Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiratrimmaamo Ainiku?

Vierailija
29.09.2014 |

Moikka,

onko kukaan käyttänyt koiraansa trimmissä Helsingin Pukinmäessä sijaitsevassa Ainikussa? Millainen palvelu ja hinta-laatusuhde? Mulla olis kultsu, jonka turkki rehottaa. :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka. Kaikkia rotuja ei osaa tehdä näyttelyluokan trimmauksia, mutta käsittelevät koiria nätisti, hinnat on ok. Hyviä arvosteluja ovat saaneet myös netissä: https://www.osuma.fi/Helsinki/2584511/Ainiku%20Oy

Vierailija
2/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!! Kuulostaa hyvältä. Mä en haluakaan näyttelytrimmiin tota kultsua, mut pientä siistimistä vois harkita. Varmaan kuuntelevat kivasti asiakkaan toiveita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyvä kokemus kääpiösnautserin kanssa (kotikoira), mutta valitettavasti viimeksi sinne soittaessani ei enää löytynytkään nyppivää trimmaajaa, oli jäänyt äitiyslomalle :-/

Vierailija
4/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä paikka. Mielestäni ei kallis. Tekevät kotitrimmit ok, näyttelytrimmiä en siellä koiralleni ottaisi. Ystävällinen henkilökunta. Huomasin kuitenkin että taso vähän laskenut kun paikan suosio noussut. Hieman epätasaista jälkeä oli n.kuukausi sitten kun käytin koirani siellä. Mutta viihtyisä paikka ja koirakin tykkää :)

Vierailija
5/5 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah tämä ei nyt liity mitenkään mutta pakko kommentoida, ainiku tarkoittaa japaniksi kirjaimellisesti käännettynä "rakkausliha" :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme