Ovisplussa kierron lopussa,raskaustesti nega.
Hei! Oon käyttäny clomeja muutaman kierron, nyt on ollut taukoa muutaman kierron ajan. Bongasin oviksen 6.9, eli yli 3 viikkoa sitten. Mun kierto on pidentynyt clomien käytön takia n.25 päivästä n.35 päivään. Nyt on kp38.
Mulla on ollut viikon ajan tosi huono olo, väsymystä ja ihan uusi juttu on mulle, ettei kahvi maistu ollenkaan... Tekee pahaa ajatellakin kahvia. Parin päivän ajan mulla on ollut vatsa aika sekaisin, liekö sitten kuukautisia edeltävä juttu. Mutta tänään kuitenkin tuli mieleen että voisin testata, muttei ole raskaustestejä. Ovistestejä kyllä on, joten kokeilin sillä.... Ja kaksi punaista viivaa tuli :O Kävin hakemassa apteekista testin, mutta pettymyksenä se olikin negatiivinen... Mistä tuo ovisplussa voi johtua tähän aikaan kierrosta, jos ovis oli jo aiemmin...?
Kommentit (2)
Ja lisäyksenä vielä edelliseen, itsellänikin ovat clomit käytössä.
2
Olen myös saanut monia kertoja tuon kaksi viivaa ovisplussaan, mutta koskaan en ole ollut raskaana. Jostain luin, että kehossa on lutenisoivaa hormonia (ainakin joillakin) vielä pieniä määriä myös kierron loppupuolella. Ovistestin kaksi viivaa ei siis tarkoita automaattisesti raskautta. Ellei sitten viivat ole yhtä tummat tai testiviiva räikeästi kontrolliviivaa tummempi. Saitko siis selvän plussan? Jos, niin kannattaahan toki testata uudelleen myös raskaustestillä parin pv kuluttua, kaikilla ei hcg nouse yhtä nopeasti. Plussatuulia :)