Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valehteli ja kieltää

Vierailija
29.09.2014 |

Eli lyhyesti: oli ollut viime viikonloppuna baarin jälkeen jatkoilla jonkun luona. Sain tietää hänen kaveriltaan kyseisen asian kun niitä näitä puhuttiin.
Eilen illalla keskustelu meni näin:
- kenen luona oot ollu viime vkloppuna jatkoilla?
-en kenenkää
-eiku vastaa siihen kysymykseen kenen luona
-no en nyt oikeasti tiedä kenen talo se oli mutta kavereiden kanssa oltiin.
-miks et kertonu?
-no just sen takia että tästä tulee kämmönen haloo!!!
-ja miks sun piti ensin valehdella?
-en mä valehdellu,en vaan jaksa tämmöstä hirveetä draamaa ja käläläl.

Mitä mieltä ootte? Itsehän loukkaannuin enkä puhunut koko iltana mitään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi... ja sit heitä mies menemään.

Vierailija
2/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiristät vaan sitä hihnaa vähän lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyikö kotiituloajasta. Laitat kotiarestiin ja nettikiellon parille seuraavalle viikonlopulle.

Vierailija
4/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellinen tappelu kaikinpuolin, jota ei kuitenkaan kannata kovin vakavasti ottaa. 

Minusta miehenkin reaktio on täysin ymmärrettävää ja hnä itse sanoo siihen syynkin: se kun totuuden kertomisesta tulee järkyttävä haloo. Ja yleensäkin tuommoinen tenttaaminen että vaaditaan tietää missä aikuinen ihminen on ollut jatkoilla on ihan perseestä. Itse olisin vastannut ap:lle "kikkelis kokkelis, enpäs kerrokaan"!

Miksi sinulle ap yleensä on niin tärkeää tietää täsmälleen missä mies oli? Onko sinulla syytä epäillä esim. pettämistä tai muuta pahaa? Jos ei ole, niin mitä väliä sillä on missä oli?

Vierailija
5/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. Miehesi kuulostaa lapselliselta valehtelijalta ja sinä taas siltä, ettet lähtökohtaisestikaan pysty luottamaan mieheesi. Mikä suhde se on kun luotto ei pelaa ja toinen on epärehellinen, ei mikään.

Vierailija
6/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ? Jos vielä nuori mies niin saattaa jossain vaiheessa kasvaa ihan kunnon mieheksikin. jos ikää jo enemmän niin laittaisin kamat jakoon. En vain halua miestä joka hyppää baarissa ja tuntemattomien luona jatkoilla sen sijaan että tulisi kotiin. Toinen ehkä suurempi syy olisi tuo tapa keskustella. Eli valehtelee ja vääntää kaiken naisen syyksi.  En voisi arvostaa tuollaista käytöstä.

Vierailija
7/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:07"]

Jättäisin. Miehesi kuulostaa lapselliselta valehtelijalta ja sinä taas siltä, ettet lähtökohtaisestikaan pysty luottamaan mieheesi. Mikä suhde se on kun luotto ei pelaa ja toinen on epärehellinen, ei mikään.

[/quote]

Pieni korjaus...ap vaikuttaa lapselliselta epäilijältä. Molemman vähän vielä kotiin kasvamaan.

Vierailija
8/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:11"]

Ikä ? Jos vielä nuori mies niin saattaa jossain vaiheessa kasvaa ihan kunnon mieheksikin. jos ikää jo enemmän niin laittaisin kamat jakoon. En vain halua miestä joka hyppää baarissa ja tuntemattomien luona jatkoilla sen sijaan että tulisi kotiin. Toinen ehkä suurempi syy olisi tuo tapa keskustella. Eli valehtelee ja vääntää kaiken naisen syyksi.  En voisi arvostaa tuollaista käytöstä.

[/quote]

Ei mies väärässä ollut. :D

Eiköhän ap mies ole jo iso poika, että pärjää ihan ilman äitiäkin, jopa jatkoilla tuntemattoman luona. Eikä kerta homoa tee. Kerrankos sitä harkinta kyky pettää ja menee kännin puolelle.

Vierailija
9/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota... Jos mies oli "vain kavereitten kanssa jatkoilla", miksi ei heti sitä kertonut? Miksi yritti pimittää vielä senkin jälkeen kun ap kysyi?

Meilllä mies saattaa lähteä baarin jälkeen kavereiden kanssa jatkoille. Minäkin saatan lähteä. Mutta siitä yleensä sanotaan heti seuraavana päivänä. Ei väitetä useita päiviä myöhemmin "etten oo ollut missään".

Vierailija
10/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:19"]

No tuota... Jos mies oli "vain kavereitten kanssa jatkoilla", miksi ei heti sitä kertonut? Miksi yritti pimittää vielä senkin jälkeen kun ap kysyi?

Meilllä mies saattaa lähteä baarin jälkeen kavereiden kanssa jatkoille. Minäkin saatan lähteä. Mutta siitä yleensä sanotaan heti seuraavana päivänä. Ei väitetä useita päiviä myöhemmin "etten oo ollut missään".

[/quote]

Tarkennan vielä että jatkoille lähtemisessä ei ole mitään pahaa. Mutta se pistää miettimään jos ei uskalleta kotona kertoa että kävi kaverilla pari kaljaa vetämässä...

Vierailija
11/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:11"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:07"]

[/quote]

Pieni korjaus...ap vaikuttaa lapselliselta epäilijältä. Molemman vähän vielä kotiin kasvamaan.

[/quote]

En tiedä missä suhteissa te elätte, mutta ei meillä kumpikaan ole jossain jatkoilla ilman kertomista jälkikäteen rehellisesti missä tuli aikaa vietettyä. 

Vierailija
12/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:21"]

[/quote]

Tarkennan vielä että jatkoille lähtemisessä ei ole mitään pahaa. Mutta se pistää miettimään jos ei uskalleta kotona kertoa että kävi kaverilla pari kaljaa vetämässä...

[/quote]

No mä en olisi ainakaan mun exälle kertonut, koska oli pimeän mustasukkainen ja siitä olisi alkanut tenttaaminen, jossa minua olisi pakkomielteisesti epäilty pettämisestä. Joten kyllä olisin vaan valehdellut etten ollut jatkoilla missään vaan baarissa vaan oltiin, koska ei jaksa sitä turhaa draamaa.

Vierailija
13/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään kaukosuhteessa. Olen epäillyt jo jonkun aikaa että pettää ja kolmekymppisiä ollaan. Tuntuu vain pahalta saada tietää tuommoinen muualta. Itsehän kerron aina jos olen johonkin jatkoille mennyt baarin jälkeen,ei siinä mitään pahaa ole,mutta jos tuommoinen pitää salata ja kun kysyn asiasta menee heti vihaiseksi ja kieltää,niin jotain on pielessä. Terv. Ap

Vierailija
14/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:26"]

[/quote]

[/quote]

No mä en olisi ainakaan mun exälle kertonut, koska oli pimeän mustasukkainen ja siitä olisi alkanut tenttaaminen, jossa minua olisi pakkomielteisesti epäilty pettämisestä. Joten kyllä olisin vaan valehdellut etten ollut jatkoilla missään vaan baarissa vaan oltiin, koska ei jaksa sitä turhaa draamaa.

[/quote]

Hyvä vaan että nainen on eksä, kukaan ei halua valehtelevaa kumppania itselleen.

Vierailija
15/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kahden kauppa. Yhden osapuolen syyttelyn sijaan tulisikin aina miettiä, olisiko kummassakin vikaa. Ei kukaan silkkaa pahuttaan asioista salaa. Tässä on tilanne nyt esitettynä ap. lasien läpi katsottuna ja surkutellaan sitä. Harvoi asiat on näin mustavalkoisia.

Vierailija
16/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää valehdella ja kieltää olleensa jossain jatkoilla niin siitä voi jo vetää omat johtopäätökset.

Ja jos vielä suuttuu ihan normaalista kysymyksestä että missä olitte jatkoilla niin se on vain keino yrittää välttää asiasta puhumista. Mikä onnistuikin kun ap hiljeni ja mökötti koko illan ;)

Ja miehessä ei ole tietenkään mitään vikaa vaan ap on mustis ja dramaattinen ja kälä kälä....

Vierailija
17/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkuta ja pihtaa!!!!! Toimii aina!

Ikää oli?

Vierailija
18/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää sinkku syksyä, ap ja miehelle onnea uuteen rakkauteen! <3

Vierailija
19/20 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:43"]Hyvää sinkku syksyä, ap ja miehelle onnea uuteen rakkauteen! <3
[/quote] :D :D

Vierailija
20/20 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:26"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä JÄRKEÄ on tuollaisessa parisuhteessa? Meillä ei olla mustasukkaisia ellei syytä epäillä ilmene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme