Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin olla tällä hetkellä rikas kotirouva saksassa

Vierailija
28.08.2021 |

jos olisin vastannut hänen kosintaansa myöntävästi, mutta kun en rakastanut häntä - valitsin toisin. Tällä hetkellä Suomessa työttömänä ja köyhänä, näin vähän jälkeenpäin vituttaa. No, sellaista se elämä on.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas tämä miehen rahat hetitännenyt syndrooma. Huomaatteko naiset edes itsessänne tätä, vai onko se geeneihin rakennettu piilevä ominaisuus?

Vierailija
2/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla aatelismiljonääri, jos olisin suostunut kosintaan. Välillä mietin, minkälaista elämä olis ollut, mutta en sentään kadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla tosi timmissä kunnossa jos pössyttelyn ja mässyttelyn sijasta treenaisin ja söisin terveellisesti.

Vierailija
4/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, taas tämä miehen rahat hetitännenyt syndrooma. Huomaatteko naiset edes itsessänne tätä, vai onko se geeneihin rakennettu piilevä ominaisuus?

Ja tämä siis ketjun ensimmäinen kommentti aiheeseen missä aloittaja kertoo, että EI mennyt yhteen rikkaan miehen kanssa, koska ei rakastanut tätä :D

Vierailija
5/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin olla tosi timmissä kunnossa jos pössyttelyn ja mässyttelyn sijasta treenaisin ja söisin terveellisesti.

Mulla on toi sama!

Vierailija
6/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika?

Vierailija
7/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, mutta Amerikassa. Oli kuitenkin todella narsistinen ja henkisesti väkivaltainen. Viime yönä näin unta, että meillä oli 2 lasta ja minulla paksu puuterikerros, että lapset eivät näe mustelmia. Olen onnellinen, että en nainut häntä. Ennemmin vaikka köyhyys.

Vierailija
8/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla Eurojackpot-monimiljonääri (90 miljoonaa), jos olisin veikannut oikeat numerot oikeaan aikaan.

Vierailija
9/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla Kiinan keisari jos esi-isäni olisivat vaeltaneet Kiinaan eikä siellä olisi tapahtunt vallankumousta. 

Vierailija
10/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin olla Kiinan keisari jos esi-isäni olisivat vaeltaneet Kiinaan eikä siellä olisi tapahtunt vallankumousta. 

Tuskinpa vaan. Esi-isäsi jäivät tänne, eikä sinusta tullut edes piskuisen Suomen keisaria. Ei näköjään kyvyt riitä.

Vierailija
11/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se jossittelu taida enää auttaa.

Vierailija
12/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin olla kotirouva Japanissa, jos olisin valinnut siellä työskentelyn Saksan sijaan.

Vierailija
13/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin olla Suomen presidentti, jos olisin lähtenyt politiikkaan mukaan.

Vierailija
14/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin erittäin kuuluisan muusikon puoliso. En sano musalajia tässä ettei tunnistettaisi. Rakastan häntä edelleen. En tahtonut sitä elämää jatkaa mitä elimme yhdessä monia vuosia. Hän olisi halunnut jakaa loppuelämän kanssani.

En kadu. Toki luonnollisesti mietin välillä kun hän on julkisuudessa että ehkä tuossa hänen rinnallaan voisikin olla minä. Se ei ole pettymystä, kiitollisuutta yhteisistä vuosista, kokemuksista joita hänen kanssaan sain.

Välillä tapaamme ohimennen. Yhteytemme on säilynyt, se oli ja on niin vahva. Helppoa olisi palata muistelemaan menneitä. Se ei kuitenkaan kannata, kuten Stellan pisteessä lauletaan: ”ne aamut meidät imee taas kuiviin”

Vierailija
15/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö ap juuri sanonut että valitsi toisin? Se että ehkä kaduttaa on toinen juttu.

Vierailija
16/16 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voisin olla Suomen presidentti, jos olisin lähtenyt politiikkaan mukaan.

Minkälaisia näyttöjä sulla on menestyksestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi