Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesä on ohi . Millainen kesä sinulla oli?

Vierailija
28.08.2021 |

Galluppia päivään

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuu vielä. Hyviä on kaikki kesät ollut.

Vierailija
2/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole gallup jos ei sulla ole vastausvaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että poikkeuksellisen tylsä. Tein liikaa töitä, vaikka oikeastaan olisi voinut ja pitänyt lomailla. Heinäkuussa helle vei voimat, enkä jaksanut miettiä mitään kivaa tekemistä.

Vierailija
4/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha hyvä oli kuuma ja kylmä. Join viinaa ja vaihdoin sukupuolta.

Vierailija
5/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaenteinen, alkuun näytti kaikki sujuvan.

Vierailija
6/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä oli hyvä taas kerran. Ihanat kesäiset ilmat tekivät arjestakin juhlaa, loma oli rento ja omannäköinen ja kun piti ikkunoita auki, niin oli kiva kuunnella kuinka linnut alkoivat laulelemaan jo aamuyöstä. Nautin kesästä, sellaisia lisää kiitos!

Vierailija
7/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä. Aluksi ahdisti, että ei ole töitä tai opintoja tänä kesänä, koska olen työ- ja opiskelunarkomaani, mutta loppujen lopuksi teki aivan hyvää lomailla 3kk. Maanantaina takaisin yliopistolle ja keskiviikkona myös uuteen työpaikkaan.

Vierailija
8/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää pidellyt. Työttömänä kotona, liikaa telkkaria ja kaljaa.

Vierailija
9/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha. Heti alkukesästä mokasin niin että hävetti liikaa. Siksi piti olla paljon enemmän selvinpäin kuin oli tarkoitus. Olin suunnitellut viettäväni oikein kunnon päihdekesän. Puhelimen tarkemmin tekstiviestien syytä. Minähän ne lähetin hirveessä kännissä mutta jos ei olisi kännyköitä niin sitä olisi säästynyt ainakin näiltä murheilta.

Vierailija
10/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ON ohi, varpaita palelee ja t-paidalla ei enää tarkene.  Laitoin takkaan tulet, sormet kohmassa kirjoittelen täällä.

Vierailija
11/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla yksin, mutta läksin kuitenkin kaverin pyynnöstä käymään täältä keskeltä Suomea Hailuodossa. Kaksi tuntia odotusta lautalle ja toinen mokoma päästä sieltä pois.

Kävin myös eka kerran Ikeassa syömässä lihapullia. Kuopion Ikeassa.

Nyt on hyvä olla ihan itsekseen omassa kotonani.

Vierailija
12/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kesä, vaikka missään en käynyt, enkä juuri ketään tavannut. Muutin talvella uuteen kotiin ja täällä on lenkkipolut ja uimaranta tosi lähellä. Ensimmäistä kertaa sitten nuoruusvuosien nautin helteistä, vaikka tässä uudessa kodissakin sisälämpötila nousi lähelle kolmeakymppiä joka päivä.

Olen ollut alkoton 1,5 vuotta eli sikälikin poikkeuksellinen kesä, että edes yhtä terassiolutta ei tullut nautittua. Jospa tuo alkoholittomuus kasvattikin mun kuumuuden sietokykyä :D

Vierailija
13/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo kesäloma oli, ei tullut käytyä oikein missään. En ole mökki-ihmisiä mutta  kaksi viikkoa lomasta (eli puolet) tuli oltua mökeillä, joten riittää moneksi vuodeksi sitä lajia. Toisaalta kun oli niin lämmintä, oli kiva olla järven rannalla ja pulahdella uimaan monta kertaa päivässä.

Vierailija
14/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopultakin otin avioeron. Muutin pois Suomesta. Lapset jäivät Suomeen koulun takia ja heillä on hyvä isä.

Vierailija
15/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iha hyvä oli kuuma ja kylmä. Join viinaa ja vaihdoin sukupuolta.

LOL :D Nyt korkki kiinni

Vierailija
16/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt mitenkään. Olin töissä ja sit kotona. Kotona hikoilin koko ajan. Jalkapalloa tuli katsottua ihan hirveästi. Kerran käytiin kaverin mökillä ryyppää ja yks varovainen reissu Helsinkiin tehtiin. Siinäpä tuo. Ehkä 2 kertaa kävin kisojen aikaan kaljalla keskustassa.

Vierailija
17/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kesä. Kahden kuukauden kauhea helle pilasi sen täysin. En käynyt yhtään missään. En pystynyt kun oli liian kuuma koko ajan. Viime kesänäkin olin paljon aktiivisempi.

Vierailija
18/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi kesä,koska olen jo eläkellä ja yksin asuvana.Toki kesään kohtamisiin vaikutti tämä valitseva aika:Korona.Minulle mahdolistettin sup-lauta kokeilu.Jee! huippu hetki maaseudulla! Lisäksi löysin mahtavan toiminta paikan,juuri ennen koronaa ja se sitten :Oli katkolla syystä, korona rajotukset.Mutta olimme Porvoo päivä tetkellä ja ,Turku myös..Aivan uusia asioita minulle.Lisäksi leffassa.Kiitolinen selvisin hienosti kesän.Sillä elämässäni ihmisiä kuollut paljon, koko korona aika.Mutta ei koronaan! Joten yksin työstänyt ne ja ilman hautajaisia,tai tukea.Hautajaiset antaisivat kasvot kuolemalla, todelisuuden ja suru työn alkamiseen.Mutta korona rajoitukset rankat silloin.15 ihmistä kaiken kaikiaan.Pahin oli 20/3 .21.ei sanoja hänen kuolemalle, Mutta elämä jatkuu.Kesä takana kohti syksyä.Uusiin tuulin ja vuoden ajat ihania,tuo jotain aina utta ,mitä odotaa.Kesästäni olin todella kiitolinen!Paras kesä vuosiin,kaikesta huolimatta: Vaikka varmasti en ole ehjä pitkään aikaan!

Vierailija
19/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla sieltä ja syvältä. Kesäkuun podin koronaa joka oireilee edelleen, heti juhannuksen jälkeen alkoi talon julkisivuremontti. Helteet oli oikeastaan riesoista pienin kun sain siskon vanhan ilmanviilentimen.

Vierailija
20/34 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava pyöräilykesä,tykkään lämpimästä.

Yrtit kasvoivat komeasti kun muisti kastella pari kertaa päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan