Voice of Finland: All stars
Kommentit (353)
Karoliina on kuin nuori Celine Dion, kauniimpi vain
Vierailija kirjoitti:
Jesse oli parempi kuin huutaja, mutta ei niin hyvä kuin osaa.
Knock outissa oli todella hyvä. Toivottavasti toinen kipale on parempi.
En jaksaisi kuunnella Karoliinan esitystä toista kertaa. Hyvä laulaja hän on, mutta raskasta oli.
Karoliina on taitava, mutta jostain syystä jättää kylmäksi.
Oliko liikaa hyvää suorittamista ja liian vähän tunnetta. En tiedä, mutta ei vaan tuu mitään fiilistä.
"Tule ostamaan, mä valmiina oon..."
Vierailija kirjoitti:
Usan Voicessa on ollut tuomarina alusta lähtien Blake Shelton eli 21 kertaa! Uskomaton suoritus, mutta Blakehan on sellainen charmantti herra. Adam Levine sentään ymmärsi lähteä jo muutama vuosi sitten.
Blake nauraa matkalla pankkiin.
Out of topic, muistaako teistä kukaan Ufon biisiä "Siivoon"?
Vierailija kirjoitti:
Karoliina on taitava, mutta jostain syystä jättää kylmäksi.
Oliko liikaa hyvää suorittamista ja liian vähän tunnetta. En tiedä, mutta ei vaan tuu mitään fiilistä.
Sille on syynsä miksi tämä nainen ei ole menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
En jaksaisi kuunnella Karoliinan esitystä toista kertaa. Hyvä laulaja hän on, mutta raskasta oli.
En minäkään. Ja minä en halua nähdä häntä toista kertaa tuossa pervossa sukkanauhamekossa.
Siell on monta hyvää laulajaa, mutta karismaa puuttuu. Jessellkään ei ole sellaista valovoimaisuutta, vaikka hän on hyvä laulaja.
Niin öö, ku ei oo tarpeeks komee
Vierailija kirjoitti:
Siell on monta hyvää laulajaa, mutta karismaa puuttuu. Jessellkään ei ole sellaista valovoimaisuutta, vaikka hän on hyvä laulaja.
Fiona on herttainen, mutta tulee mieleen joku vähän laadukkaampi koulun esitys.
Ei vaan tekniikka, presenssi ja kokemus riitä.
Tarkoituksenhakuisesti otettu toi nyyhkyballadi mukaan.. 🙄
Fiona esitti tosi upeasti herkän kappaleen
Elastinen on tyhmä, huono valinta
Voiko tämän voittaa joku muu kuin Jesse?!?
Loppu särki korvat ja varmaan mikrofoninkin. Liekö äänitarkkailijakin kuuroutunut. Sääli sinänsä kun alku meni ihan kivasti.