Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty yksiavioisuuteen, voinko muuttua?

Vierailija
28.09.2014 |

Mun itsehillintä on nolla. Kun jotain haluan, niin siinä ei seuraukset kiinnosta. Se on vaan pakko saada. Miehet on mun suuri heikkous. Tykkään ns pelata ja paras tyydytys tulee kun saan haluamani miehen alleni.

Voiko tästä parantua? Voiko itsehillintää jotenkin harjoitella? Oon yrittänyt löytää saman henkistä miestä, mutta tuntuu ettei heitä ole. Avoin suhde olis parasta, kun en usko pystyväni olemaan uskollinen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapojaan voi aina muuttaa, mutta jos muutokseen ei ole mitään pakottavaa syytä, niin silloin siihen todennäköisesti tarvitaan kovaa tahdonlujuutta.

En tiedä, voiko tämä päteä siihen asiaan, mistä ap kirjoittaa, mutta itse olen ainakin huomannut, että silloin on helpompi lopettaa tai irtautua jostakin jutusta, kun itse alkaa ajatella, että se juttu ei ole niin kivaa kuin aikaisemmin eikä sen parissa jatkaminen tunnu tuovan enää mitään uutta tai mielenkiintoista elämään.

Vierailija
2/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun edes pitäisi muuttua? Ok, kumppania on vaikeampi löytää. Mutta mitä kaikkea muuta itsessäsi muuttaisit, jos se olisi suurimman osan miehistä mieleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:31"]

Elä sinkkuna.

[/quote]

Komppaan tätä. Jos ei pysty sitoutumaan, miksi pitäisi edes yrittää?

Vierailija
4/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:31"]

Elä sinkkuna.

[/quote]

Komppaan tätä. Jos ei pysty sitoutumaan, miksi pitäisi edes yrittää?
[/quote]

Sitoutuminen ei aina tarkoita seksuaalista eksklusiivisuutta. Ap:n ainoa ongelma on löytää samanhenkinen puoliso.

Vierailija
5/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:31"] Elä sinkkuna. [/quote] Komppaan tätä. Jos ei pysty sitoutumaan, miksi pitäisi edes yrittää? [/quote] Sitoutuminen ei aina tarkoita seksuaalista eksklusiivisuutta. Ap:n ainoa ongelma on löytää samanhenkinen puoliso.

[/quote]

Mistä lähtien sinkut ovat olleet seksuaalisesti eksklusiivisia?

Ap sanoo saavansa tyydytyksen siitä, että saa haluamansa miehen alleen. Ja ilmeisesti kiinnostus lopahtaa siihen tai ainakin ap tarvitsee taas uuden miehen alleen.

Miksi siis ap:n pitäisi ylipäätään löytää samanhenkinen puoliso. Tai sitten minulle ei oikein selvinnyt minkälaista puolisoa ap oikein hakee.

Vierailija
6/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:31"] Elä sinkkuna. [/quote] Komppaan tätä. Jos ei pysty sitoutumaan, miksi pitäisi edes yrittää? [/quote] Sitoutuminen ei aina tarkoita seksuaalista eksklusiivisuutta. Ap:n ainoa ongelma on löytää samanhenkinen puoliso.

[/quote]

Mistä lähtien sinkut ovat olleet seksuaalisesti eksklusiivisia?

Ap sanoo saavansa tyydytyksen siitä, että saa haluamansa miehen alleen. Ja ilmeisesti kiinnostus lopahtaa siihen tai ainakin ap tarvitsee taas uuden miehen alleen.

Miksi siis ap:n pitäisi ylipäätään löytää samanhenkinen puoliso. Tai sitten minulle ei oikein selvinnyt minkälaista puolisoa ap oikein hakee.
[/quote]

Minä taas sain aloituksesta kuvan, että ap haluaa seurustelukumppanin. Tuossa kommentissa taas väitettiin, ettei ap:n kannata seurustella kun ei pysty sitoutumaan. Olin asiasta eri mieltä.

Voihan toki asia olla niinkin kuin sanoit, ettei ap edes halua kumppania. Mutta sitten mitään ongelmaahan ei edes ole, ap voi pysyä sinkkuna ja ottaa uutta kierrokseen aina kun siltä tuntuu. Mutta tosiaan pysyvämpi mies taisi nyt olla hakusessa. Ap, pystytkö rakastamaan yhtä/useampaa, vai mitä ei-yksiavioisuutesi käytännössä tarkoittaa?

Vierailija
7/20 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 13:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:59"][quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:48"] [quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:31"] Elä sinkkuna. [/quote] Komppaan tätä. Jos ei pysty sitoutumaan, miksi pitäisi edes yrittää? [/quote] Sitoutuminen ei aina tarkoita seksuaalista eksklusiivisuutta. Ap:n ainoa ongelma on löytää samanhenkinen puoliso. [/quote] Mistä lähtien sinkut ovat olleet seksuaalisesti eksklusiivisia? Ap sanoo saavansa tyydytyksen siitä, että saa haluamansa miehen alleen. Ja ilmeisesti kiinnostus lopahtaa siihen tai ainakin ap tarvitsee taas uuden miehen alleen. Miksi siis ap:n pitäisi ylipäätään löytää samanhenkinen puoliso. Tai sitten minulle ei oikein selvinnyt minkälaista puolisoa ap oikein hakee. [/quote] Minä taas sain aloituksesta kuvan, että ap haluaa seurustelukumppanin. Tuossa kommentissa taas väitettiin, ettei ap:n kannata seurustella kun ei pysty sitoutumaan. Olin asiasta eri mieltä. Voihan toki asia olla niinkin kuin sanoit, ettei ap edes halua kumppania. Mutta sitten mitään ongelmaahan ei edes ole, ap voi pysyä sinkkuna ja ottaa uutta kierrokseen aina kun siltä tuntuu. Mutta tosiaan pysyvämpi mies taisi nyt olla hakusessa. Ap, pystytkö rakastamaan yhtä/useampaa, vai mitä ei-yksiavioisuutesi käytännössä tarkoittaa?

[/quote]

Okei. Ap haluaa vakavan suhteen yhden miehen kanssa, mutta haluaa samanaikaisesti pelata ja "saalistaa" muita miehiä ja myös harrastaa seksiä heidän kanssaan.

Ja "samanhenkinen" kumppani tarkoittaa tässä tapauksessa miestä, joka haluaa samaa. Eli haluaa suhteen yhden naisen kanssa, mutta haluaa samalla myös muita naisia.

En oikein jaksa uskoa, että suhde tuolla pohjalla kovin syvälliseksi pääsisi muodostumaan, joten olen edelleen sitä mieltä, että kuvatunlainen elämäntyyli sopii paremmin sinkulle.

Vai onko kuitenkin niin, että ap haluaisi sen tutun ja turvallisen parisuhteen, mutta sellaisen miehen kanssa, joka ei heti ala nillittämään, vaikka ap eksyisikin sänkyyn jonkun toisen kanssa?

Vierailija
8/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääset, kun etsit miehen, joka haluaa avoimen suhteen.

Vierailija
9/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:23"]Helpommalla pääset, kun etsit miehen, joka haluaa avoimen suhteen.
[/quote]

Jep helpommin sanottu ku tehty. Tosiaan tuntuu ettei kukaan kykene/halua avointa suhdetta. Siks oon miettiny et pitäiskö vaan yrittää jotenkin muuttua tai pystyykö siihen edes.

Vierailija
10/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samaa. Oon nyt ollut mieheni kans 5vuotta ja pari lasta. Mut en todellakaan tiedä, miten voisin olla yksiavioinen lopun elämääni? Kiihko uuden kumppanin kanssa on elämän suuria nautintoja... Pakko varmaan ehdottaa avointa suhdetta, kunhan lapset tehty ja imetetty. Katselen salaa toisia miehiä ja mietin heitä silloin, kun oon sängyssä oman miehen kanssa. Miehessä ei ole vikaa, hän on melkein täydellinen. Minussa se vika on...

Vierailija
11/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä sinkkuna.

Vierailija
12/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä yrittämällä muutu. Itse muutuin ajan ja elämänkokemusten myötä, mutta en mitenkään yrittämällä tai väkisin. Mikään väkisin tehty ei ole aitoa eikä pysyvää.

Vierailija
13/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä jos alat huoraksi eli nussit rahasta ja sitten nussit ketä haluat myös vapaa-ajalla.

Vierailija
14/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin ilmoituksen johonkin missä ilmaiset selkeästi hakevasi avointa suhdetta. Varmaan tulis vastausryöppyä...

Vierailija
15/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:37"]Laittaisin ilmoituksen johonkin missä ilmaiset selkeästi hakevasi avointa suhdetta. Varmaan tulis vastausryöppyä...
[/quote]

No sehän tässä onkin, että kokeilin tehdä tuommoisen ilmoituksen mutta en saanut yhtään vastausta:) Miehet ei halua riipakseen mun kaltaista naista.

T. Ap

Vierailija
16/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:33"]Et sä yrittämällä muutu. Itse muutuin ajan ja elämänkokemusten myötä, mutta en mitenkään yrittämällä tai väkisin. Mikään väkisin tehty ei ole aitoa eikä pysyvää.
[/quote]

Kiitos vastauksesta. Jo tieto siitä, että voin ajan myötä muuttua helpottaa.

Vierailija
17/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni. Olen naimisissa ja olen pettänyt. Mutta ajan myötä olen pikkuhiljaa muuttunut. Viimeksi, kun makasin toisen kanssa meinasin oksentaa. En usko, että enää pystyisin pettämään.

Vierailija
18/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:50"]Tunnistan itseni. Olen naimisissa ja olen pettänyt. Mutta ajan myötä olen pikkuhiljaa muuttunut. Viimeksi, kun makasin toisen kanssa meinasin oksentaa. En usko, että enää pystyisin pettämään.
[/quote] niin piti sanomani, että olin tuollainen nuorempana. En tiedä ikääsi, mutta minusta on vanhemmiten kuoriutunut yhden miehen nainen <3 toki mies on saanut kyllä kärsiä melkoisesti enkä ymmärrä miten on kestänyt. No ainakin tiedän, että hän on se oikea.

Vierailija
19/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsisti

Vierailija
20/20 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 23:50"]Tunnistan itseni. Olen naimisissa ja olen pettänyt. Mutta ajan myötä olen pikkuhiljaa muuttunut. Viimeksi, kun makasin toisen kanssa meinasin oksentaa. En usko, että enää pystyisin pettämään.
[/quote] niin piti sanomani, että olin tuollainen nuorempana. En tiedä ikääsi, mutta minusta on vanhemmiten kuoriutunut yhden miehen nainen <3 toki mies on saanut kyllä kärsiä melkoisesti enkä ymmärrä miten on kestänyt. No ainakin tiedän, että hän on se oikea.
[/quote]

Kiitos, tunnistin itseni tosta. Oon vaan pysytellyt poissa vakavista suhteista, kun aiemmissa en oo pystynyt olemaan uskollinen. Mutta hienoa kuulla että sun "pahat tavat" on historiaa:) ja uskomaton mies sulla rinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän