Saappaat saa huomiota.
Hassu juttu. Sen jälkeen kun ostin kalliimmat ruskeat korkosaappaat ja olen käyttänyt niitä mustan polven ylle loppuvan tulppaanihamosen kanssa, miehet on mittaillut mua jatkuvasti katseellaan. Silleen positiivisesti että aah mikä kinkku, ei niin että voi mikä horatsu. Pukeudun yleensä farkkuihin enkä kyllä tällasta huomiota housuissa saa vaikka olis kprkkarit.
Kommentit (28)
Ootteko havainnoineet miten salilla saa eniten huomiota?
No mä voisin sanoa, että (teko)nahkahousut lisää huomattavasti katseita. Ei mitkään legginsit, vaan ihan takataskulliset housut, jotka vähän kiiltelee nahkamaisesti. :D
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:24"]
Miehet ovat melko yksinkertaisia olentoja. Vaalensin hiukseni viime vuonna, ja sen jälkeen tuijotus miesten suunnalta on noin kymmenkertaistunut. Perin outoa.
[/quote]
Joo, vähästä on kiinni miehen huomio. Mulla on yksi vyötäröä korostava takki ja sen kanssa tulee katseita. Aika helppo on manipuloida miesihmistä.
[/quote]
Sama naikkosissa.
Lainasin isipapalta viikonlopuksi Porschea ja tytyjen "sipsuttelu ihan muuten vaan" siinä auton edessä perse pystyssä noin 100-kertaistui :D
[/quote]
Jos ne olivat kiinnostuneita auton teknisistä ominaisuuksista?
Mut onko saappaita/saapasmall3js jotka on ihan nono?
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 21:24"]Miehet ovat melko yksinkertaisia olentoja. Vaalensin hiukseni viime vuonna, ja sen jälkeen tuijotus miesten suunnalta on noin kymmenkertaistunut. Perin outoa.
[/quote]Älä muuta sano :D T.Mies
Mä saan huomiota likasissa converseissa ja ulkoilutakissa.. äijät vaan aina katsoo. Eikä tarvii meikkiäkään olla. En ole testannut mikä huomio ois ap:n kuteilla. En kaipaa lisää huomiota.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:51"]
Mut onko saappaita/saapasmall3js jotka on ihan nono?
[/quote]
Oi kyllä!!! Valkoiset saappaat on ihan rikollisen kamalat kenen tahansa jalassa yhdistettynä mihin tahansa asuun. Ne ei vaan toimi missään. Älköön kukaan koskaan käyttäkö niitä. http://www.zalando.fi/anna-field-korolliset-saappaat-valkoinen-an611c0a8-002.html
Fuck me bootsit ja hame on kyllä parasta mitä nainen voi ns. siveellisesti päälleen laittaa. Alushepeneet on tietty sitten erikseen.