Hylkäämiskokemus, kun lapsi heitetään luokasta ulos?
Nythän tämä tutkimus todistaa miten väärin luokasta poistaminen on. Siinä lapsi vasta eristetäänkin yhteisöstä.
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:26"]
Hyväksyttekö tosiaan alle 10v. luokasta poistamisen?
[/quote]
Onko sulla parempi ideoita?
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:26"]Hyväksyttekö tosiaan alle 10v. luokasta poistamisen?
[/quote]
Totta helvetissä, ikä mikä tahansa niin ulos jos ei osaa olla ihmisiksi. Vanhan ajan kuri kunniaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:26"]Hyväksyttekö tosiaan alle 10v. luokasta poistamisen?
[/quote]
Tietenkin? Jos ei tuon ikäinen osaa käyttäytyä eikä arvosta muiden opiskelu rauhaa niin ulos vain.
Mistä tämä ajattelu on lähtenyt, että lapsi ei saa kokea enää mitään negatiivista, ettei vaan jää traumoja?? Se on vain joidenkin ihmisten oman kilven kiillottamista tuoda näitä tekopyhiä ajatuksia muka lasten suojelusta esille, että katsokaa kuinka hieno ja sivistynyt ihminen minä nyt olen. Karhunpalveluksia nämä ovat lapsille. Maailma on välillä kova paikka ja siellä on myös sääntöjä, joita pitää oppia noudattamaan, ja jossain vaiheessa ne täytyy kumminkin oppia.
Vähemmän se satuttaa lapsena, kun aikuiseksi kasvamisen ohessa päähän taotaan kuinka ei pidä käyttäytyä ja rangaistaan jos ei tottele, kuin sitten aikuisena kun panokset ovat kovemmat ja se tottelemattomuus voi johtaa työpaikan menetykseen tai linnnareissuun. Silloin lohduttaakin paljon se, että ainakaan mulle ei huudettu lapsena. Olisko ehkä kuitenkin kannattanut?
Tässä nyt jäähypenkin puolustajat on tuohtuneita ja yrittää nyt liioitella asiaa. Koulu on eri asia, koululaiset on jo isoja, jotka ymmärtävät myös harmaan sävyjä. Pikkukoululaisia harvoin luokasta poistetaan, ja jos poistetaan, niin erityisopettajan luo.
Länkyttäkää ja saivarrelkaa nyt sitten ihan rauhassa, näkee jo kirjoituksista, kenet oli aikoinaan syytäkin poistaa luokasta.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:26"]
[/quote]
Kyllä. Ne on PAKKO poistaa luokasta kun ne terrorisoi muita oppilaita
[/quote]Mitä jos lapsi juoksee pihalle vihoissaan. Vaikka auton alle.
Mikä oikeus sillä muksulla on toisia siellä luokassa terrorisoida? Ihme hyysäämistä tosiaan nykyään joka välissä ja sen kyllä huomaa. Toisten kunnioitus ihan nollassa. Ja kyllä se alle 10-vuotiaskin voi tekojaan miettiä siellä käytävällä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:26"] Hyväksyttekö tosiaan alle 10v. luokasta poistamisen? [/quote] Kyllä. Ne on PAKKO poistaa luokasta kun ne terrorisoi muita oppilaita [/quote]Mitä jos lapsi juoksee pihalle vihoissaan. Vaikka auton alle.
[/quote]
Se on hänen vanhempien ongelma. Muiden etu menee yksittäisen ihmisen etujen edelle
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:26"] Hyväksyttekö tosiaan alle 10v. luokasta poistamisen? [/quote] Kyllä. Ne on PAKKO poistaa luokasta kun ne terrorisoi muita oppilaita [/quote]Mitä jos lapsi juoksee pihalle vihoissaan. Vaikka auton alle.
[/quote]
Vanhemmat olisi tietysti vaatimassa valtavia korvauksia, jos näin tapahtuisi, vaikka itse eivät ole herrantertustaan kasvatusvastuuta ottaneet.
Minä olen pojalle takonut päähän kotona, että minulle on turha tulla valittamaan koulun rangaistuksista tai hakea myötätuntoa, jos itse ei ole noudattanut sääntöjä. Eihän nykyään luokasta poistetakaan, mutta huonoon käytökseen puuttumiseen on keinoja, ja luotan tässä kouluun täysin.
Luokan eteen seisomaan aasinhattu päässä, ei tule hylkäyskokemusta ja saa hakemansa huomion.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:11"]Sehän on sen luokasta poistetun lapsen oma valinta. Hän ei tahtonut sopeutua yhteisöön. [/quote]annettiinko mahdollisuus?
[/quote]Kyllä varmasti on moneen kertaan kerrottu ja kerrattu säännöt, joilla luokassa saa olla.
Tämä tutkimus ei todista mitään luokasta poistamiseen liittyvää, koska sitä ei tutkimuksessa tutkittu. Ap on taas yksi idiootti, joka asenteellisesta tyhmyydestään johtuen hermostuu puolueettomasta faktatiedosta ja yrittää kärjistämällä saattaa sen naurunalaiseksi.
Tähän on tultu että jopa ne alle 10v eivät kunnioita koulutusta, opettajia ja koulukavereitaan. Kiitos vanhemmat. Puhutaan puhutaan halitaan ja sovitaan. Nyt lapset ovat oppineet että ihan sama mitä teen niin saan vanhemman huomion en rangaistusta. Taitaa olla kova paikka sitten 15v kun jouguukin hankaluuksiin jos törttöilee
[/quote]Jos sääntöjä ei opi alle jo 10-vuotiaana, edessä on hyvin hyvin vaikea teini-ikä.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:27"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]Mitä jos lapsi juoksee pihalle vihoissaan. Vaikka auton alle.
[/quote]
Jos opettaja käskee pois luokasta käytävälle rauhoittumaan ja lapsi päättää itse juosta auton alle niin onko se syy opettajan käskyssä vai lapsen kurittomuudessa?
[/quote]