Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ootko tulostanu naapurin langattomaan tulostimeen

Vierailija
29.09.2014 |

Tai onko koskaan käyny niin et sun tulostin ois yhtäkkiä tulostanu naapurin papereita

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:26"]Vähän ohis mutta pakko kertoa. Olen joskus yrittänyt faksata lääketilausta apteekkiin. No, mun faksi sit ilmoitti että joo ei onnistu, yritä uudelleen. Ja mä sit tein uudelleen muutamat kerrat ja perklasin kun ei vaan mene. Sit jo apteekista soitettiin että voisitko ystävällisesti lopettaa kun heiltä loppuu kohta paperi :)
[/quote]
:`D

Vierailija
42/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:32"]

Voinko haastaa naapurin oikeuten jos Se on lukenu mun tulosteita

[/quote]

No, totta kai voit!!!!! AINA voi haastaa oikeuteen ja joskus jopa kannattaakin!!!!!

Oon muuten lukenut juttuja sun Lumiastakin!!

t: Kiltti Naapurin Setä
[/quote]moi ylläpito!

Vierailija
44/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin, että naapurin perheellisellä miehellä oli salasuhde toisen naisen kanssa. Tarkkailin heitä ja kerran sopivasti näin heidät suutelemassa ja otin kamerallani muutaman kuvan. Muutaman viikon päästä naapurissa vietettiin perheen lapsen syntymäpäiviä koko suku koolla. Laitoin ottamani kuvat tulostukseen naapurin tulostimeen. Samana iltana vaimo oli heittänyt miehen tavarat pihalle ja seuraavan kuukauden alusta mies oli virallisesti muuttanut pois.

Vierailija
45/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:35"]Heh, en ole mutta on käynyt mielessä että jos joskus löytyisi verkosta joku naapurin tulostin, voisi tehdä pikku källin. Tulostaisi jotakin mikä saa naapurin korvat punottamaan... :) [/quote]onko tää mahdollista?

[/quote]
Juu, jos on wlan-tulostin ja ei ole salasanaa.

[/quote]

Ei ole mahdollista, ei vaikka ei olisi salasanaakaan. Tulostimeen pitää syöttää ensiksi tietokoneen tiedot, ennen kuin langaton yhteys toimii. Jos tulostin on naapurissa, pitää olla melkoinen akrobaatti, että saisit tehtyä tämän kotoa käsin. Sinun pitää myös asentaa omaan koneeseesi tulostimen tiedot. 

Täytyy olla tosi huoletonta porukkaa, jos jättää langattoman yhteytensä salaamatta. 

Vierailija
46/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
47/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kovassa kiireessä tullut ulostettua naapurin langattomaan tulostimeen. Papereihin tuli sen jälkeen sievät rusketusraidat. Ikävä kyllä naapuri ei järin ilahtunut tästä koristelusta.

Vierailija
48/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 23:11"]

Mä oon kerran tulostanut naapurin tulostimeen. Ihan kiltti jekku se oli, vain muutaman rivin pituinen vitsi. Harmi etten koskaan kuullut, miten naapuri reagoi (saati että tietäisin kuka naapureista on kyseessä)

[/quote]

Ja miten onnistuit tässä? Teknisesti asia ei ole niin yksinkertaista kuin annat ymmärtää. 

Vierailija
49/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 01:03"]

Huomasin, että naapurin perheellisellä miehellä oli salasuhde toisen naisen kanssa. Tarkkailin heitä ja kerran sopivasti näin heidät suutelemassa ja otin kamerallani muutaman kuvan. Muutaman viikon päästä naapurissa vietettiin perheen lapsen syntymäpäiviä koko suku koolla. Laitoin ottamani kuvat tulostukseen naapurin tulostimeen. Samana iltana vaimo oli heittänyt miehen tavarat pihalle ja seuraavan kuukauden alusta mies oli virallisesti muuttanut pois.

[/quote]

Toimista päätellen et ainakaan mikään noviisi-AV-mamma oo

Vierailija
50/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 01:03"]

[/quote]

Keksi parempi valhe. Tarinastasi puuttuu muutama yksityiskohta, joiden avulla olisit ehkä saanut tarinastasi melkein uskottavan. 

Vierailija
51/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:32"]Voinko haastaa naapurin oikeuten jos Se on lukenu mun tulosteita
[/quote] Et.

Vierailija
52/52 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kerran lukiossa ollessani tulostus menikin päiväkodille. Eikai siinä ois muuten ollut mitään, mutta se tulostus ei ollut mikään esitelmä vaan aivan jotain muuta. Oi niitä aikoja.