Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kriisi tuoreessa parisuhteessa, miehellä nuoria naisia fb-kavereina, minusta ei ok!

Vierailija
29.08.2021 |

Elikäs ollaan seurusteltu noin 4 kk mutta mies ei vaan suostu poistamaan näitä fb kavereitaan. Minusta ei 28-vuotiaalla miehellä kuulu olla 20-23 vuotiaita naisia fb kavereina. Miehellä kyllä selityksiä riittää miksei voi poistaa: pikkuserkku, kaverin tyttis, entinen duunikaveri, vanhempien perhetuttavien tytär (joita muuten useita!)
Olen ehkä herkkä ja epävarma, mutta minusta tämä ei tod ole ok!!!!
Miten saan hänet poistaan ne??

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa miehelle kun poistaa sut, joka paikasta.

2/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Et ole ylipäätään sellaisessa asemassa, että voisit toisen aikuisen ihmisen puolesta määrätä hänen tekemisiään. Voit ainoastaan tehdä johtopäätöksiä o m a s t a toiminnastasi, ts. miten aiot tähän asiaan suhtautua. Itse en ymmärrä miksi haluaisit jatkaa suhdetta tuon miehen kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä melkein kolmikymppisellä miehellä on "perhetuttavien tytär" kaverina, ja vielä useita? Anna mä arvaan, sieltä ei löydy yhtään perhetuttavien poikaa?;) Epämääräinen hyypiö miehes on, vaikka ei tekisikään mitään kiellettyä tuollainen eukkojen keräily on säälittävää. 

Vierailija
4/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ap sitten ole nuorempia tai vanhempia miehiä kavereissa : )

Vierailija
5/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyhmä uskoo tämän tarinan?

Vastauksista päätellen useampi..

Vierailija
7/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä melkein kolmikymppisellä miehellä on "perhetuttavien tytär" kaverina, ja vielä useita? Anna mä arvaan, sieltä ei löydy yhtään perhetuttavien poikaa?;) Epämääräinen hyypiö miehes on, vaikka ei tekisikään mitään kiellettyä tuollainen eukkojen keräily on säälittävää. 

Ai jaa? Mä olen nuori nainen ja kyllä mulla on vanhempieni tuttavaperheiden poikia fb-kavereina ja muutenkin ollaan tekemisissä. Mun paras bffe on muuten juurikin tuttavaperheen poika, joka on mua neljä vuotta vanhempi, “isobroidi”

Vierailija
8/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne olis jotakin nettideiteistä bongattuja, tulisi ne poistaa, mutta listan mukaan nuo on muita.

Tais olla provo.

Vierailija
9/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittele asiallista vuorovaikutusta  miehesi kanssa. Määräilevä ja tuomitseva kaiken kieltävä asenteesi ei ole aikuisen 28 vuotiaan käytöstä. Kukaan ei tykkää tuollaisesta, vaikka kuinka olisitte nyt  parisuhteessa. Parisuhde ei ole tie toteuttaa vain omaa tahtoasi.

Lue joku parisuhdeopas tai etsi netistä vinkkejä rakentavaan vuorovaitukseen parisuhteessa. Ihan se alkeellinen aloitus on, että kerrot nätisti miltä sinusta tuntuu: olet mustasukkainen, epävarma, pelkäät miehen jättävän sinut, arvomaailmaasi ei kuulu tuttavuudet nuorempien ihmisten kanssa, miehen pitää keskittyä vain sinuun jne. 

KUn olet avautunut asiallisesti ja käynyt läpi kaikki pelkotilasi ja epävarmuutta nostattavat tekijät annat miehen vastata, mitä vastaa puuttumatta vastaako mies sinun mielestäsi oikein sinulle. 

Vierailija
10/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja myös 28v? Vaikutat paljon nuoremmalta ja lapsellisemmalta.

Vierailija
11/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen fb-kavereiden joukossa on myös miehen exä, jonka kanssa viestittelee (Exä toivotti miehelle hyvää syntymäpäivää ja mies kyseli kissan vointia). Nämä siis niiden kuukausien aikana kun ollaan seurusteltu. Ap

Vierailija
12/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
13/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliö

Vierailija
14/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen fb-kavereiden joukossa on myös miehen exä, jonka kanssa viestittelee (Exä toivotti miehelle hyvää syntymäpäivää ja mies kyseli kissan vointia). Nämä siis niiden kuukausien aikana kun ollaan seurusteltu. Ap

Ihan normaalia viestittelyä. Vai meinastiko, että tuossa on jotakin väärää?

Vierailija
15/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 29 vuotta. Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho tuli otsikkoon. Olen niin poissa tolaltani mieheni käytöksen takia.

Eilen vaadin miestä poistamaan kaikki tyrkyt ja ex-hoidot. Mies ei ole olkut sen jälkeen yhteydessä. Miksei hän ymmärrä tätä asiaa ja tee minulle mieliksi?

Ap

Vierailija
16/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui hirveetä. Ja aattelepa miten paljon mies voi jutella ihan livenä ihmisten kanssa, kun et ole sitä vahtimassa??!?! Vaikka kassajonossa, tai töissä!

Vierailija
17/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29 vuotta. Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho tuli otsikkoon. Olen niin poissa tolaltani mieheni käytöksen takia.

Eilen vaadin miestä poistamaan kaikki tyrkyt ja ex-hoidot. Mies ei ole olkut sen jälkeen yhteydessä. Miksei hän ymmärrä tätä asiaa ja tee minulle mieliksi?

Ap

Opettele edes proivoilemaan, mikäli sellaista aiot jatkossa tehdä. Tämä on kyllä luokattoman huono provo.

Vierailija
18/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko jotenkin miehesi facebookia vainkustäbtiedät mitä hän siellä viestittää. Sori jos tyhmä kysymys, en ole facebookissa joten en tiedä miten se toimii.

Vierailija
19/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä heivasin tälläisen, joka kalasteli itseään puolet nuorempia fb:hen kaverikseen ja ihan etsimällä etsi heitä vielä ollessaan avioliitossa. Avioliiton päätyttyä hänellä oli valmiina sitten tämä nuorten naisten armada kun fb:hen vaihtoi parisuhdestatusta. Hän näytti minulle viestejä mitä sai nuorilta naisilta. Itsekin menin tuohon lankaan, mutta luulin hänen pyytäneen minua fb-kaveriksi koska meillä yhteisiä työkavereita ja vähän naivisti ajattelin että siksi pyysi minua kaveriksi.

Ajattelin ensin että eihän tuossa mitään, mutta kun suhteen alkuun tuli pari mojovaa riitaa niin alkoi ällöttää tuo koko kuvio. Olen pitänyt hänet vielä toistaiseksi fb-kaverina, mutta tuo tarina jotenkin kuvottaa minua ja tekisi mieli poistaa koko tyyppi. Itselläni ja tällä nykyisin exällä 14 vuotta ikäeroa ja näillä sadoilla fb-tytöillä ja hänelle 25 vuotta tai jopa enemmänkin...

Vierailija
20/44 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käskisin hänen poistaa facebookistaan kaikki muut naiset paitsi minut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi