Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaamea kovettuma kantapäässä

Vierailija
28.08.2021 |

Nyt vasta huomasin tarkemmin. Yleensä jalat olleet suht hyvässä kunnossa mutta nyt pelästyin. Sellainen kauhean kellertävä, halkeileva ihoalue kantapäässä. Miten pääsen eroon? Raspausta ei suositella.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo yleensä saa itsekin kuntoon, kunhan malttaa olla hellävarainen ja kärsivällinen.

Minulla on toisessa jalkapohjassa psoriasis, ja todellakin koko jalka kuivuu + halkeilee kipeästi vuoden ympäri. Silloin kun menee pahaksi eikä pelkkä rasvaus riitä, otan sellaisella paristökäyttöisellä raspilla pahimmat pois. Ei ehkä saisi, mutta helpottaa ongelmaa hetkeksi eikä mikään muu ole toistaiseksi tehonnut.

Vierailija
22/24 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuo yleensä saa itsekin kuntoon, kunhan malttaa olla hellävarainen ja kärsivällinen.

Minulla on toisessa jalkapohjassa psoriasis, ja todellakin koko jalka kuivuu + halkeilee kipeästi vuoden ympäri. Silloin kun menee pahaksi eikä pelkkä rasvaus riitä, otan sellaisella paristökäyttöisellä raspilla pahimmat pois. Ei ehkä saisi, mutta helpottaa ongelmaa hetkeksi eikä mikään muu ole toistaiseksi tehonnut.

Joo. Pakko sitä on tosiaan vähän mekaanisestikin raspata jos pahaksi menee. Olen aina ”paheksuen” katsellut joidenkin ihmisten kantapäitä. Nyt koin itse saman :(. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salvequickin kuorintasukat

Vierailija
24/24 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita liikunta.