Olen harrastanut seksiä vain lihavien naisten kanssa
Nykyinen kumppanikin on vahvasti ylipainoinen. Onko väärin haaveilla, että pääsisi edes kerran elämässään rakastelemaan normaalipainoista naista?
Kommentit (16)
Kerran kun saan normaalipainoista ei paljon lyllykät kiihota!! Vaihdoin omanikin malliin missä näkyy selvästi vartalon muodot ,eikä vai kaksi karvaista päätä,ylä että alapää
Minä taas en ole lihavaan naiseen munaani työntänyt.
Enkä muuten tule työntämäänkään.
Seksi on yleensä parempaa hoikan tai edes normaalipainoisen naisen kanssa. Mutta lihavilta saa helpommin.
Hoikkaa naista pannessa tulee lähinnä thaimaalainen poika mieleen. Tervepäinen mies haluaa, että naisessa on reheviä muotoja.
Ylipainoisten kanssa harvat asennot onnistuu, kun he eivät taivu mihinkään suuntaan. Entä se asennon vaihtaminen? Todella työlästä.
Vierailija kirjoitti:
Seksi on yleensä parempaa hoikan tai edes normaalipainoisen naisen kanssa. Mutta lihavilta saa helpommin.
Pullukka on antava, vaan ei järin pantava. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisten kanssa harvat asennot onnistuu, kun he eivät taivu mihinkään suuntaan. Entä se asennon vaihtaminen? Todella työlästä.
Ei siinä mitään asentoja vaihdella. Nainen on nelinkontin pyrstö pystyssä ja siitä lykitään menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään asentoja vaihdella. Nainen on nelinkontin pyrstö pystyssä ja siitä lykitään menemään.
Ei ne taivu nelinkontin asentoon.
Ei ole väärin haaveilla. Maksullisista sitten löytyy vaikka miten hoikkaa, että sinne vaan.
Hoikat naiset, oma käsi, kaarnan rako ja jos viimeinenkin puu seudulta on kaadettu saatan harkita lihavaa naista.
Eikai haaveissa mitään väärää ole.
Minkä painoinen itse olet?