ootko tulostanu naapurin langattomaan tulostimeen
Tai onko koskaan käyny niin et sun tulostin ois yhtäkkiä tulostanu naapurin papereita
Kommentit (52)
Heh, en ole mutta on käynyt mielessä että jos joskus löytyisi verkosta joku naapurin tulostin, voisi tehdä pikku källin. Tulostaisi jotakin mikä saa naapurin korvat punottamaan... :)
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:35"]Heh, en ole mutta on käynyt mielessä että jos joskus löytyisi verkosta joku naapurin tulostin, voisi tehdä pikku källin. Tulostaisi jotakin mikä saa naapurin korvat punottamaan... :)
[/quote]onko tää mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:35"]Heh, en ole mutta on käynyt mielessä että jos joskus löytyisi verkosta joku naapurin tulostin, voisi tehdä pikku källin. Tulostaisi jotakin mikä saa naapurin korvat punottamaan... :) [/quote]onko tää mahdollista?
[/quote]
Juu, jos on wlan-tulostin ja ei ole salasanaa.
Ehhhehe, sehän vasta olisikin :)
Olen itse tulostanut kyllä töissä hoitajien huoneeseen ihan eri puolelle osastoa vaikka piti kansliassa tulostaa väritulostimeen. Meni vähän numerot väärin!
Voiko käydä niin et vahingossa tulostaa naapurille?? Miten ne voi olla yhteydessä mun koneeseen?
Koneessa näky monia tulostimia ja niissä vihree valo, että toiminnassa. Kenen tulostimia ne on,ku ei mun ainakaan
Harmi ettei enää ole matriisitulostimia ja 5 riisin kokoista laatikkoa katkeamatonta traktoripaperia.. voisi järjestää yllätyksen. Vanhaan hyvään aikaanhan tämä kepponen tehtiin teippaamalla haluttu paperi menemään faksista ympäri ja ympäri ja ympäri ja ympäri ja sitten faksilla soitettiin toiseen faksiin missä oli rullapaperia niin kauan kuin sitä oli..
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:06"]Harmi ettei enää ole matriisitulostimia ja 5 riisin kokoista laatikkoa katkeamatonta traktoripaperia.. voisi järjestää yllätyksen. Vanhaan hyvään aikaanhan tämä kepponen tehtiin teippaamalla haluttu paperi menemään faksista ympäri ja ympäri ja ympäri ja ympäri ja sitten faksilla soitettiin toiseen faksiin missä oli rullapaperia niin kauan kuin sitä oli..
[/quote]heh... Jaa, missäköhän netissä ois niin paljon tekstiä että vois tehä vähän vastaavan källin??? Ärsyttää stalkkaja nnaapuri
Hehhe, luin eka nopeesti otsikon, että "oletko ulostanut naapurin"... reps :)
Mutta miks mun tietokone näyttää tulostimia joita mulla ei oo? Ja niis on vihree valo ja kaikki.
Emminä silleen, mutta olen kyllä tulostanut töissä ympäri Suomen ties mitä. Mutta sama ongelma on muillakin. Jos tulosteessa ei lue mitään nimi tms. tietoja, niin arvuutellaan aina, kuka sen on laittanut liikkeelle. Sitten kun tulostaja ei tajua, että omassa tulostimessa ei ole vikaa, ja satojen kilometrien päässä olevasta tulostimestamme lentää sama kymmenes monivärikopio, niin alkaa jo vituttamaan...
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 22:06"]Harmi ettei enää ole matriisitulostimia ja 5 riisin kokoista laatikkoa katkeamatonta traktoripaperia.. voisi järjestää yllätyksen. Vanhaan hyvään aikaanhan tämä kepponen tehtiin teippaamalla haluttu paperi menemään faksista ympäri ja ympäri ja ympäri ja ympäri ja sitten faksilla soitettiin toiseen faksiin missä oli rullapaperia niin kauan kuin sitä oli.. [/quote]heh... Jaa, missäköhän netissä ois niin paljon tekstiä että vois tehä vähän vastaavan källin??? Ärsyttää stalkkaja nnaapuri
[/quote]
Ööö? Netissä on aika vitusti tekstiä. Enemmän varmaan kun missään muualla.
Vähän ohis mutta pakko kertoa. Olen joskus yrittänyt faksata lääketilausta apteekkiin. No, mun faksi sit ilmoitti että joo ei onnistu, yritä uudelleen. Ja mä sit tein uudelleen muutamat kerrat ja perklasin kun ei vaan mene. Sit jo apteekista soitettiin että voisitko ystävällisesti lopettaa kun heiltä loppuu kohta paperi :)
Työskentelen erikoisliikkeessä, missä kuitit tulostetaan normaalilla verkkoprintterillä A4-paperille. Oon tulostanut vahingossa konttorin puolelta kriittisellä hetkellä siihen kuittitulostimeen mm. verokortin, nettikaupan palautuslomakkeen ja Fok It -sarjiksen. Duunikaveri on nätisti antanut nuo asiakkaalle, printteri kun sylkee paperit naama alaspäin kaukaloon.