Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko liian julma pila, jos muka jätän naisystäväni ja...

Vierailija
28.09.2014 |

...hänen syntymäpäivänään paljastan että se oli vitsi ja kosin tätä? Minulla ja kavereillani on todella hyvä suunnitelma naisystäväni syntymäpäivän varalle, ja syntymäpäivistä tulisi vielä mielenkiintoisemmat, tunteikkaammat ja kokonaisuudessaan upeammat jos olenkin muka jättänyt naiseni aiemmin pari päivää sitten ja hän saa syntymäpäivänään tietää että koko juttu oli pilaa ja olenkin sen sijaan kosimassa naista. Mikä voisi olla sen upeampi yllätys kuin saada tietää että kaikki on sittenkin paremmin kuin hyvin, sitä onnen tunnetta ei voi varmaan sanoin kuvata. Tietysti voisin toteuttaa tämän ilman valejättämistäkin mutta se olisi laimeampaa, jos sen sijaan muka jätän niin kosinta tulee varmasti todella odottamatta eli vieläkin iloisempana yllätyksenä ja olisihan se hauska nähdä naisystävän ilme kun juttu paljastuu.

Kommentit (837)

Vierailija
641/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kosinta meni noin :D ei tosin ollut syntymäpäivä vaan ihan normi päivä. Itkun silmiä päästäni, kun en halunnut erota ja sitten mies tuli muka hakemaan kamojaan ja kosi :') se oli todellakin elämäni paras yllätys.

Vierailija
642/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä provo (joka oli muuten todella surkea) ole jo loppuun kaluttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutan. Ap:n kovaan kalloon ei mene näemmä mikään. Miksi ylipäänsä kysyt keskustelupalstalla koko jutusta, jos olet jo päätöksen tehnyt ja koko juttu on mielestäsi täysin timanttinen ja myös pomminvarma?

Vierailija
644/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska ajatus. Ootko vittu tyhmä? Vai sadisti.

Vierailija
645/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä nauraisin eäuskoisena hyvin räkäsesti jos mies pari päivää eron jälkeen tulisi kosioreissulle. Ajatus olisi lähinnä että eipä mies kauaa yksin pärjännytkään ja heti palasi häntä koipien välissä takasin, nauttisin siitä että nyt mies saa nenilleen ja jää tosiaankin yksin, miettikööt nyt tunteitaan. Toteaisin miehelle että en todellakaan usko tätä etukäteen suunnitelluksi hauskaksi vitsiksi vaan kokoson koko jutun selittelynä ja sellaisena ett mies seilaa eikä ole lainkaan varma tunteistaan, mies vaikuttaisi silmissäni tempauksen jälkeen hyvin epävakaalta ja epäluotettavalta. En tosiaankaan suostuisi kihloihin miehen kanssa, joka omissa silmissäni eka jättää ja sitten tulee ruikuttaen kukat kourassa takasin hetikohta selitellen että "tää oli vaan vitsi, en mä oikeesti...."

En kertakaikkiaan kykenisi uuskomaan eron jälkeen hommaa vitsiksi vaan mies olisi silmissäni täysi pelle, joka ei tiedä lainkaan mitä haluaa.

Vierailija
646/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 19:13"]Tässä kuviossa on nyt ihan liian monta liikkuvaa osaa. 1. Yksi naisen hyvistä ystävistä soittaa ja sanoo, että hei, sulla on kohta synttärit, tule meille, tarjoan kahvit. Kysymys: Yleensä synttärisankari on se, joka juhlia järjestää ja jos joku tarjoaa kahvit, niin yleensä ns. juhlavammin eli jossain suositussa kahvilassa eikä kotona. Minusta olisi outoa, jos ystäväni kutsuisi minut juhlimaan minun synttäreitäni hänen luokseen 2. Kaverit ovat tässä mukana Kysymys: Missä mukana? On se yksi, joka kutsuu kahville, mutta miten monta muuta tästä tietää? Miten on mahdollista, että kaikki ovat lojaaleja ap:lle eikä yksikään kerro tyttöystävälle, mistä on kyse? 3. Tyttöystävä on niin yksinäinen, että riutuu yksinään tuskaansa Kysymys: tavallisesti naiset jakavat kaiken jonkun kanssa ja etenkin tällaisessa kriisissä etsitään se ystävä, jolle avaudutaan. Millainen on se ystävä, joka tietää feikkijättämisestä ja antaa toisen itkeä? Toisaalta tunteeko ap tyttöystävänsä kaikki kaverit ja voi olla varma, että tukena ei olekaan kukaan sellainen, joka ei ole vedätyksessä mukana? 4. Millä syyllä ap jättää naisensa? Tarkennus: oli syy mikä tahansa, siihen palataan vielä usein. Jättämisen pelko jää suhteeseen pysyväksi olotilaksi ja kaiken lisäksi luottamus on mennyt kokonaan. Tyttöystävä ei voi luottaa edes siihen, että ollaan menossa naimisiin. Ja jos luottamus on mennyt, voi tyttöystävä (tuleva vaimo?) tehdä saman kuin ap eli pettää luottamuksen tavalla tai toisella. Hän voi syödä pillereitä kertomatta miehelle tai puhkoa kondomit vähän sen mukaan, haluaako ap lapsia vai ei. Hassunhauska pila, joka päättyy iloon? [/quote] 1. Minusta on ihan normaalia, jos syntymäpäivät aloitetaan kahvittelemalla ystävän luona. Eihän se sitä tarkoita, ettei illalla voisi tehdä jotain juhlavampaa. 2. Muutaman kaverin kanssa saatiin idea ja hiottiin suunnitelma, muutama naisenkin kaveri tietää. Kukaan tuskin kertoo naiselle, koska lähes kaikista idea on hyvä. Ja paria ei kiinnosta koko juttu. 3. No tuskin siinä yhden päivän aikana juurikaan ehtii itkeskellä kavereilleen. 4. Ajattelin selittää jotain ympäripyöreää, että haluan vapautta ja suhde ei tunnu oikealta tällä hetkellä.

[/quote]

Ai että muutaman kaverin kanssa saitte idean? Aijai, veikkaanpa että joku kaverisi on ihastunut naisystävääsi ja on syöttänyt sinulle idean, johon tyhmänä tietysti tartuit. Itsekin voisin tuolla tavalla testata, onko ihastukseni kumppani hänen arvoisensa. Jos on, ei suostu ideaan ja suutahtaakin ehkä sen esittäjälle, jos ei ole, pääsenpä itse yrittämään suhdetta ihastukseni kanssa...

Vierailija
647/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin tänään johonkin viestiketjuun, miten miehistä saa näiden ketjujen perusteella kuvan, että ovat täysin empatiakyvyttömiä, tunneälyltään puutteellisia ja yksinkertaisia. Heidän toiveensa ja halunsa ovat prioriteetti yksi. Ja tässäpä sitä ollaan taas tämän ketjun äärellä.

Tosin en silti jaksa uskoa, että kukaan yli 25 v olisi noin lapsen tasolla, lisäksi elämänkokemuksen puute kuultaa kirjoituksesta läpi. Uskonkin, että kyse on Ylilaudan finninaamaisen pikkukikkelin ajanvietosta, tosin kyseessä voi olla myös Ylilaudan pikkupillu, samoja vinkeitä niilläkin nykyään.

Vierailija
648/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulle tehtäis noin, niin vastaisin kosintaan EI. Ja se ei olis mikään vitsi vaan ihan oikea ei. Siihen loppuis se suhde. Ja mulla on käsittääkseni aika hyvä huumorintaju, mutta ihan kaikkeen sekään ei taivu. Toisen tunteilla leikkiminen ei ole mikään vitsi.

Kosimisen voi hoitaa tuhat kertaa tyylikkäämmin ja niin ettei sen takia pahoiteta toisen mieltä, ei edes pariksi päiväksi eikä vitsiksi. 

Vierailija
649/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. kerro koulutuksesi ja ammattisi? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Provohan tämä kyllä on, ilmeisen onnistunut kun pituutta ketjulla jo on.

Vierailija
650/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:37"]Ap. kerro koulutuksesi ja ammattisi? Ihan uteliaisuudesta kysyn.

Provohan tämä kyllä on, ilmeisen onnistunut kun pituutta ketjulla jo on.
[/quote]

Sinulle ja muillekin epäilijöille: en ole provo, mutta ettehän te sitä suostu uskomaan koska kaikkea on niin kiva epäillä. Olen ensihoitajan koulutuksen käynyt ja ensihoitajan töitä olen tehnytkin jo vuosia.

Vierailija
651/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:29"]Luovutan. Ap:n kovaan kalloon ei mene näemmä mikään. Miksi ylipäänsä kysyt keskustelupalstalla koko jutusta, jos olet jo päätöksen tehnyt ja koko juttu on mielestäsi täysin timanttinen ja myös pomminvarma?
[/quote]
Olen sanonut että viestit ovat antaneet ajattelemisen aihetta ja uutta näkökulmaa. Tämä voi johtaa siihen että mieleni vielä muuttuu, mikään ei ole siis varmaa vielä.

Vierailija
652/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap ei usko, että vastaus on "ei", eikä seurustelu jatku? Onko se ok? Kymmenet naiset, osa tosin samoja, ovat teilanneet idean, joten opettele jo ymmärtämään naisia, edes hiukan. Kaverisi eivät ymmärrä. 

Vierailija
653/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:37"]Ap. kerro koulutuksesi ja ammattisi? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Provohan tämä kyllä on, ilmeisen onnistunut kun pituutta ketjulla jo on. [/quote] Sinulle ja muillekin epäilijöille: en ole provo, mutta ettehän te sitä suostu uskomaan koska kaikkea on niin kiva epäillä. Olen ensihoitajan koulutuksen käynyt ja ensihoitajan töitä olen tehnytkin jo vuosia.

[/quote]

Miten täysin empatiakyvytön ja sadistinen ihminen voi työskennellä hoitoalalla? Tai pettäähän se seula välillä siellläkin.

Vierailija
654/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty nainen ehtii parin päivän aikana kerätä valtavan määrän pyhää vihaa jättäjää kohtaan. Ja tässä asiassa onneksi ystävät kyllä auttavat! Mies ehditään haukkua maan rakoon moneen kertaan, jotta surun yli pääseminen olisi helpompaa. Ei kukaan normaali nainen enää sen jälkeen suostu kosintaan.

Vierailija
655/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varoittava esimerkki tosielämästä:

Mieheni seurusteli ennen minua ihan kivan Annen kanssa. Tarkoitus oli muuttaa yhteen asumaan, kunhan Anne saisi töitä lähempää mieheni kotia (välimatkaa oli vaivaiset 70 km eli ei kamalasti). Anne alkoi kuitenkin epäillä jotain, ja ehdotti poikaystävälleen, että pitäisivät suhteessa tauon, ihan vain kuukauden mittaisen, mutta olisivat sen aikaa erossa ja miettisivät, missä mennään jne.

Poikaystävälle se oli shokki: oli tarkoitus muuttaa yhteen asumaan, oli tarkoitus perustaa perhe ja nyt toinen sanoi, että pidetään tauko ja katsotaan.

Minä kohtasin miehen 2 vko kuluttua erosta ihan vain töiden merkeissä. Jouduimme tapaamaan vielä kahdesti ja siinä kahvittelujenkin ohessa tuli juteltua kaikenlaista yksinolosta ja toiveista ja elämästä. Minä olin vapaa ja mieskin tajusi, että hän voi nyt tehdä samoja asioita kuin muutkin vapaat miehet. Eli hän kutsui minut kanssaan elokuviin ja syömään kaveripohjalta.

Kun Anne parin viikon kuluttua ilmoitti, että nyt hän palaa, oli mies tullut toisiin ajatuksiin. Hän ei usko koe-eroihin eikä miettimisaikoihin. Joko ollaan tai ei olla, välimuotoa ei ole. Tästä on nyt 15 vuotta, minä ja mies olemme naimisissa, Anne edelleen sinkku.

Vierailija
656/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:28"]Mun kosinta meni noin :D ei tosin ollut syntymäpäivä vaan ihan normi päivä. Itkun silmiä päästäni, kun en halunnut erota ja sitten mies tuli muka hakemaan kamojaan ja kosi :') se oli todellakin elämäni paras yllätys.
[/quote] alapeukuttajat. Onko noin vaikea käsittää, että joku olis oikeesti voinut kokea tuon positiivisesti? :D tosin meidän erosta ei mennyt kahta päivää. Kaikki tapahtui samana päivänä

Vierailija
657/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä harvinaisen t y h m ä mies.

Vierailija
658/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että naisesi näkee minkä ääliön kanssa on ollut ja voi lähteä etsimään itselleen miehen.

Vierailija
659/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:28"]Mun kosinta meni noin :D ei tosin ollut syntymäpäivä vaan ihan normi päivä. Itkun silmiä päästäni, kun en halunnut erota ja sitten mies tuli muka hakemaan kamojaan ja kosi :') se oli todellakin elämäni paras yllätys. [/quote] alapeukuttajat. Onko noin vaikea käsittää, että joku olis oikeesti voinut kokea tuon positiivisesti? :D tosin meidän erosta ei mennyt kahta päivää. Kaikki tapahtui samana päivänä

[/quote]

Täytyy olla tosi tossu, jos kokee tollaisen positiivisesti. Kukin toki tyylillään.

Vierailija
660/837 |
28.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:57"]Tässä varoittava esimerkki tosielämästä:

Mieheni seurusteli ennen minua ihan kivan Annen kanssa. Tarkoitus oli muuttaa yhteen asumaan, kunhan Anne saisi töitä lähempää mieheni kotia (välimatkaa oli vaivaiset 70 km eli ei kamalasti). Anne alkoi kuitenkin epäillä jotain, ja ehdotti poikaystävälleen, että pitäisivät suhteessa tauon, ihan vain kuukauden mittaisen, mutta olisivat sen aikaa erossa ja miettisivät, missä mennään jne.

Poikaystävälle se oli shokki: oli tarkoitus muuttaa yhteen asumaan, oli tarkoitus perustaa perhe ja nyt toinen sanoi, että pidetään tauko ja katsotaan.

Minä kohtasin miehen 2 vko kuluttua erosta ihan vain töiden merkeissä. Jouduimme tapaamaan vielä kahdesti ja siinä kahvittelujenkin ohessa tuli juteltua kaikenlaista yksinolosta ja toiveista ja elämästä. Minä olin vapaa ja mieskin tajusi, että hän voi nyt tehdä samoja asioita kuin muutkin vapaat miehet. Eli hän kutsui minut kanssaan elokuviin ja syömään kaveripohjalta.

Kun Anne parin viikon kuluttua ilmoitti, että nyt hän palaa, oli mies tullut toisiin ajatuksiin. Hän ei usko koe-eroihin eikä miettimisaikoihin. Joko ollaan tai ei olla, välimuotoa ei ole. Tästä on nyt 15 vuotta, minä ja mies olemme naimisissa, Anne edelleen sinkku.
[/quote] minusta miehesi ei ollut rakastunut eikä tiennyt mitään rakkaudesta, koska, jos olisi ollut tosissaan Annen kanssa ei olisi halunnut sinulta mitään. Vähintään kuukauden olisi ollut omissa oloissaan ja miettinyt kaipaako Annea tosissaan. No ei kaivannut, koska uusi kelpasi heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi