Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin vakuumipakattua lohta!

Vierailija
29.09.2014 |

Söin vahingossa vakuumipakattua savustettua lohta. Kerkesin ottaa kaksi haarukallista ja syödä sen ennenkuin aivopierun jälkeen ymmärsin mitä olen tekemässä. Raskaus viikkoja nyt 13. Pääseekö neuvolasta kuinka helpolla listeria kokeisiin jos niitä vaatii, vai nauretaanko pihalle? Olen ehkä hieman hysteerinen näissä ruoka asioissa mutta lasta yritetty 6 vuotta ja nyt kun saatu aluille en haluaisi mitään riskejä :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee helposti kun ilmaiset huolesi. Kysy rohkeasti, ei ole kiva jos tuollaiset jäävät vaivaamaan. Nopea apu mahdolliseen altistumiseen on muutenkin tärkeää.

Vierailija
2/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys että saat listerian on olemassa mutta se on pieni, mutta ota silti yhteyttä neuvolaan! Uskon ja toivon että saat siitä mielenrauhan ja negatiivisen tuloksen :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kylmä- vai lämminsavulohta? Itse söin huoletta lämminsavulohta vakuumistakin.

Vierailija
4/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli on tosiaan ollut kova ja asia pyörinyt päässä koko päivän. Lapsi on niin odotettu ettei mitään riskejä haluaisi ottaa. Kala oli lämmin savustettua suoraa paketista. Soitan kuitenki neuvolaan huomenna jos osaisivat rauhoittaa mieltä ja jos pääsisi varmuudeksi käymään testeissäkin niin saisi lopullisen mielenrauhan.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän