Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajoin p-karvat epilaattorilla

Vierailija
29.09.2014 |

Haluatko kysyä jotain?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auuuuuts. Näyttääkö alapää kamalalta? Miten paljon sattui ja tuliko siisti lopputulos?

Vierailija
2/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulet kun saan sileäksi terällä, en sieltä uskaltanut ajaa. Mutta muualta kyllä, ei sattunut yhtään liikaa, nyt vähän punottaa niin laitoin vauvaöljyä. Uskomatonta miten pitkiä karvoja irtosi, vaikka eilen olin sheivannut! Tästä lähtien todellakin epiloin aina, en saa sileää terällä kun on paksut mustat karvat. Yök.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi on mun mielestä paras tapa ja voi tehdä myös huuliin. Massan ohje löytyy netistä.

Vierailija
4/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan leuka punottaa kun partakarvasi epilaattorilla ajoit.

Vierailija
5/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ammattilaisen sokerointi poistanut edes kainalokarvoja kunnolla, miten se tepsisi vielä vahvempiin pildekarvoihin??
Surrur ap

Vierailija
6/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 11:12"]

Huulet kun saan sileäksi terällä, en sieltä uskaltanut ajaa. Mutta muualta kyllä, ei sattunut yhtään liikaa, nyt vähän punottaa niin laitoin vauvaöljyä. Uskomatonta miten pitkiä karvoja irtosi, vaikka eilen olin sheivannut! Tästä lähtien todellakin epiloin aina, en saa sileää terällä kun on paksut mustat karvat. Yök. Ap

[/quote]

Paljonko vuorokaudessa oli karva kasvanut? Itselläni vaatii noin viikon sängen, ennenkuin epilaattorilla on mitään asiaa siistiä paikkoja.

Vierailija
7/7 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun en saa terällä täysin sileäksi kumpua millään, nyt epilaattori otti hyvin jo alle millin sängestä kun painoi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi