Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muilla " raivopäisiä" 6-vuotiaita lapsia..?

Vierailija
30.08.2006 |

Olen aivan ymmälläni: Eskarin aloittanut tyttäreni on viime kuukaudet käyttäytynyt kuin uhmaikäinen taapero. Kaikesta naristaan, uhmataan, kiljutaan, mikään mikä ennen on ollut itsestäänselvää, ei enää ole.

Rajoja haetaan jatkuvasti ja itsestäni tuntuu välillä, että räjähdän. Valehtelematta voin sanoa, että parin kuukauden ajan meillä ei ole ollut montaakaan rauhallista ja leppoisaa päivää.

Päiväkodissa ja eskarissa asiat ovat entisellään. Siellä lapseni käyttäytyy hyvin ja sopeutuu uhmaamatta päiväkodin sääntöihin ym. Tämä " ongelma" on vain ja ainostaan kotona ja isovanhempien luona.

Onko teitä muita, vai olenko nyt epäonnistunut täysin vanhempana/äitinä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monethan sanovat sen olevan vielä pahempi kuin 2-vuotisuhman.

Ihan normaalia siis on, älä hätäile!

Vierailija
2/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta vuotta saattaa mennä mukavasti ennenkuin murrosikä alkaa taas...meillä neljällä on tuo kuuden vuoden kriisi ollut kaikilla aika hurja, mutta sitten lapsi onkin jo taas selvästi tasaisempi. Voimia sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päikkärissä olen yrittänyt keskustella asiasta hoitajien ja opettajan kanssa, mutta minusta tuntuu, että eivät ota minua tosissaan. Olen toki kuullut ja lukenut tästä uhmavaiheesta, mutta EN todellakaan odottanut, että se olisi näin RAJUA!

Päivä kerrallaan, niinhän se pitää ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän