Kuntoutus
Kommentit (86)
Ja huonekaveri,altailla oli joskus aika rauhallista ja sopivasti piilossa kyllä onnistui.Minkäs voi kun halu iski
Omaa Aslak-kuntoutusta sanoin aikanaan Cinderella-simulaattoriksi. Kuntoutuksen aikana sattui myös pieni episodi kun eräs rouva laitteli ilmeisesti tekstiviestiä yhden yön jutulleen aamuyöstä mutta viesti menikin omalle puolisolle joka oli kertausharjoituksissa toisella puolella Suomea. Mies ajoi sitten paikan päälle selvitteleen asiaa. Ei ollut mitään kivaa seurattavaa se välienselvittely.
Mun työkaveri joutui kuntoutukseen leikkauksen jälkeen.Kertoi estoitta miten mahtavaa oli meininki.Kuuntelin kateellisena noita tarinoita.Meni vuosi ja vaimo ilmoitti menevänsä Aslak kuntoutukseen.Viimeisen jakson jälkeen oli oppinut aika lailla uusia juttuja.Ei tuntunut mitenkään hauskalta.
Työmatkalla olen joskus yöpynyt kylpylässä missä on kuntoutuksia. Ovat vanhuksia tai hyvin huonokuntoisen näköisiä ihmisiä, mutta kaipa se seksikin sitten kuntouttaa. Ensimmäisenä ei kuitenkaan tule seksi mieleen, kun katselee heitä aamiaisjonossa.
Harmi että et ole sattunut kylpylään ,kun siellä on esim.40-50 vuotiaita hoitoalan ammattilaisia ryhmä.
Missähän vanhainkodissa olet yöpynyt
Vierailija kirjoitti:
Missähän vanhainkodissa olet yöpynyt
Turussa, Ikaalisissa ja parissa muussakin paikassa. Ne kuntoutuksethan on tarkoitettu sairaille ihmisille ja vanhuksille, omaishoitajille yms.
Taisi 90 luvulla olla ihan eri vauhti,kaikki kuntoutus homma oli aika uutta ja erikoista?
levillä levitellän villeimmin, vaaai saariselälläään?
Vierailija kirjoitti:
Aslak?
ASLAK eli ammatillisesti syvennetty lääketieteellinen kuntoutus on työelämässä oleville tarkoitettua Kelan järjestämää harkinnanvaraista varhaiskuntoutusta, jonka ensisijaisena tavoitteena on työkyvyn säilyttäminen ja parantaminen
Olin 4*6pv Ikaalisissa työtapaturman jälkeisen polvileikkauksen vuoksi. Ikää oli tuo,loin 33v ja KYLLÄ sain. Olin onneksi tuolloin sinkku, sillä meitä oli kaksi naista ja 10 miestä ryhmässä, eikä kyllä millään olisi selviytynyt ilman pikku naintisessioita. Kaikki iältään 30-45v. Olin kaikkiaan neljän kanssa joista yksi oli ns. vakkari. Välillä kun yksi lähti niin 15min päästä oli jo vakkarini "kylässä".
Jonkun laulun sanoja lainaten " se oli ihanaa aikaa".
Onhan sitä kaikkea sattunut. 92 laukaalla jumpparin kanssa.sain muuten muutaman ylimääräisen hierronnan.voi voi
Kaksi rouvaa halusi minut yöksi samaan sänkyyn,olin aamulla väsynyt.m 38 silloin
juu kuntoutuksessa sain tiukkaa toosaa, melkein jo umpeenkasvanutta vähillä ajoilla ollutta pesää kaiholla muistelen niitä aikoja ja joskus peurungassa parilta naiselta eräällä kuntoutus reissulla
No ei nyt sentään