Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhdasrotuiset koirat

Vierailija
30.09.2014 |

Tosi "puhdasta", että koirat on sairaita ja sisäsiittoisia... Tieten tahtoen jalostetaan koirille piirteitä, jotka luonto karsisi oikeasti pois!? Puhdasta ihmisen itsekkyyttä ja rahanahneutta, jos jotain.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän nyt yleistä aika rankasti.

Vierailija
2/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi aika harvat rodut on suorastaan sairaalloisiksi jalostettu. Ei todellakaan ole niin että kaikki puhdasrotuiset koirat on sairaita ja kärsiviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 08:39"]

Puhdasta ihmisen itsekkyyttä ja rahanahneutta, jos jotain.

[/quote]

Jaa, meillä on puhdas rotukoira, mutta vahinkolapsi se on, eli ei ole ihmisen itsekkyydellä osaa eikä arpaa :D, rahanahneudesta puhumattakaan.

Vierailija
4/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rotuerittely ole kielettyä nykyään? Olen puhdasrotuinen suomalainen ja minulla on puhdasrotuinen mäyräkoira. 

Vierailija
5/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 09:51"]

Eikö rotuerittely ole kielettyä nykyään? Olen puhdasrotuinen suomalainen ja minulla on puhdasrotuinen mäyräkoira. 

[/quote]

kiellettyä, sorry

Vierailija
6/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei nyt tiedä mistä puhuu. Meidän puhdasrotuiset koiramme ovat nyt 14v, 12v, 10v, 6v ja nuorimmainen 7kk. Eläinlääkärillä on käyty lähinnä rokotuksilla ja terveystutkimuksissa (silmät, lonkat, selät, polvet ja kyynärät) ja kaikki on ollut tähän asti ok. Ei ole perinnöllisiä sairauksia, ei halvauksia, ei kasvaimia jne.

Vierailija
7/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä toinen toistaan rumempia koira- ja kissarotuja saatu jalostuksen keinoin aikaiseksi. Toiset rodut ovat kyllä ihan tavallisia eikä rodussa näy mikään jalostus.

Oman suomenlapinkoiramme viettää ihan "sekarotuisen" koiran maalaiselämää, mutta käy silloin tällöin nappaamassa palkinnon jostain koiranäyttelystä.

Vierailija
8/8 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekarotuiset koirat ovat parhaita.