En ymmärrä talouksia, joissa koiralla on lupa nukkua sohvalla tai sängyssä.
Kommentit (40)
En ymmärrä talouksia, joissa on koira.
On ihanaa kun uninen, popcornilta tuoksuva koira käpertyy viereen <3 joskus nukkuu jopa samalla tyynyllä mun kanssa :D (pieni kääpiövillis siis kyseessä)
Tassut pesen joka lenkin jälkeen ja takapuolen aina ison hädän jälkeen. Ja koska villis, niin karvaa ei lähde yhtään.
No onneksi kaikkea ei tarvitsekaan ymmärtää.
En ymmärrä miten joku voi nukkua ilman koiraa. Meillä niitä kolme, tulevat viereen tai ainakin kostea kirsu koskettaa kättäsi välittömästi jos se tippuu sängyn ulkopuolelle <3. En pelkää punkkeja, koirilla on myrkyt jotka tappavat ne, itseeni niitä välillä löytää tiensä joka tapauksessa kun metsissä ja pelloilla kuljen.
Ihan parasta katsoa telkkaria koira kainalossa sohvalla. Sängyssä nukkuu viltin päällä jalkopäässä.
Olen antanut punkkiaineen eikä ole punkin punkkia näkynyt koko kesänä.
Hyi, kaivaa ulkona joka oksennuksen ja paskakasan. Tosi hyvin pitäisi tasst pestä, että päästäisin edes kylään. Hyyiiii
Meillä koiraa nukkuú ja lepäilee jokaisen perheen jäsenen sängyssä.
Mulla on sääntö että sänkyyn ja sohvalle ei koiralla ole asiaa. Kummasti tämä ei mitenkään estä rapsuttelua ja hellyyttä. Eikä koira tiedä että sängyssä olisi jotenkin erityisen kivaa kun ei se ole koskaan sinne päässyt.
Rakastan koiraani mutta se on hiekkainen, kurainen, mahdollisesti punkkinen, saattaa astua jaskaan tai ties mihin, ja syökin sitä sille päälle sattuessaan 😅. Ja koska koiraa ei voi joka ilta pestä kauttaaltaan, sänkyyn ei tulla.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, kaivaa ulkona joka oksennuksen ja paskakasan. Tosi hyvin pitäisi tasst pestä, että päästäisin edes kylään. Hyyiiii
Omituinen käsitys. Toki, joitakin koiria kiinnostaa esim. kieriä paskassa. Mutta sen voi estää vetämällä sen hihnasta pois. Mun koira ei ole ikinä pyörinyt paskaläjissä tai oksennuksissa.
Vierailija kirjoitti:
On ihanaa kun uninen, popcornilta tuoksuva koira käpertyy viereen <3 joskus nukkuu jopa samalla tyynyllä mun kanssa :D (pieni kääpiövillis siis kyseessä)
Tassut pesen joka lenkin jälkeen ja takapuolen aina ison hädän jälkeen. Ja koska villis, niin karvaa ei lähde yhtään.
Nimenomaan, koirat tuoksuu popparille<3. Tykkään nuuhkutella oman koirani tassuja. Oma hauvani on myös paras unikaveri päikkäreille.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sääntö että sänkyyn ja sohvalle ei koiralla ole asiaa. Kummasti tämä ei mitenkään estä rapsuttelua ja hellyyttä. Eikä koira tiedä että sängyssä olisi jotenkin erityisen kivaa kun ei se ole koskaan sinne päässyt.
Rakastan koiraani mutta se on hiekkainen, kurainen, mahdollisesti punkkinen, saattaa astua jaskaan tai ties mihin, ja syökin sitä sille päälle sattuessaan 😅. Ja koska koiraa ei voi joka ilta pestä kauttaaltaan, sänkyyn ei tulla.
Hyi. Tätä en tajua, että ihmiset perustelee sillä, että hiekkainen, kurainen ja paskainen muutenkin. En antaisi likaisen koiran oleilla edes lattialla. Miksi te ette pese niitä laiskimukset?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ennenkin kuullut tämän kuvailun, että koira tuoksuisi popcornilta - en kyllä tajua miten joku voi sanoa noin. Eihän koiran ja maissin hajussa ole mitään samaa! Tiedän että villakoira ei haise samalta kuin vaikkapa kultainennoutaja, mutta että popcorn?! :D
Mulla on siisti pieni kääpiömäyräkoira, joka tosiaankin saa nukkua vieressä. Lyhyeen sileään karvaan ei lika kauheasti tartu ja jos tarttuu niin sen saa helposti pestyä. Isoa koiraa en varmaan ottaisi sänkyyn, mutta tuo pieni pötkylä kyllä menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ennenkin kuullut tämän kuvailun, että koira tuoksuisi popcornilta - en kyllä tajua miten joku voi sanoa noin. Eihän koiran ja maissin hajussa ole mitään samaa! Tiedän että villakoira ei haise samalta kuin vaikkapa kultainennoutaja, mutta että popcorn?! :D
Mä olen aistinut kaverin kultaisennoutajan ja omat koirani popcornin tuoksuisiksi. Ehkä tämä on ominaisuus ihmisissä, jotka pitää lemmikeistä? :)
Mulla nukkuu koiran lisäksi kissatkin mun vieressä.
Mulla on todella ikävä exän koiraa, joka nukkui suurimmaksi osaksi yönsä joku osa itsestään kiinni minussa. Ei ollut edes pieni koira ja välillä nukuin jalat koiran pällä jne.
Välillä havahduin yöllä siihen, että koira asettelee oman nukkuma-asentonsa niin, että tukee oman kaulansa minun kaulaani, tavallaan "ristiin". Tuntui mukavalta, että koira halusi nukkua niin lähellä. Vaikka välillä kyllä vihastutti, että koira vei ihan hemmetin paljon tilaa sängystä. Ja kesällä lämmitti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi. Tätä en tajua, että ihmiset perustelee sillä, että hiekkainen, kurainen ja paskainen muutenkin. En antaisi likaisen koiran oleilla edes lattialla. Miksi te ette pese niitä laiskimukset?
Tietenkin koira pestään kun se on likainen, mutta se joka väittää vievänsä koko koiran suihkuun joka päivä, valehtelee. Tassut toki helppo pestä mutta hiekkaa tms on muuallakin. Ja ylipäätään koiran turkki on - toki turkin laadusta riippuen - rasvainen, öljyinen, ulolta haiseva jne. Esim. noutajaa ei mulle tule koskaan koska puhtaanakin ne haisevat koiralta enkä henkilökohtaisesti sitä siedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kuulemma tassuhiki tms joka siellä tassuissa haisee. Jotkut koirat tuoksuvat myös kukilta. Omani haisee joskus vaniljalta päälaelta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aistinut kaverin kultaisennoutajan ja omat koirani popcornin tuoksuisiksi. Ehkä tämä on ominaisuus ihmisissä, jotka pitää lemmikeistä? :)
Minusta koiran tassut haisevat popcornilta (tassuhiki lähinnä). Kissat haisevan minusta Fairyltä.
Sitä varten se koira on hommattu että sitä saa halailla ja rapsutella. Sänkyyn ei kyllä tule meilläkään, koska en jaksa pestä tassuja ja mahan alusta joka päivä ja punkkeja tulee liikaa.