Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lamppu sammuu Elsa käyttää rintareppua :(

Vierailija
30.09.2014 |

Joka päivä, ja vielä moneen kertaan. Ja nukuttaa vauvaa ulkona vaunuissa ilman itkuhälytintä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. mitä sitten. Ihan tavallisia juttuja. Jos lapsi ei viihdy kun sylissä ja jotain muutakin on saatava käsillä tehtyä. Ja jos ikkuna on auki niin kyllä se vauvan itku kuuluu ilman hälyytintä. En mäkään ole siihen kuollut että mun äiti nukutti mua ilman mitään teknisiä laitteita vaunuissa.. 

Vierailija
2/7 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku kuvittelee että rintareppu on vaarallinen :D Mä luulin että tuo harhaluulo jäi jo vuosia sitten. Ja joo ei tarvitse linkittää mitään luomupiiriän liinapropagandaa, uskon ihan muita tahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi kamalalta. Jaksuhali <3

Vierailija
4/7 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mikä vika siinä rintarepussa on?

Vierailija
5/7 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono rintareppu käy selälle. Pieni lapsi tulisi kantaa selkä menosuuntaan. 

Vierailija
6/7 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noissa asioissa mitään vikaa ole. Jos lapsi viihtyy rintarepussa niin on ok. Ihan varmasti alkaa kitistä jos siinä on huono olla hänen. Jos vaikuttaa tyytyväiseltä, rintareppu on ok. Itkuhälyttimet taas minusta on melkoista nykyajan hömpötystä, ei meilläkään ole semmoista koskaan ollut ja kaksi lasta on hyvin saatu ilman kasvatettua... 

Vierailija
7/7 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:32"]

Itkuhälyttimet taas minusta on melkoista nykyajan hömpötystä, ei meilläkään ole semmoista koskaan ollut ja kaksi lasta on hyvin saatu ilman kasvatettua... 

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, mikä itkuhälyttimestä tekee hömpötystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän