Jos sinulla olisi nyt 2000 euroa tilillä menisitkö heseen ostamaan heti megahampurilaisen ja ranskalaisia?????
Kommentit (35)
Kas, tänään on palkkapäivä, eli mulla on paljon enemmän kuin 2000 e tilillä.
En ole aikeissa mennä Heseen.
Käyn säännölliseti, miksi en kävisi. Hampparit on parempia kuin mäkkärissä.
Megahampurilainen on kyllä hyvä. Voisikin tässä joku päivä käydä hakemassa lounaaksi.
En. En syö lihaa. Joskus kuusi vuotta sitten maistoin Hesen kasvishampurilaista enkä toiste kokeile, niin pahaa se oli.
Kävin heselässä viimeksi noin kymmenen vuotta sitten, vaikka tilillä on enemmän kuin kaksi tonnia ja tuossa on heselä naapuritalossa. En ymmärrä miksi siellä tulisi käydä vaikka olisi lottovoittaja.
Alipalkatun, ylityöllistetyn ja esimiehensä kiusaaman työntekijän kyyneleetkö ovat Hesen maankuulujen majoneesien salaisuus?
Ton verran varmaan on tilillä, mutta en ole heseen menossa. En ole käynyt vuosiin, enkä ajatellut aloittaa nytkään.
Jos mulla olisi tilillä noin vähän rahaa, en tuhlaisi sitä hampurilaiseen. Säästäisin.
Minulla on tilillä enemmän kuin 2000 €, mutta en siltikään syö Hesen ruokia. Pieni paikallinen grilli tekee paremmat hampurilaiset.
Aika outo reaktio, mikä noissa on yhteytenä? Jos minulla olisi tilillä kaksi tonnia, niin lähinnä miettisin miten olen päästänyt talouden noin huonoon jamaan. Pidän puskurina kymmenkertaista summaa. Tuo on pahan päivän, rikkinäisen lämminvesivaraajan, työttömyyskatastrofin ja vaikka kissan sairastumista varten eikä mitään mässyrahaa.
En syö ulkona Suomessa. Ruoka törkykallista johtuen veroista, toimitilakustannuksista ja etenkin huippukalliista työvoimasta ja suurista työnantajamaksuista.
Teen itse ruokani siis arjessa, mutta lomilla syön 80 % ulkona ja tuo loput 20 % siksi, että haluan tutustua ulkomaalaisiin kauppoihinkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika outo reaktio, mikä noissa on yhteytenä? Jos minulla olisi tilillä kaksi tonnia, niin lähinnä miettisin miten olen päästänyt talouden noin huonoon jamaan. Pidän puskurina kymmenkertaista summaa. Tuo on pahan päivän, rikkinäisen lämminvesivaraajan, työttömyyskatastrofin ja vaikka kissan sairastumista varten eikä mitään mässyrahaa.
Olet selvästikin täysin vieraantunut pienituloisen pätkätuloisen arjesta. Ei siinä parinkymmenen tonnin puskuroita pidetä, hyvä jos parin sadan. Ja tulet vielä köyhien Hese-ketjuun pätemään, häpeäisit!
Pätäkkää löytyy ja isosti, mutta syön vain kaksi hampurilaista vuodessa. Ne ovat epäterveellisiä.