Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätin, etten seuraa enää julkkisten blogeja ja instoja

Vierailija
29.08.2021 |

Ei köyhän ja syrjäytyneen kannata sellaisia seurata. Se heidän elämänsä on ns luxuselämää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho olet kasvamassa aikuiseksi.

Vierailija
2/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Parikat ja se Tampereen kaksosten äiti unohdettu jo aikoja sitten. Seuraan vain ulkolaisia instoja. Siellä muutenkin eri meininki, ei vituta niin paljoa. 

Vierailija
4/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan niitä jaksaa seurata. Riittää kun näen iltapäivälehdissä otteita jonkun Sofian instasta, niin ei voi kuin silmiään pyöritellä, ja ihmetellä miten tyhjänpäiväinen voi ihmisen elämä olla 🙄

Vierailija
5/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en seuraa ketään julkkista enkä koe niiden elämää luxukseksi. Välillä heidän instojen katselu on viihdyttävää. Miten voikin olla niin kuistilla joistain asioista ja silti kehtaa kirjoittaa kuin muka tietäisi jotain. Tai naureskella enkun kielisille päivityksille.

Vierailija
6/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan samanhenkisiä ihmisiä, oli julkkis tai ei.

Vierailija
7/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan vain ulkomaisia ei julkkiksia jotka on sikarikkaita ja tekee hauskaa sisältöä. 

Vierailija
8/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Parikat ja se Tampereen kaksosten äiti unohdettu jo aikoja sitten. Seuraan vain ulkolaisia instoja. Siellä muutenkin eri meininki, ei vituta niin paljoa. 

Ihan samaa kurapaskaa ne on, ainoastaan eri kielellä.

Vierailija
9/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurannut ketään. Mielenkiintoisista asioista luen päivitetyt tiedot muutaman kerran viikossa.

Vierailija
10/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätin poistua sosiaalisesta mediasta kokonaan. Elämäni paras päätös.

Vierailija
11/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä poistin fb:n tilini, on ollut henkisesti paljon helpompi olla!

Vierailija
12/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt ihmisten laumasieluisuutta....

Vierailija
13/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kertoisitko lisää millaisia vaikutuksia ollut? Itse olen miettinyt poistumista jo tovin mutta en ole saanut kiskaistua itseäni ainakaan vielä.

Vierailija
14/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi kukaan niitä jaksaa seurata. Riittää kun näen iltapäivälehdissä otteita jonkun Sofian instasta, niin ei voi kuin silmiään pyöritellä, ja ihmetellä miten tyhjänpäiväinen voi ihmisen elämä olla 🙄

Sama. Ja lisäksi pännii, kun jossain iltapäivälehdissä tehdään juttuja näiden instajulkaisuista. Ei niin mitään uutisarvoa.

Vierailija
15/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurannut. Miksi ihmeessä niin tekisin? Todellinen elämä on tuolla ulkona. Älytöntä ajanhukkaa seurata julkkiksia! Hukkaan heitettyä elämää.

Vierailija
16/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurannut ketään julkkiksia. Omia tuttuja seuraan kyllä.

Vierailija
17/17 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ääretömän hyvän päätöksen,oneksi olkoon!Itse en ole kyseinen foorumi,en myöskään F.B. Ihan on oma päätös.Olen siis outo lintu kumajainen ja sen takia ulkoistettu monessa asiassa.Huomautetaan viellä : Ilmotus se ja se oli F.B, Kun joku oikea asia en tiennyt,enkä voinut osalistua.,Viellä pahempaa En hankinut älypuhelinta,joten minulle ei voi soitaa wat sap puheluita,vai mitkä ne ilmaispuhelut on?.Mutta saan olla rauhassa.Oikein säikähdän jos kännyni soi.On niin outo vieras ääni,Mitä mikä se oli?Mitä tulee kaikki insta kuvat ymm.Julkisten ja tavalisten ihmisten kuvat jutut?Kuka nyt netissä eli siellä insta,f.b. revitää omia oikeita asioita?Eiköhän ne kuvat ja jutut ole kaukana todelisuudesta? Kuvien muokausta ymm.Nuori tai vanha voi niistä ajatella,miksi mun elämä ulkonäkö, tapahtumat ei mitään? Jokainen voi paremmin kun ottaa oman elämän haltuunsa.Eikä vertaa sitä julkisiin,tai johonkin keinotekonen maailma F.B tai insta!(ps. lukihäiriö en näe teksti virheeni-anteksi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi