Miksi ajelet japsilla tai korealaisella, kun Saksassa tehdään oikeat autot...?
Turvallisempia ovat saksalaiset, parempi ohituskiihtyvyys, kaunis muotoilu, prestiisi, tarkka ja mukava ajotuntuma...
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Aasian tyttäret on näpsäkämpiä kuin Saksan ronskit emännät. Siksi ajelen mieluummin niillä.
Mulla on Ruotsin Håkanien rakentama auto. En vaihda killisilmien ritsoihin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Aasian tyttäret on näpsäkämpiä kuin Saksan ronskit emännät. Siksi ajelen mieluummin niillä.
Ja kulutus on pienempi, saattaa olla jopa yli puoli litraa tunnissa pienempi. Saksalainen vetää kaljaa kuin anaski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saabillako ajat. Volvot kun tehdään Kiinassa.
Hinta. Tonnin kottero vie minut paikasta A paikkaan B, se riittää.
Koska japsiautot on luotettavimpia autoja. Todistutetusti hinauskertoja vähemmän kuin muilla merkeillä. Ja toyotan kytkin on bueno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kait saabbikaan ole enää vuosiin olkut ruotsalainen, eikös ne kinkit ostaneet senkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mun Volvo on vm. 1990.
Koska japanilaiset on halvempia kuin saksalaiset. Selitän aina IRL että valitsen japsin, koska ne on varmatoimisia ja pienikulutuksisia. Totuutta en kehtaa myöntää, mutta se siis on hinta. Jos ostaisin bemarin tai audin, niin pitäisi valita joku 10v vanha kosla. Nyt Toyotan voin valita n. 3-4v vanhojen valikoimasta.
Japsit on vähävikaisempia ja edullisempia huoltaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska japsiautot on luotettavimpia autoja. Todistutetusti hinauskertoja vähemmän kuin muilla merkeillä. Ja toyotan kytkin on bueno.
Aika vähän on buenoa, mutta parempi se kuin ei mitään.
Mitä väliä...
Riittää että kulkee paikasta A paikkaan B
Ps. Ajan jenkillä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän on buenoa, mutta parempi se kuin ei mitään.
Kuule se kytkin on oleellinen. Muutenkin hyvä auto, kiihtyy nopeemmin kuin omistajansa. Ja monet ominaisuudet riippuvat muustakin kuin vaan autosta esim. renkailla on suuri merkitys ajettavuudessa.
Saksalaisella autolla ajaneena ja naimisissa olleena voinen sanoa, että Opel ei ole auto eikä nainen ole ihminen.
M 38
Vain Toyota osaa tehdä oikeat hybridit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, vaan Göteborgissa. Oletko ihan hölmö? 😂
Hintalaatusuhde paras korealaisissa.
Luulin, että Rolls-Royce valmistetaan Iso-Britanniassa. Milloin se on muka Saksaan siirtynyt? Brexitin myötä kai sitten.
Vierailija kirjoitti:
Koska japanilaiset on halvempia kuin saksalaiset. Selitän aina IRL että valitsen japsin, koska ne on varmatoimisia ja pienikulutuksisia. Totuutta en kehtaa myöntää, mutta se siis on hinta. Jos ostaisin bemarin tai audin, niin pitäisi valita joku 10v vanha kosla. Nyt Toyotan voin valita n. 3-4v vanhojen valikoimasta.
Kyllä nuo Toyotatkin on iha ylihintasta vaikka nuo luottopeleiksi kaikki kutsuu. 300tkm toyotastaki saat vieläkin maksaa monta tonnia. Samalla rahalla saat paljo tuoreemman korealaisen tai vaikka mitsua/nissania. Hondatkin samaa sarjaa ku Toyotatkin.