Kuntoutus
Kommentit (86)
Kyllähän se meno oli aika vauhdikasta välillä
Vaikka kuinka monta kertaa, kun olin 4×viikon Aslak kuntoutuksessa. Nyt niitä ei enää järjestetä, mutta samassa ryhmässä oli yksi kiva tyttö, jonka kanssa ajauduimme heti toisena yönä petipuuhiin ja sitähän sitten harrastettiin lähes joka yö kaikkina viikkoina 😘.
Minä olin aikoinaan Savonlinnassa Aslak kurssilla,panemisesksihan se meni.Oli vaihtelua kotioloihin verrattuna.Tuli sählättyä jopa saunassa ja altaallakin.Aika moni yritti touhuilla salaa mutta näkihän sen ilmeistä mitä tapahtuu.Olihan se kiihottavaa .Olin nainen vähä päälle 40
Heinolassa juankosken tyttöä.ai ai
Minkähän takia ne kuntoutukset lopetettiin
Näin on.pitää yrittää pärjätä ilman kuntoutusta
Vaimo oli vuonna 2002 kuntoutuksessa Imatralla ja vaikutti tyytyväiseltä kuntoutusjaksoon. En huomannut mitään erityistä kuntoutusjaksojen jälkeen. Elämä meni tavallaan jne. Kuitenkin, noin puolivuotta kuntoutuksen jälkeen, ajoi auto yllättäen meidän pihaan ja sieltä nousi meille tuntematon nainen. Nainen tuli ilmoittamaan minulle että vaimollani ja hänen miehellään on ollut suhde kuntoutusjakson aikana ja mahdollisesti tapaamisia on ollut myös kuntoutuksen jälkeenkin. No, aikaa on nyt kulunut paljon tuosta tapahtumasta ja muistot haalistuneet.. mutta koville se silloin otti. Muutin pois samana iltana ja eroprosessi liikkeelle saman.
Kyllä koulutuksissa ennen ja nykyään naidaan. Luonto on meille tarpeet ja kyvyt antanut.
Vierailija kirjoitti:
Minkähän takia ne kuntoutukset lopetettiin
Sinne lähetettiin sellaista tervettä porukkaa, joka oli ihan kunnossa eikä tarvinnut mitään kuntoutusta. Ajatus oli kuntouttaa jo etukäteen, että sinne vanhempana ei tarvitsisi. No, ihan rahanhukkaahan se sellainen on.
Mä pääsin kuntoutukseen koska mulla oli selässä murtuma,muuten ei olisi päässyt.
Ne oli niin ihania reissuja,että niitä pitäisi alkaa järjestämään uudelleen.Tulee helposti O,kun muistelee.
Poissa kotoa, poissa arjen huolet ja murheet kuntoutuksessa olevilla.
Olihan se upeaa aikaa kun ulkopuolisen sain tapailla kahta kuntoutusjaksoilla olevaa eri jaksoilla toki.
Meillä kaikila kolmella oli ero päällä tai ohi jo entuudestaan. Huikeaa vaihtelua itse kullekin. ; )
Montakohan eroa nuo reissut aiheutti?
Tuokin totta,kyllä siellä mieli virkistyi ja sai puhtia elämään.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin aikoinaan Savonlinnassa Aslak kurssilla,panemisesksihan se meni.Oli vaihtelua kotioloihin verrattuna.Tuli sählättyä jopa saunassa ja altaallakin.Aika moni yritti touhuilla salaa mutta näkihän sen ilmeistä mitä tapahtuu.Olihan se kiihottavaa .Olin nainen vähä päälle 40
Pantiinko siellä siis allasosastolla ihan häpeilemättä?
Onko Kelan kuntoutuksia enää?
Itse olin kuntoutusjaksolla noin 10 vuotta sitten. Peurungassa. Ei se legenda ole että kuntoutuksessa harrastetaan syrjähyppyjä ja muodostuu suhteita. Olosuhteet on ainakin otolliset pieneen irtiottoon. Poissa kotoa, hotelli, tanssit iltaisin, hieman alkoholia, kaksi viikkoa aikaa. Huonekaverilla oli kaksikin vakkaria kuntoutuksen ajan. Itse maltoin olla kiltisti ensimmäisen jakson. Toisella jaksolla tuli hetken hairahdus mitä kadun loppuelämäni.