Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko äitiys syy unohtaa käytöstavat?

Vierailija
30.09.2014 |

Olen nyt sivusta seurannut miten äitiys tuntuu olevan syy käyttäytyä juuri niinkuin itse haluaa. Kun on äiti voi haukkua tuttuja sekä tuntemattomia miten haluaa, voi "lasten takia" tehdä rikoksia ja olettaa ettei niistä rangaista. Voi vaatia lasten takia ihan mitä vaan, esimerkiksi ex mieheltä elatusmaksua juuri niin paljon kuin haluaa, ihan vain lasten takia. Voi estää lapsia tapaamasta isäänsä tai tehdä kaikkensa että lapset vihaisivat isäänsä ihan vain näiden lasten takia. Voidaan myös lasten isälle soittaa perjantai iltana kymmeneltä että nyt on tultava lapset hakemaan viikonlopuksi luoksesi että äiti pääsee baariin, tämäkin ihan vain lasten takia.

Toiovon pyhästi ettei minusta tule IKINÄ äitiä joka unohtaa käytöstavat ja toisten ihmisten kunnioittamisen ihan vain lasten takia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:22"]Olen nyt sivusta seurannut miten äitiys tuntuu olevan syy käyttäytyä juuri niinkuin itse haluaa. Kun on äiti voi haukkua tuttuja sekä tuntemattomia miten haluaa, voi "lasten takia" tehdä rikoksia ja olettaa ettei niistä rangaista. Voi vaatia lasten takia ihan mitä vaan, esimerkiksi ex mieheltä elatusmaksua juuri niin paljon kuin haluaa, ihan vain lasten takia. Voi estää lapsia tapaamasta isäänsä tai tehdä kaikkensa että lapset vihaisivat isäänsä ihan vain näiden lasten takia. Voidaan myös lasten isälle soittaa perjantai iltana kymmeneltä että nyt on tultava lapset hakemaan viikonlopuksi luoksesi että äiti pääsee baariin, tämäkin ihan vain lasten takia.   Toiovon pyhästi ettei minusta tule IKINÄ äitiä joka unohtaa käytöstavat ja toisten ihmisten kunnioittamisen ihan vain lasten takia. [/quote] Mitähän tuosta on yhteyttä käytöstapoihin?Katkeran ihmisen vinkumista. Mitä ihmeellistä siinä on että isä olisi yhtäkkiä vaikka keskellä yötä OMIEN lasten kanssa? Kokonaisena perheenä ollessa varmaan myös menee lievästi sanottuna enemmän rahaa llapseen kuin etävsnhempana joka maksaa aivan surkean summan OMIEN lasten elatuksesta. Ja se ex-vaimo ei todellakaan voi vaatia mitä vain elatusmaksuiksi siitä säätää ihan eri ihmiset. Kasva jo katkera ihminen aikuiseksi ja huolehdi lapsistasi niin kuin vanhemman kuuluu. Vain niin he rakastavat sinua.

[/quote]

Koita sinä pikkukirjaimilla kirjoittava pikkuprovo kasvattaa kirjaimiasi ja päästä eroon miesvihastasi, ok?
[/quote]
Loukkaat minua. En ole pikku provo vaan vanha ja viisas lehmä.

Vierailija
2/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, joku on heränny väärällä jalalla. Jaxuhali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy ei ole äitiydessä, toivottavasti tajuat sen. Esimerkkisi kaltainen nainen käyttäyisi huonosti ihan ilman lapsiakin.

Vierailija
4/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kur kur, kulta. <3

Vierailija
5/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kenties katkera poikaystäväsi exälle jostain?

Vierailija
6/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo. Näppärästi yleistetty taas. Mä taas toivon ettei musta tule ikinä ihmistä, joka tekee vauvapalstalle tyhjänpäiväisiä ja surkeita aloituksia.

Vierailija
7/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:26"]

Syy ei ole äitiydessä, toivottavasti tajuat sen. Esimerkkisi kaltainen nainen käyttäyisi huonosti ihan ilman lapsiakin.

[/quote]

Komppi tälle.

Mutta totta, lasten käyttäminen lyömäaseena avioerossa on todella, todella ikävää, ja eniten siinä kärsivät lapsiparat, ei exä tai edes exän nyxä. Joka ap ilmeisesti on...

Vierailija
8/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässäkin olis vaikka voitu kertoa jotain taustoja tai perusteluja näille ajatuksille, tällaisen epämääräisen aivopierun sijaan.. 

Vierailija
9/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:36"]

Just joo. Näppärästi yleistetty taas. Mä taas toivon ettei musta tule ikinä ihmistä, joka tekee vauvapalstalle tyhjänpäiväisiä ja surkeita aloituksia.

[/quote]

Harmi vaan kun et toivo, että et vastaisi tyhjänpäiväsiin ja surkeisiin aloituksiin. Luettuani tämän toivoin, että lukijat osaisivat jättää omaan arvoonsa, mutta aina löytyy näitä käytöksen mahdollistajia...

Vierailija
10/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:36"]

[/quote]

Harmi vaan kun et toivo, että et vastaisi tyhjänpäiväsiin ja surkeisiin aloituksiin. Luettuani tämän toivoin, että lukijat osaisivat jättää omaan arvoonsa, mutta aina löytyy näitä käytöksen mahdollistajia...

[/quote]

Ohiksena huomauttausin, että siinä itsekin kommentoit ja nostit ketjua.

Sitä paitsi, tällaisten provojen kirjoittajat jaksavat itse kommentoida ketjuaan sinnikkäästi, ei siihen välttämättä tarvita paljonkaan ulkopuolisia.

7

Vierailija
11/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:22"]Olen nyt sivusta seurannut miten äitiys tuntuu olevan syy käyttäytyä juuri niinkuin itse haluaa. Kun on äiti voi haukkua tuttuja sekä tuntemattomia miten haluaa, voi "lasten takia" tehdä rikoksia ja olettaa ettei niistä rangaista. Voi vaatia lasten takia ihan mitä vaan, esimerkiksi ex mieheltä elatusmaksua juuri niin paljon kuin haluaa, ihan vain lasten takia. Voi estää lapsia tapaamasta isäänsä tai tehdä kaikkensa että lapset vihaisivat isäänsä ihan vain näiden lasten takia. Voidaan myös lasten isälle soittaa perjantai iltana kymmeneltä että nyt on tultava lapset hakemaan viikonlopuksi luoksesi että äiti pääsee baariin, tämäkin ihan vain lasten takia.

Toiovon pyhästi ettei minusta tule IKINÄ äitiä joka unohtaa käytöstavat ja toisten ihmisten kunnioittamisen ihan vain lasten takia.
[/quote]
Mitähän tuosta on yhteyttä käytöstapoihin?Katkeran ihmisen vinkumista. Mitä ihmeellistä siinä on että isä olisi yhtäkkiä vaikka keskellä yötä OMIEN lasten kanssa? Kokonaisena perheenä ollessa varmaan myös menee lievästi sanottuna enemmän rahaa llapseen kuin etävsnhempana joka maksaa aivan surkean summan OMIEN lasten elatuksesta. Ja se ex-vaimo ei todellakaan voi vaatia mitä vain elatusmaksuiksi siitä säätää ihan eri ihmiset. Kasva jo katkera ihminen aikuiseksi ja huolehdi lapsistasi niin kuin vanhemman kuuluu. Vain niin he rakastavat sinua.

Vierailija
12/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä äitiys. PMS, raskauden aikainen ja -jälkeinen masennus ovat hyviä syitä raivopäiseen käytökseen ja ruoan ahmimiseen. Lisäksi idioottimaiseen käytökseen riittää äitiys tai lattialle pudonneet sukat.

