Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi nyt 2000 euroa tilillä menisitkö heseen ostamaan heti megahampurilaisen ja ranskalaisia?????

Vierailija
29.08.2021 |

Itse menisin joka päivä!

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätäkkää löytyy ja isosti, mutta syön vain kaksi hampurilaista vuodessa. Ne ovat epäterveellisiä.

Vierailija
22/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla just 2000 euroa tilillä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, tänään on palkkapäivä, eli mulla on paljon enemmän kuin 2000 e tilillä.

En ole aikeissa mennä Heseen.

Vierailija
24/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännölliseti, miksi en kävisi. Hampparit on parempia kuin mäkkärissä.

Vierailija
25/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen jos haluan ja jos en niin en

Vierailija
26/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megahampurilainen on kyllä hyvä. Voisikin tässä joku päivä käydä hakemassa lounaaksi.

Vierailija
27/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En syö lihaa. Joskus kuusi vuotta sitten maistoin Hesen kasvishampurilaista enkä toiste kokeile, niin pahaa se oli.

Vierailija
28/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin heselässä viimeksi noin kymmenen vuotta sitten, vaikka tilillä on enemmän kuin kaksi tonnia ja tuossa on heselä naapuritalossa. En ymmärrä miksi siellä tulisi käydä vaikka olisi lottovoittaja.

Vierailija
29/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alipalkatun, ylityöllistetyn ja esimiehensä kiusaaman työntekijän kyyneleetkö ovat Hesen maankuulujen majoneesien salaisuus?

Vierailija
30/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton verran varmaan on tilillä, mutta en ole heseen menossa. En ole käynyt vuosiin, enkä ajatellut aloittaa nytkään.

Vierailija
31/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi tilillä noin vähän rahaa, en tuhlaisi sitä hampurilaiseen. Säästäisin.

Vierailija
32/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tilillä enemmän kuin 2000 €, mutta en siltikään syö Hesen ruokia. Pieni paikallinen grilli tekee paremmat hampurilaiset.

Vierailija
33/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo reaktio, mikä noissa on yhteytenä? Jos minulla olisi tilillä kaksi tonnia, niin lähinnä miettisin miten olen päästänyt talouden noin huonoon jamaan. Pidän puskurina kymmenkertaista summaa. Tuo on pahan päivän, rikkinäisen lämminvesivaraajan, työttömyyskatastrofin ja vaikka kissan sairastumista varten eikä mitään mässyrahaa.

Vierailija
34/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö ulkona Suomessa. Ruoka törkykallista johtuen veroista, toimitilakustannuksista ja etenkin huippukalliista työvoimasta ja suurista työnantajamaksuista.

Teen itse ruokani siis arjessa, mutta lomilla syön 80 % ulkona ja tuo loput 20 % siksi, että haluan tutustua ulkomaalaisiin kauppoihinkin.

Vierailija
35/35 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo reaktio, mikä noissa on yhteytenä? Jos minulla olisi tilillä kaksi tonnia, niin lähinnä miettisin miten olen päästänyt talouden noin huonoon jamaan. Pidän puskurina kymmenkertaista summaa. Tuo on pahan päivän, rikkinäisen lämminvesivaraajan, työttömyyskatastrofin ja vaikka kissan sairastumista varten eikä mitään mässyrahaa.

Olet selvästikin täysin vieraantunut pienituloisen pätkätuloisen arjesta. Ei siinä parinkymmenen tonnin puskuroita pidetä, hyvä jos parin sadan. Ja tulet vielä köyhien Hese-ketjuun pätemään, häpeäisit!