Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni ei tykkää että juon vaikka olen mukava humalassa?

Vierailija
29.09.2014 |

Miksi? Miksen mä voi juoda jos olen mukava humalassa, en ole väkivaltainen enkä riitaa haastava. Kyllä mä viikonloppusin otan mutta miksi ei voi viikolla ottaa kun kuitenkin pääsen töihin aamulla ja kaikki on hyvin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaiset ovat vitun ärsyttäviä. Sopertavan puheen kuunteleminen raivostuttaa

Vierailija
2/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäiseppä naiseltasi ja kuuntele vastaus.

Mahdollisia syitä voi olla esim.

- Raha, tympäsee kuinka paljon rahaa menee alkoholiin

- Vaikka olet omasta mielestäsi "mukava" humalassa niin naisesi voi olla erimieltä (humalaisen jutut ei ole aina selvin päin olevan mielestä ollenkaan niin mukavia...).

- Humalassa olosi rajoittaa yhteisiä tekemisiä (esim et voi lähteä autonrattiin tai ei kehtaa lähteä kanssasi kavereille kylään kun olet humalassa).

- Pelkää että pikkuhiljaa juomisesi lisääntyy ja päädyt alkoholistiksi (joo et sinä tietenkään eikä varmaan kukaan muukaan tarkoituksella rupea alkoholistiksi vaan siihen päädytään lisäämällä hiljakseen alkoholin käyttöä). Tämä erityisesti jos nainen tuntee tai on joutunut kokemaan alkoholismia esim. lähisukulaisella.

Kerro nyt vielä minulle miksi sinun pitäisi juoda viikollakin ? Mitä hyvää saat siitä mitä ei voi saada ilman alkoholia ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä hävettää sun puolesta. Ei ole kiva hävetä rakastamaansa ihmistä. 

Vierailija
4/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hitaalla käyvä sönköttäjä ei ole kovin viehättävä.

Vierailija
5/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma siitä, että olet tosiaan myös naisen mielestä mukava silloin kun olet humalassa?

Vierailija
6/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo "miksi en saisi juoda viikollakin"-juttu viittaa viinanhimoon eli oletko mahdollisesti alkoholisti? 

Päihderiippuvaista puolisoa ei moni katso hyvällä. 

Vierailija
7/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa sönkötystä. Enkä sitä että mies jankkaa aina niitä samoja asioita eikä muista mitään. Ei voi puhua mitään järkevää kun toinen on ihan eri todellisuudessa. Silmät seisoo päässä ja haisee hirveälle. Mene muiden sönkkärien joukkoon.

Vierailija
8/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa - pienessäkin - kovin moni on omasta mielestään erinomaisen kaunis ja rohkea. Tätä mielipidettä voi testata ajattelemalla tuttaviaan: moniko heistä todella on mukavimmillaan tuiskeessa? Olettaen, että itse olet arviota tehdessäsi selvä.

Vierailija
9/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipo. Oma ei mainitse mitään, vaikka ottaisin keskellä viikkoakin, itse ei ota juuri koskaan. Ei ikinä ole ollut äreissään ottamiseni vuoksi. 

Vierailija
10/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on oikeasti mies.

Vierailija
11/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni, naiseni, naiseni..... taas tämä naiseni tyyppi.

Vierailija
12/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:18"]

Mä en jaksa sönkötystä. Enkä sitä että mies jankkaa aina niitä samoja asioita eikä muista mitään. Ei voi puhua mitään järkevää kun toinen on ihan eri todellisuudessa. Silmät seisoo päässä ja haisee hirveälle. 

[/quote]

Miksi juomarit ei itse tajua miten rasittavaa heidän seuransa on muille? Eikö he itse ole koskaan olleet selvinpäin tuollaisen sönköttäjän seurassa? 

Vierailija
13/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheskään kaikki eivät sönkkää juotuaan. Mun mies juo 2-4 päivänä viikossa toisinaan ja toisinaan on viikkoja että juo vaan lauantaina pari. En jakaa motkottaa kun ei tosiaan ole humalassa kuin harvoin. Kotona korkeintaan pienessä hutikassa myöhään lauantai-iltana jolloin itsekin yleensä juon viinipullon.

Ei kannata ehkä pariutua ihmisen kanssa joka on hirveän nipo ja itse tykkää joskua tissutella. Vähän sama jos toinen haluaa usein seksiä ja toinen tuskin koskaan. Pitää olla riittävän samanlainen.

Me ei naputeta mistään toisillemme. Katson kauhulla nipottavia ja kontrolloivia ihmisiä. Heillä suhteet eivät voi hyvin tai puolisot vaihtuvat. Mutta kukin tavallaan.

Vierailija
14/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:22"]

[/quote]

Joo, ap on peikko, mutta aihe on useille arkipäivää joten ihan hyvä aloitus.

Vierailija
15/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:19"]Tiukkapipo. Oma ei mainitse mitään, vaikka ottaisin keskellä viikkoakin, itse ei ota juuri koskaan. Ei ikinä ole ollut äreissään ottamiseni vuoksi. 
[/quote] jotkut patoaa tunteensa ja yks kaunis päivä lähtee toisen. Paremman mukaan

Vierailija
16/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 16:22"]

[/quote]

Neumann on taas av:lla provoilemassa. Varmaan maanantaikännit päällä.

Vierailija
17/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti et ole kännissä niin mukava kuin itse luulet... Entä mikä on syysi jatkuvaan juomiseen? Alatko vittuuntua jos Jokapäiväistä Juomaa ei ole saatavilla?

Vierailija
18/18 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tykkää humalaisesta, minunkin exäni oli niin hauska ja vitsikäs mies kännissä että heheheehee! Arvaa vaan naurattaako kun kuulet samat vitsit 15vuoden sisällä kuinkahan monetta sadatta kertaa, kaljalle/viinalle haiseva hauska mies hönkii naamalle ja kuvittelee että kyllä mä siitä niin hirveesti tykkään.

Erosta on jo 10v ja kaljan haju ellottaa vieläkin, onneksi nykyinen mies on hauska ilman viinaa ja tuoksuu hyvälle, puhtaalle. 

Lopeta juominen tai olet exä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi