Miksi puhelin viestittäessä "odottaa yhteyttä"?
Kommentit (7)
Tai puhelin pitää sammuttaa ja käynnistää uudelleen.
Niih, onko sulla samaa eli kun yrittää tekstaria kuvan kanssa, niin junnaa vaan lähetetään, lähetetään. Ennen meni, nyt on alkanut tehdä tota. Tekstarit ilman kuvaa menee.
Ruuhkaa viestiliikenteessä ehkä tai olet katvealueella, missä puhelimella on vaikeuksia saada yhteyttä.
Mysteryman kirjoitti:
Niih, onko sulla samaa eli kun yrittää tekstaria kuvan kanssa, niin junnaa vaan lähetetään, lähetetään. Ennen meni, nyt on alkanut tehdä tota. Tekstarit ilman kuvaa menee.
Onko mobiilidata päällä? Muuten ei kuvat mene. Lisäksi Elisan mobiiliverkossa on ollut signaaliheittoja n. viikon ajan, olen itse huomannut.
Ja kohta loppuu muiden kuin 4G ja 5G kännyköiden toiminta, siltä varalta että omasi on yhtä vanha kuin äidilläni oleva.
Vierailija kirjoitti:
Mysteryman kirjoitti:
Onko mobiilidata päällä? Muuten ei kuvat mene. Lisäksi Elisan mobiiliverkossa on ollut signaaliheittoja n. viikon ajan, olen itse huomannut.
Ja kohta loppuu muiden kuin 4G ja 5G kännyköiden toiminta, siltä varalta että omasi on yhtä vanha kuin äidilläni oleva.
Kohta?
Byääh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mysteryman kirjoitti:
Kohta?
En tarkistamatta muista oliko tän vuoden lopussa vai milloin, mutta tuosta tuli puhe kun nähtiin veljen kanssa vanhempiamme pari viikkoa sitten. Äidin kännykkä kun on niitä suht ensimmäisiä kamerakännyköitä, ei kosketusnäytöllinen.
WiFi päällä asetuksista.