Naiset ovat henkisesti epävakaita, tutkimustenkin mukaan. Hakekaa apua itsellenne.

Vierailija
13/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:36"]Just joo. Näppärästi yleistetty taas. Mä taas toivon ettei musta tule ikinä ihmistä, joka tekee vauvapalstalle tyhjänpäiväisiä ja surkeita aloituksia.
[/quote]

En ymmärrä missä kohtaa ap yleisti että KAIKKI äidit tekevät näin?

Vierailija
14/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:22"]Olen nyt sivusta seurannut miten äitiys tuntuu olevan syy käyttäytyä juuri niinkuin itse haluaa. Kun on äiti voi haukkua tuttuja sekä tuntemattomia miten haluaa, voi "lasten takia" tehdä rikoksia ja olettaa ettei niistä rangaista. Voi vaatia lasten takia ihan mitä vaan, esimerkiksi ex mieheltä elatusmaksua juuri niin paljon kuin haluaa, ihan vain lasten takia. Voi estää lapsia tapaamasta isäänsä tai tehdä kaikkensa että lapset vihaisivat isäänsä ihan vain näiden lasten takia. Voidaan myös lasten isälle soittaa perjantai iltana kymmeneltä että nyt on tultava lapset hakemaan viikonlopuksi luoksesi että äiti pääsee baariin, tämäkin ihan vain lasten takia.   Toiovon pyhästi ettei minusta tule IKINÄ äitiä joka unohtaa käytöstavat ja toisten ihmisten kunnioittamisen ihan vain lasten takia. [/quote] Mitähän tuosta on yhteyttä käytöstapoihin?Katkeran ihmisen vinkumista. Mitä ihmeellistä siinä on että isä olisi yhtäkkiä vaikka keskellä yötä OMIEN lasten kanssa? Kokonaisena perheenä ollessa varmaan myös menee lievästi sanottuna enemmän rahaa llapseen kuin etävsnhempana joka maksaa aivan surkean summan OMIEN lasten elatuksesta. Ja se ex-vaimo ei todellakaan voi vaatia mitä vain elatusmaksuiksi siitä säätää ihan eri ihmiset. Kasva jo katkera ihminen aikuiseksi ja huolehdi lapsistasi niin kuin vanhemman kuuluu. Vain niin he rakastavat sinua.

[/quote]

Koita sinä pikkukirjaimilla kirjoittava pikkuprovo kasvattaa kirjaimiasi ja päästä eroon miesvihastasi, ok?

Vierailija
15/15 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan tuntuu että tuo on ihan arkipäivää. Meillä on uusperhe mieheni kanssa, alkuun koin juuri samalaisia tuntemuksia. Miehen ex oli katkera erosta ja  siitä että mies löysi uuden kumppanin. Lapsia käytettiin aseena aivan kaikkeen, miestä yritettiin pompotella lasten varjolla kaikin tavoin. Esimerkiksi lasten isän olisi pitänyt soittaa joka ilta lasten meillä ollessa exälle ja kertoa kuinka lasten kanssa päivä on mennyt, lapset 11 vuotiaita. Kun näin ei tapahtunut alkoi minun haukkuminen "vaimosi on niin mustasukkainen ettei anna soittaa jne" kyse oli kuitenkin siitä ettei miestäni kiinnostanut olla yhteydessä eksään. Raha asioista riideltiin alkuun jatkuvasti, elatusmaksuja käytiin sopimassa 3 kertaa oikeusteitse kun ex katsoi lasten tarvitsevan enemmän elatusta, muutosta sovittuun ei koskaan tullut. Viimeisellä kerralla oikeus ei ottanut enää exän kannetta käsiteltäväksi. Ex katsoi myös aiheelliseksi soitella ystävilleni ja tutuilleni vain haukkuakseen minua. Lapsilta tenttasi ja lypsi koko ajan tietoa meistä. Nyttemmin tilanne on rauhottunut emmekä ole kuulleet tai nähneet exää vuosiin, onneksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme