Miestä ei vaan löydy
Tinderit ja muut seuranhakusovelluksrt pelattu läpi. Sopivaa miestä ei vaan minulle löydy. Kaikki ovat epäviehättäviä, tylsiä, seksin perässä juoksevia poikia, miehiä, joilla ei ole mitään harrastuksia, työttömiä, elätettäviä yms. Ns normaaleja miehiä on vain se 1%. Kun käyn sitten heidän kanssaan treffeillä niin he yleensä ghostaavat muutaman tapaamiskerran jälkeen. Sitten on niitä jotka karkaavat heti kun saavat seksiä. Aaargh!!! Miten te olette selvinneet näistä? Ja mistä sen miehen oikein löytää? Ensi vuonna täytän 45, nyt sinkkuna kohta jo 5 v....
Kommentit (53)
Missä näit hänet viimeksi? Kulje samaa reittiä taaksepäin ja tarkkaile maastoa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat ap vaan olla nirso nainen, joka etsii satuprinssiä. Kyllä meitä halukkaita parisuhteeseen haluavia miehiä olisi, mutta joillakin naisilla on vain niin kovat kriteerit miehen suhteen. Sitten pitää olla ilman miestä, jos ei kelpaa.
Tämä!
AP on varmaan miesten mielestä tylsä ja epäviehättävä
Normaalit miehet eivät ole Tinderissä.
He eivät sitä tarvitse.
Naisseuraa löytyy helposti muutenkin.
Naisiahan on joka puolella.
AP haluaa litteävatsaisen NHL-tähden, joka tekisi hänelle kotona karjalanpiirakoita ja tarjoilisi niitä suoraan hänen suuhunsa
Vierailija kirjoitti:
Se tulee kun on tullakseen.
Näin minäkin uskoin, nyt sinkkuna 9 vuotta.
Kaikille ei vaan löydy. Minö sen tiedän kun 6v jo yksin ollut. Olen tapaillut miehiä enempi vähempi aikaa mutta jokainen on lopettanut homman. Luulen tietäväni mistä se johtuu mutta en voi asialle mitään tehdä. Aina kehutaan miten mukava ja ihana olen lutta silti olen yksin edelleen. Luulen että minun parisuhteeni on menneisyydessä ei tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittäisi miksi miehet ghostaa APn
45 nainen on jo aivan liian vanha, ehkä voit saada jonku 60 vuotiaan miehen mutta nuorempia turha haaveilla.
Ei miehellä tee mitään muuta kuin että saa välillä kunnolla k y rpää!!!! mielellään prseeseen!!!!
Se oikea voi olla sun takanasi kassajonossa oleva mies.
No jos itse elää terveellistä elämää ja näyttää hyvältä, on iloinen, lihaksikas, timmi, reipas, niin sinun mielestä vaan PITÄÄ huolia pöhöttynyt, epäsiisti, negatiivinen, kaljaa kittaava, röökiä polttava mäkki sohvaperuna, tai hintelä, hiljainen nörtti, jolle tietokone on elämän tärkein asia. 🤔😑
Olen mielummin sitten yksin,vaikka hautaan asti, kun näin.
N 36
voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi voi
😩😩😩😩😩
Paras vinkki tinderin käyttöön: Älä katso kuvia vaan valitse puhtaasti bion perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä selittäisi miksi miehet ghostaa APn
Ja silti seksi kelpasi kuitenkin? 😬
Itse en naisena kyllä mene sänkyyn, kun kiinnostavan ihmisen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
45 nainen on jo aivan liian vanha, ehkä voit saada jonku 60 vuotiaan miehen mutta nuorempia turha haaveilla.
Samanikäinen ois aika kiva.
Taidat ap vaan olla nirso nainen, joka etsii satuprinssiä. Kyllä meitä halukkaita parisuhteeseen haluavia miehiä olisi, mutta joillakin naisilla on vain niin kovat kriteerit miehen suhteen. Sitten pitää olla ilman miestä, jos ei kelpaa.