Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni "pakotti" seksiin

Vierailija
30.09.2014 |

Meillä on molemmilla pekkaspäivä huomenna miehen kanssa ja päätimme katsoa kolmannen jakson ennakkoon Vain Elämää-ohjelmasta. Nautittiin molemmat alkoholia, minä vähemmän (n muutama olut.), mies join ainakin kuusi olutta ellei enemmän. Menimme sänkyyn ohjelman loputtua ja tarkoitus, ainakin osaltani, oli mennä nukkumaan. Mies kuitenkin tunkeutui väkisin päälleni ja halusi seksiä, vaikka sanoin etten nyt jaksa (ihan oikeasti en fyysisesti jaksanut, en ole tottunut alkoholiin). Vaikka vastustelin niin suostuin lopulta, koska en uskaltanut enää vastustaa. Seksi tuntui pelkältä suorittamiselta, eikä mieheni kuntokaan kestänyt kovin pitkään. Hän sammui viereeni ja tulin itse tietokoneelle.

Olen järkyttynyt. Olemme olleet naimisissa 12 vuotta ja mieheni ei koskaan ole tuolla tavalla ns "hyökännyt päälleni" sängyssä. Mitä minun pitäisi aamulla tehdä? Mitä mieheni aiheesta ajattelee? Ylireagoinko? Oliko mieheni vain kännissä? Rakastan miestäni enkä halua hänelle pahaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:15"]

Oletko samaa mieltä jos mies valittaa olevansa liian väsynyt, mutta kumminkin alkaa seksiin naisen mieliksi, että se on miehen satuttamista?

[/quote]

Mies on siinä tilanteessa raiskattu ja oikea teko mieheltä on tehdä poliisille rikosilmoitus.

[/quote]

No jos nainen tunkee dildoa haluttoman miehen peppuun, niin joo, rikosilmoituksen paikka.

Vierailija
22/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:22"]

Oletko samaa mieltä jos mies valittaa olevansa liian väsynyt, mutta kumminkin alkaa seksiin naisen mieliksi, että se on miehen satuttamista?

[/quote]

Mies on siinä tilanteessa raiskattu ja oikea teko mieheltä on tehdä poliisille rikosilmoitus.

[/quote]

No jos nainen tunkee dildoa haluttoman miehen peppuun, niin joo, rikosilmoituksen paikka.

[/quote]

Ei vaan jos mies alkaa ilman halua nuolemaan tai nussimaan naisen mieliksi. Esimerkiksi pelkää mitä seuraa jos ei tee niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nyt ois ap.lla ja miehellään vähintäänkin parisuhdeterapian paikka.

Vierailija
24/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla miehellä ainakaan viinapäätä ole jos kuudesta pullosta on kaatokunnossa. Lisäksi on syytä todeta että yleensä alkoholi tekee laukeamisen vaikeammaksi joten pikaisia mies tuskin olisi kaatokunnossa vetäissyt.

Ihan mielenkiinnosta: Mistä nuo vain elämää jaksot voi katsoa ennakkoon?

Vierailija
25/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:24"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei vaan jos mies alkaa ilman halua nuolemaan tai nussimaan naisen mieliksi. Esimerkiksi pelkää mitä seuraa jos ei tee niin.

[/quote]

Tai jos vaimo on laittanut kätensä aviomiehensä housuihin koskettaakseen intiimialuetta ilman miehen lupaa.

Vierailija
26/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä et taida ymmärtää sellaista pientä eroa, että miehen on aika mahdotonta saadae rektiota ilman minkäänlaista kiihottumista. Ja miten miestä sattuu jos hän panee vaikka sitten jonkun lääkkeen tai penispumpun avulla? Naiselle taas yhdyntä ilman kiihottumista on usein kivuliasta.

Mutta tietysi jokaisessa tilanteessa tapahtuu rikos jos seksiin sisältyy pakottamista esim. väkivallalla uhkaamalla.

Vierailija
27/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sinä et taida ymmärtää sellaista pientä eroa, että miehen on aika mahdotonta saadae rektiota ilman minkäänlaista kiihottumista. Ja miten miestä sattuu jos hän panee vaikka sitten jonkun lääkkeen tai penispumpun avulla? Naiselle taas yhdyntä ilman kiihottumista on usein kivuliasta.

Mutta tietysi jokaisessa tilanteessa tapahtuu rikos jos seksiin sisältyy pakottamista esim. väkivallalla uhkaamalla.

[/quote]

Kiihottuminen ei ole lupa seksiin.

Vierailija
28/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä on erilailla halua kuin sinulla ja hän ei aina jaksa olla ilman? meillä asia on ratkennut siten, että olen päättänyt suostua, jos ei ole ihan pakko kieltäytyä eli yritän innostua vaikka itseä ei oikein ikinä innostuta. muuten tunnelma on niin kireä ja huono, että menee sitten lopulta siihen, että minun pitää oikeasti olla innostunut ja hyvitellä kieltäytymistä seksisistä miehelle, jonka mökötys on myrkyttänyt koko perheen toiminnan. 

olen joskus tuominnut, kun täällä on joku minulle sanonut, että anna enemmän tai anna miehelle lupa käydä vieraissa. 

mellä menee paljon paremmin nyt, kun oikeasti suostun aina. eikä se nyt kovin kamalaa ole, itse asiassa nautin siitä ja odotan seksiä ensimmäistä kertaa vuosiin! 

mutta siis tsemppiä ap. näissä tilanteissa voisit etukäteen päättää, että alkoholin jälkeen on seksin vuoro tai sitten olla juomatta ollenkaan. miehesi on varmaan silloin halukas ja mahtavaahan se on, että mies naistaan haluaa?? 

Vierailija
29/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:29"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kivuliasta henkisesti. Vai väitätkö, että seksiin pakottaminen tuntuu naisessa ainoastaan pillun limakalvoissa?

Vierailija
30/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietelepä sinä miehesi ensi kerralla vastaavassa tilanteessa, kun nyt hän "otti sinut piittaamatta siitä, ettei sinua kiinnostanut".  ennätä ensin, tee miehesi hulluksi halusta. oikeasti: miksi miehen pitää aina vonkua ja naisen antaa. eikö voisi olla toisin päin? vaikka jo heti tänään? 

Vierailija
31/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat raiskanneet minut lukemattomia kertoja. Varsinkin parisuhteessa. Usein ilman lupaa ovat työntäneet kätensä penikselleni ja ottaneet kiinni. Kertaakaan en muista heidän kysyneen ensin minulta onko se ok.

Joskus olen sanonut illalla, että tekee mieli nukkua, mutta nainen on tullut ilman lupaa päälle. Väsyneenä en ole jaksanut estellä. He ovat mekaanisesti penistä hieromalla saaneet aikaiseksi erektion ja raiskanneet minut, kun en jaksanut väsyneenä estellä. Aamulla olen herännyt raiskattuna ja häväistynä.

Lukemattomia kertoja. Kertaakaan en ole poliisille ilmoittanut raiskauksia, koska häpeä. Olen kertonut tutuille, mutta saanut kokea raiskatun vähättelyä. Osan mielestä on myös häpeällistä, että olen saattanut itseni sellaiseen tilaan missä raiskaus on ollut mahdollista. Miehellä on kuitenkin lupa olla väsynyt ilman vapaalippua raiskaukseen. Miksi raiskattua aina syyllistetään.

Vierailija
32/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 10:33"]

jos miehellä on erilailla halua kuin sinulla ja hän ei aina jaksa olla ilman? meillä asia on ratkennut siten, että olen päättänyt suostua, jos ei ole ihan pakko kieltäytyä eli yritän innostua vaikka itseä ei oikein ikinä innostuta. muuten tunnelma on niin kireä ja huono, että menee sitten lopulta siihen, että minun pitää oikeasti olla innostunut ja hyvitellä kieltäytymistä seksisistä miehelle, jonka mökötys on myrkyttänyt koko perheen toiminnan. 

olen joskus tuominnut, kun täällä on joku minulle sanonut, että anna enemmän tai anna miehelle lupa käydä vieraissa. 

mellä menee paljon paremmin nyt, kun oikeasti suostun aina. eikä se nyt kovin kamalaa ole, itse asiassa nautin siitä ja odotan seksiä ensimmäistä kertaa vuosiin! 

mutta siis tsemppiä ap. näissä tilanteissa voisit etukäteen päättää, että alkoholin jälkeen on seksin vuoro tai sitten olla juomatta ollenkaan. miehesi on varmaan silloin halukas ja mahtavaahan se on, että mies naistaan haluaa?? 

[/quote]

millasissa avioliitoissa täällä porukka oikeen roikkuu?! "olen päättänyt suostua, jos ei ole ihan pakko kieltäytyä" mitä helvettiä?? ootko aina ollu yhtä innostunut seksistä miehes kanssa?

Vierailija
33/33 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pelottaa, että saan joskus spontaanin erektion julkisella paikalla, koska kuka tahansa sen ensimmäisenä huomannut nainen voi katso oikeudekseen repiä housuni alas raiskata minut.

Voisiko joku suositella hyvää raiskaushälytintä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan