kanssaan treffeillä niin he yleensä ghostaavat muutaman tapaamiskerran jälkeen. Sitten on niitä jotka karkaavat heti kun saavat seksiä. Aaargh!!! Miten te olette selvinneet näistä? Ja mistä sen miehen oikein löytää? Ensi vuonna täytän 45, nyt sinkkuna kohta jo 5 v....
Kommentit (53)
Hyvä miehet ovat läytäneet hyvän naisen jo ajat sitten. Toiselle kierrokselle päätyvät löytävät myös hyvän naisen.
Se ettet sä löydä hyvää miestä kertoo että sinulla on harhaluuloja omasta statuksestasi ja arvostasi (phoittelut, yritin miettiä mitä sanoa ilman että käyttää t-sanaa jota palstanaiset inhoavat).
Vierailija kirjoitti:
45 nainen on jo aivan liian vanha, ehkä voit saada jonku 60 vuotiaan miehen mutta nuorempia turha haaveilla.
Höpö höpö . 40+naiset on kuumaa nuorempien miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Se oikea voi olla sun takanasi kassajonossa oleva mies.
On tässä vuosien kuluessa katsottu kassajonot, harrastukset, kirjaston nurkat, lenkkipolut, koirapuistot jne.
Vaihda ulkomaalaisiin miehiin!!!
Ihan eri tadolla, kun Suomalaiset kiukuttelijat.
Aasialaiset miehet erityisesti 🥰🙊❣️❤️
Mulla sama tilanne, ikää vaan pikkasen vähemmän.
Tilannetta vaikeuttaa vielä se, että ihastun todella harvoin. Tämän viiden vuoden aikana olen ihastunut vain kerran, ja tämä mies oli varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
45 nainen on jo aivan liian vanha, ehkä voit saada jonku 60 vuotiaan miehen mutta nuorempia turha haaveilla.
Joo yllättävän moni nuorempi mies haluaa nimenomaan seksisuhdetta. Parisuhteeseen toivoisin kuitenkin omanikäistä.
N48
Aasialaiset miehet on kyllä upeita!
Tinderissä on muutamia 😍
Nyt olen ollut sinkkuna 25 vuotta. En ole etsinyt kumppania, mutta työyhteisöistä olisi löytynyt muutama ehdokas. Eli minulle olisi toiminut livenä tutustuminen.
Omituisin parisuhteen muodostuminen on yksi työkaveri. Kunnon panostus ulkonäköön ( kampaaja, kosmetologi, manikyy....). Sitten viikoksi parin ystävättären kanssa laskettelukeskukseen iskemään miestä. Heti kun jotakin alkoi tapahtumaan, ystävät selvittivät miehen taustat. Siltä reissulta löytyi mies ja vaikuttavat vieläpä onnellisilta...
Kai ap ymmärtää, että olet rupsahtanut mummo 5 vuoden päästä. 50 miehet voi sen sijaan hakea nätin ja nuoren aasialaisen vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä miehet ovat läytäneet hyvän naisen jo ajat sitten. Toiselle kierrokselle päätyvät löytävät myös hyvän naisen.
Se ettet sä löydä hyvää miestä kertoo että sinulla on harhaluuloja omasta statuksestasi ja arvostasi (phoittelut, yritin miettiä mitä sanoa ilman että käyttää t-sanaa jota palstanaiset inhoavat).
Ei ole totta. Ihan tavallinen mies kelpaisi mutta ongelma on siinä ettei löydy minkäänlaista miestä, ei edes se pöhöttynyt rasvatukka osoita kiinnostusta.
Tinder kannattaa välillä poistaa ja ladata uudelleen.
Ekat 2pvää on niitä, kun saa osumia paljon.
Itse poistan ja lataan uudelleen viikon välein ja näin olen saanut useita osumia ja treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras vinkki tinderin käyttöön: Älä katso kuvia vaan valitse puhtaasti bion perusteella.
Pakko olla ruman ihmisen vinkki, koka ei pidä itsestään huolta.
Kyllä se on niin, että ulkoinen viehätys on tärkeä alussa erityisesti.
Olkoon sitten, vaikka silmät, hymy, jne, mutta jotain täytyy olla!!!
Tämä vinkki oli jossain iltapäivälehdessä ja itsekin löysin sen avulla kumppanin. Ulkoinen viehätys ilmenee treffeillä paljon monimuotoisemmin kuin parissa valokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oikea voi olla sun takanasi kassajonossa oleva mies.
On tässä vuosien kuluessa katsottu kassajonot, harrastukset, kirjaston nurkat, lenkkipolut, koirapuistot jne.
Minä olen ollut monta vuotta kirjaston nurkassa, mutten ole nähnyt sinua.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yhden illan panoksi mutta nuoret miehet haluaa perustaa perheen ja yli 40 vuotias ei ole siihen enää sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Aasialaiset miehet on kyllä upeita!
Tinderissä on muutamia 😍
Afgaanit on IHQ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yhden illan panoksi mutta nuoret miehet haluaa perustaa perheen ja yli 40 vuotias ei ole siihen enää sopiva.
Ei halua. Miesten yleinen halu perheen perustamiseen on vain 35% luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Ihan tavallinen mies kelpaisi mutta ongelma on siinä ettei löydy minkäänlaista miestä, ei edes se pöhöttynyt rasvatukka osoita kiinnostusta.
Edelleen, jopa se pöhöttynyt rasvatukka on silloin sinulle liian hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Paras vinkki tinderin käyttöön: Älä katso kuvia vaan valitse puhtaasti bion perusteella.
Hah! Yli 50 % miesten ilmoituksista on ilman tekstiä. Valikosta on napsittu muutama muka itseä kuvaileva juttu (yksillä käyminen, koirat, ulkoilu) - eli yhtä tyhjän kanssa.
Välkyimmät ovat kuvikseenkin valkanneet joitakin muka-hauskoja otoksia sarjakuvasta, tai sitten on musta ruutu, tai joku rantakivi.
Jos ei ole kuvaa tai esittelyä, niin miten nuo oman elämänsä sankarit kuvittelevat kenenkään edes yrittävän tutustua? Kuka haluaa tutustua kehenkään "Pekkaan", josta tietää vähemmän kuin yhdestäkään random-vastaantulijasta?
Täällähän mie köllöttelen kotona itsekseni koronavirukselta suojassa. Joskus kirjoittelen näille palstoille tällaisia älykkäitä tosijuttuja ja joskus taas ihan fiktioita.
Pakko olla ruman ihmisen vinkki, koka ei pidä itsestään huolta.
Kyllä se on niin, että ulkoinen viehätys on tärkeä alussa erityisesti.
Olkoon sitten, vaikka silmät, hymy, jne, mutta jotain täytyy olla!!!