Miten päästä yli siitä että joutuu kuolemaan?
Lapselta ei koskaan kysytä haluaako hän syntyä, joten parasta olisi varmuuden vuoksi jättää hänet tekemättä, koska ainakaan silloin hän ei joudu kärsimään.
Ymmärrän että vietit ohjaavat elukkaa, aivan kuten selviytymisvietti ohjailee minun ajatteluani, mutta pitäisi sitä lastakin ajatella eikä vain omaa tarvettaan synnyttää.
Kommentit (17)
Ei meidän tarvitse kuolla kuin yhtenä elämämme päivistä, sen viimeisenä päivänä.
Kaikkina muina päivinä me saamme elää.
Luulen että siitä pääsee yli sitten kun se tapahtuu.
Mietin juuri kun eräs läheinen kuoli, että jos häneltä nyt voisi kysyä olisiko halunnut tulla pelastetuksi, että ehkä vastaus olisi ei. Kun se kynnys on jo ylitetty, miksipä palata.
Sä olet kuollut ennen kuin synnyt ja palaat takaisin kuolleeksi. Tämä on vain tila missä vietetään hetki.
Kerron minkälaista on kuolla sitten kun olen kuollut. Tässä on kaikkea muuta kivaa ennen sitä.
Jos olet joskus käynyt uskovaisen ihmisen hautajaisissa, niin merkillepantavaa on se, että tunnelma on yleensä iloinen. Ja miksipä ei olisi, sillä Jeesukseen luottavalle kuolema on voitto.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet juonut? Kännissä?
Minä olen absolutisti ja miettinyt samaa kuin ap joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kerron minkälaista on kuolla sitten kun olen kuollut. Tässä on kaikkea muuta kivaa ennen sitä.
Ja vähemmän kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet kuollut ennen kuin synnyt ja palaat takaisin kuolleeksi. Tämä on vain tila missä vietetään hetki.
Kuoleminen pelottaa silti ja sitä edeltävä kärsimys.
Käänny kristityksi. Ne odottaa innolla sitä, että pääsee Jeesuksen luo. Koko elämä tähtää vain siihen.
Olen kanssa aina miettinyt tätä kuolemaa. Ehkä pelottaa se, jos/kun joudut kärsimään siinä kuoleman hetkellä eli tekemään mahdollisesti jotain kuolin kamppailua. Sitten mietityttää se, mihin maalliset jäännökseni laitetaan. En ole vielä löytänyt tähän ratkaisua eli mihin haudataan tai laitetaan jännökseni. Olen miettinyt, että minut voisi uurnata, mutta mihin tuhkat olisi hyvä laittaa? No sitten ajattelin, että eloonjääneet saavat päättää tästä. En kuitenkaan oikeasti haluaisi hautaa, josta jonkun pitäisi huolehtia.
Mitä olet juonut? Kännissä?