Kaamea kovettuma kantapäässä
Nyt vasta huomasin tarkemmin. Yleensä jalat olleet suht hyvässä kunnossa mutta nyt pelästyin. Sellainen kauhean kellertävä, halkeileva ihoalue kantapäässä. Miten pääsen eroon? Raspausta ei suositella.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo yleensä saa itsekin kuntoon, kunhan malttaa olla hellävarainen ja kärsivällinen.
Minulla on toisessa jalkapohjassa psoriasis, ja todellakin koko jalka kuivuu + halkeilee kipeästi vuoden ympäri. Silloin kun menee pahaksi eikä pelkkä rasvaus riitä, otan sellaisella paristökäyttöisellä raspilla pahimmat pois. Ei ehkä saisi, mutta helpottaa ongelmaa hetkeksi eikä mikään muu ole toistaiseksi tehonnut.
Joo. Pakko sitä on tosiaan vähän mekaanisestikin raspata jos pahaksi menee. Olen aina ”paheksuen” katsellut joidenkin ihmisten kantapäitä. Nyt koin itse saman :(. Ap
Kyllä nuo yleensä saa itsekin kuntoon, kunhan malttaa olla hellävarainen ja kärsivällinen.
Minulla on toisessa jalkapohjassa psoriasis, ja todellakin koko jalka kuivuu + halkeilee kipeästi vuoden ympäri. Silloin kun menee pahaksi eikä pelkkä rasvaus riitä, otan sellaisella paristökäyttöisellä raspilla pahimmat pois. Ei ehkä saisi, mutta helpottaa ongelmaa hetkeksi eikä mikään muu ole toistaiseksi tehonnut.