Työssä käyvät hoi! Paljonko teet tunteja viikossa?
Kommentit (26)
Yleensä 40-45h/vko. Ei oikein ollut sopivaa vaihtoehtoa, joten laitoin 41-43.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä 40-45h/vko. Ei oikein ollut sopivaa vaihtoehtoa, joten laitoin 41-43.
No eikös 40 ja 45 keskiarvo ole juuri tuo.
35 tuntia viikossa on suunniteltua työaikaa. Toteutuma onkin sitten aika paljon enemmän.
Itse en ole enää työelämässä, mutta mielenkiintoista, jos kolmannes tekee nyt jo vajaata viikkoa, niin mikä olisi siirtyä 4 päiväiseen viikkoon, vai teettekö 5 pv/vko mutta lyhyttä työaikaa päivittäin?
8h päivässä ruokataukoineen. Ylitöitä tulee tehtyä harvoin ja aamuvuoroa MA-PE. T: Kojeistoasentaja.
Mä teen 6-10h/pv.
Eikä ole vapaapäiviä, lomista puhumattakaan.
Rahoitus- ja myyntialalla ja teen 6-7 päivää viikossa yhteensä 55-70h viikossa. Palkka maksetaan tulospalkkauksena ja työnantaja on yhdysvaltalais-japanilainen firma. Lomia ei varsinaisesti voi pitää, vaikka Suomessa asunkin.
Viikkotyöaikani on 42 tuntia. Saldo on keskimäärin 20 tuntia plussalla ja yleensä teen pitempää päivää alkuviikosta ja perjantaina lopetan aiemmin.
Oppitunteja 22. Työtunteja viikossa noin 38, paitsi jos on kokeita korjattavana niin tuohon viikonloppuhommia lisää n 5 tuntia per luokka.
Minkälaisissa töissä ootte te alle 36 tuntiaq viikossa tekevät? Työn sankarit yliedustettuina kommenteissa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa töissä ootte te alle 36 tuntiaq viikossa tekevät? Työn sankarit yliedustettuina kommenteissa.
Itse olen lakimies, 80-prosenttisella työajalla. Just passelia, kun on löytänyt työpaikan, jossa tämä on oikeasti mahdollista.
Tasan 30 tuntia. Lopulta ajalta saan ansiosidonnaista päivärahaa, riippuen kuukaudesta ja tuloksesta
Nykyisin teen 40 h viikossa sovitun mukaan. Ennen tein 50 h ja palkka oli sama. Kolme vuotta on saamapuolella, joten en veny enää vaikka firma kaatuisi alta. Hanskat putoo kun kello soi... raja se on venymiselläkin.
28-49h. Sopparissa 32h/vko mutta 13 viikon tasoitusjärjestelmä teettää tappoviikkoja jotka loppua kohden vähenevät n 28 tuntiin. Paska systeemi. Kaupan täti.
Se vaihtelee koska meillä on kuuden viikon listat joissa tunnit tasoitetaan. Se on joku 38h ja risat mikä on viikkotuntimäärä, mutta se tosiaan vaihtelee oikeasti. Kyse kolmivuorotyöstä. Esim. ensi viikolla tunteja on n.45 kun taas jollakin toisella viikolla on vähemmän. Ylitöitäkin on kyllä usein.
Keskimäärin 14 tuntia töitänviikossa, koska enempää ei ole. Yrittäjä oon.
40 tasan. Ruoka ja kahvitauot sisältyvät.
Keskimäärin maanantaista torstaihin noin 8 tuntia päivästä. Palkkaa maksetaan kuitenkin kuin tekisin 8 päivää viikossa. Urakkapalkka on sitten hieno juttu, kun sillä voittaa sekä tekijä, että maksaja.