Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saappaat saa huomiota.

Vierailija
29.09.2014 |

Hassu juttu. Sen jälkeen kun ostin kalliimmat ruskeat korkosaappaat ja olen käyttänyt niitä mustan polven ylle loppuvan tulppaanihamosen kanssa, miehet on mittaillut mua jatkuvasti katseellaan. Silleen positiivisesti että aah mikä kinkku, ei niin että voi mikä horatsu. Pukeudun yleensä farkkuihin enkä kyllä tällasta huomiota housuissa saa vaikka olis kprkkarit.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saman huomannut vaikka kyseessä saappaat joissa ei edes korkoa kuin 2-3 cm...Ja hameen kanssa käytän.

Vierailija
2/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kanssa just nahkaiset, sirot saappaat kahdeksan sentin koroilla. Ukko meinaa jatkuvasti seota, kun käytän tiukan kynähameen kanssa. Mikäs sen mukavampaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sitä tapahtuu kun pukeutuu vähänkään naisellisemmin. Ja ne mittailevat katseet näkee hyvin kun on itse lyhykäinen (158cm).

Vierailija
4/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saappaat ja hameet on mahtava yhdistelmä! itse käytän lyhyitä hameita (5cm ulottuu alle sormenpäiden) sukkahousuja ja saappaita varsinkin syksyisin.

Vierailija
5/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat melko yksinkertaisia olentoja. Vaalensin hiukseni viime vuonna, ja sen jälkeen tuijotus miesten suunnalta on noin kymmenkertaistunut. Perin outoa.

Vierailija
6/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:20"] Ja ne mittailevat katseet näkee hyvin kun on itse lyhykäinen (158cm).

[/quote] Miten tähän nyt pituus liittyy? :)

Pitkävartiset nahkasaapaat on ehkä ihanin vaatekappale (asuste, whatever) ikinä, tykkääpä miehet niistä tai ei.

Vierailija
7/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:24"]

Miehet ovat melko yksinkertaisia olentoja. Vaalensin hiukseni viime vuonna, ja sen jälkeen tuijotus miesten suunnalta on noin kymmenkertaistunut. Perin outoa.

[/quote]

Joo, vähästä on kiinni miehen huomio. Mulla on yksi vyötäröä korostava takki ja sen kanssa tulee katseita. Aika helppo on manipuloida miesihmistä.

Vierailija
8/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:28"]

[/quote]

Joo, vähästä on kiinni miehen huomio. Mulla on yksi vyötäröä korostava takki ja sen kanssa tulee katseita. Aika helppo on manipuloida miesihmistä.

[/quote]

Sama naikkosissa. 

Lainasin isipapalta viikonlopuksi Porschea ja tytyjen "sipsuttelu ihan muuten vaan" siinä auton edessä perse pystyssä noin 100-kertaistui :D

Vierailija
9/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama koettu saappaissa, mutta mikäs siinä. Hyvin mitoitettu hame ja saappaat tekevät upeaa säärille.

Vierailija
10/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Heh mä muuten huomasin saman aikoinaan. Aiemmin olin blondi, sitten värjäsin bruneteksi ja sitten taas parin vuoden päästä blondiksi. Blondina tosiaan on huomio suurin piirtein kymmenkertaista.

Vierailija
11/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautuksena korkkareihin liittyen. Vaikka olen käyttänyt korkokenkiä ajoittain jo vuosia edelleen huvittaa (hyväntahtoisella tavalla) se, miten miehet suhtautuu pelkästään siihen korkokenkien kopinaan. Lenkkareilla kun painelet ei ääntä kuulu, mutta se korkkarikopina saa miesten päät kääntymään jo kaukaa tai jäämään tuijottamaan oikein kunnolla kun sitten huomaakin sen kohteen :D 

Vierailija
12/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän iässä tuo miesten tuijottelu loppuu? Minä olen jo reippaasti yli 40 v ja aina vaan ukot tuijottaa, välillä kun kuljin lasten kanssa, niin "sai olla rauhassa". Tänään kävin ruokakaupassa, päällä oli ihan tavisvaatteet; kevyesti vartaloa mukaileva takki, polviin asti hame ja syyssaappaat (6 cm korko), ei meikkiä ja hiukset nutturalla ja mitä ihmettä! Varmaan 10 miestä tuijotti kuin ei olis ennen naista nähneet, varsinkaan tämmöstä vanhaa kääkkää. Se vissiin riittää, että on nainen ;)

Vierailija
13/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti te itsekin katselette miehiä (kaikennäköisiä?) koko ajan, jos huomaatte heidän katseensa. Kertovat varmaan kavereilleen, kuinka heitä katsellaan kadulla :).

Vierailija
14/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:52"]

Ilmeisesti te itsekin katselette miehiä (kaikennäköisiä?) koko ajan, jos huomaatte heidän katseensa. Kertovat varmaan kavereilleen, kuinka heitä katsellaan kadulla :).

[/quote]

Mä itse katselen samanikäisiä ja mielestäni hyvännäköisiä miehiä, eli kyllähän siitä alkaa näkemään selkeän trendin millaset vaatteet/naama kerää itselle niitä katseita eniten. Esim. välillä on päiviä kun tuntuu kaikkien miesten tuijottavan ja joskus tosi laittautuneena ei saa sen ihmeempiä katseita. Ties mistä johtuu.

Vierailija
15/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ensi talvena tungetaan legginsit/farkut saappaiden sisään? Vai käytetäänkö saappaita vaan hameen kanssa?

Vierailija
16/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:42"]

Missähän iässä tuo miesten tuijottelu loppuu? Minä olen jo reippaasti yli 40 v ja aina vaan ukot tuijottaa, välillä kun kuljin lasten kanssa, niin "sai olla rauhassa". Tänään kävin ruokakaupassa, päällä oli ihan tavisvaatteet; kevyesti vartaloa mukaileva takki, polviin asti hame ja syyssaappaat (6 cm korko), ei meikkiä ja hiukset nutturalla ja mitä ihmettä! Varmaan 10 miestä tuijotti kuin ei olis ennen naista nähneet, varsinkaan tämmöstä vanhaa kääkkää. Se vissiin riittää, että on nainen ;)

[/quote]

Sano mun sanoneen. Ne on ne saappaat :D

Vierailija
17/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tungen farkut saappaiden sisään hamaan tulevaisuuteen asti. Näyttää kivalta, ihan sama onko in vai ei. Käytän kyllä välillä hameidenkin kanssa.

Vierailija
18/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei sä yli 40-vuotias nainen! Näytät varmaan tosi hyvältä, voin kuvitella..pitkät hiukset, saappaat, hame. Ei oo ihme että miehet tuijottaa. Ja henk koht mielipide: nimenomaan kypsemmät naiset näyttää seksikkäiltä saappaissa! Ja muutenkin, nykyään itsestään huolehtivat naiset näyttävät hyvältä vielä 60-vuotiaanakin. Kai teitä saa vähän vilkuilla? Minkä sitä mies luonnolleen mahtaa..

Vierailija
19/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konjakinruskeat saappaat + tummansiniset farkut on ihan täydellinen yhdistelmä. Aion käyttää ensi talvenakin.

Vierailija
20/28 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:39"]

Sivuhuomautuksena korkkareihin liittyen. Vaikka olen käyttänyt korkokenkiä ajoittain jo vuosia edelleen huvittaa (hyväntahtoisella tavalla) se, miten miehet suhtautuu pelkästään siihen korkokenkien kopinaan. Lenkkareilla kun painelet ei ääntä kuulu, mutta se korkkarikopina saa miesten päät kääntymään jo kaukaa tai jäämään tuijottamaan oikein kunnolla kun sitten huomaakin sen kohteen :D 

[/quote]

Tämä on niin totta. :D Itse kun aikoinaan opiskelin ammattiin jossa oli mm. Metallipaja opintoja ja metallitöidenpariin tuli vaihdettua työhaalarit muttei kenkiä, kopina oikein kertautui konehallissa. Miepuoliset opiskelututut hymisivät, että korkojeni kopina tuo erotiikkaa metalliopintoihin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän