Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ei halua muuttaa yhteen koska sitten joutuisi siivoamaan

Vierailija
28.08.2021 |

Muuten kiva mies ja kaikkea, mutta hän suuttuu aina kun huomautan, että voitaisiin siivota hänen luonaan. Mietin jo, että pitääkö suhde laittaa poikki, jos siivoaminen on hänelle niin vastenmielistä. Hän sanoo, että ei halua siivoushullun kanssa saman katon alle…

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sehän kävi kätevästi.

Sopisi mulle.

Vierailija
2/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitte, että yhteisen katon alla siivoat sinä. Sinä tykkäät siitä ja hän ei, joten kelpaa varmasti kummallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha ha, mikä provo. Nainenko muka auttaisi miehen kämpän siivoamisessa? Monta naisystävää on ollut ja hyviä ovat teettämään .miehellä omia hommiaan, mutta ei tule kuuloonkaan, että itse auttaisivat.

Vierailija
4/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä. Siivotkoon yksin kämppäänsä. Hyvä kun ajoissa huomasit.

Vierailija
5/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ha ha, mikä provo. Nainenko muka auttaisi miehen kämpän siivoamisessa? Monta naisystävää on ollut ja hyviä ovat teettämään .miehellä omia hommiaan, mutta ei tule kuuloonkaan, että itse auttaisivat.

Mä oon monesti siivonnut miesystäväni kämpässä. Vietänhän siellä kuitenkin aikaakin, joten ilmanmuuta osallistun siivoamiseen. Sulla on käynyt huono tuuri naisystäviesi suhteen.

Vierailija
6/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä aina joutuu puntaroimaan, kun käy Tinderissä. Matka-, liikunta- ja seksiseura olisi kivaa, mutta ne muut haitat. Esim siivous. M42

Vierailija
7/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon monesti siivonnut miesystäväni kämpässä. Vietänhän siellä kuitenkin aikaakin, joten ilmanmuuta osallistun siivoamiseen. Sulla on käynyt huono tuuri naisystäviesi suhteen.

Mikä on sun puhelinnumero?

Vierailija
8/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatkaa siivooja.

Vierailija
9/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies hyvä pyykkäämään ja laittamaan ruokaa? Työt voi jakaa tasan niinkin, että sinä hoidat siivoamisen ja mies muut kotihommat.

Vierailija
10/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata muutenkaan muuttaa yhteen, parisuhde pysyy "tuoreena" pidempään kun ei ole koko ajan yhdessä ja riitoja on vähemmän kun molemmat saavat hoitaa oman kotinsa haluamallaan tavalla.

Vierailija
12/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies hyvä pyykkäämään ja laittamaan ruokaa? Työt voi jakaa tasan niinkin, että sinä hoidat siivoamisen ja mies muut kotihommat.

Tämä mies kyllä tykkää olla hellan ääressä ja pyykätäkkin mutta vessanpesu on suurin suosikkini kun märkätilassa pääsee kunnolla lääräämään veden kanssa ja alasti.

Vierailija
13/13 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun aloin seurustella eksäni kanssa niin hänellä ei edes ollut imuria vaan kävimme ostamassa sellaisen ja sen jälkeen koko meidän vajaan vuoden seurusteluaikanamme hän ei käyttänyt itse koko imuria kertaakaan vaan minä imuroin siellä. Pyykkäsin myös usein hänen pyykkejään ja siivosin muutenkin.