Mitä ja kuinka usein varastat työpaikaltasi?
Kommentit (32)
Mä asun työpaikallani joten käytän kaikkea häikäilemättä hyväkseni mitä tarviin.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:11"]
Työaikaa. Käytän päivittäin nelisen tuntia sivutyöni asioiden hoitoon
[/quote] No tähän. Mä hoidan mun omaa firmaa työajalla työtehtävissäni eli tavallaan saan tuplapalkan tekemällä vain yhtä työtä.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:24"]
En ole vuosiin ostanut itse vessapaperia.
[/quote]
Luin tuon otsikon ja olin aikeissa vastata, että yrittäjänä en varasta mitään, mutta ex-työkaveri varasti tosiaan töistä paskapaperia, mikä oli minusta aivan käsittämätön homma. Kerran kuussa hän vain lähti töistä ison paketin kanssa, ja sillä mentiin seuraava kuukausi tämän henkilön kotitaloudessa
Ei meillä ole mitään varastettavaa, ainakaan sellaista mitä kotona tarvisin.
Kuulakärkikyniä tuntuu jäävän milloin minnekin taskuun. Mä siis kuljen aika paljon työssäni ja laitan kuulakärkikynän yleensä farkkujen takataskuun. Siellä se sitten kulkeekin kotiin asti.
Kerran vein kotiini tussin, palautin sen. Toisen kerran teipin, palautin senkin. :) Syystä että tarvitsin enkä jaksanut käydä kaupassa töitten jälkeen. Mitään muuta ei tulisi kyllä ikinä mielenkään varastaa. Kyllä palkalla saa kaiken tarpeellisen hankittua :DD
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 13:24"]
En ole vuosiin ostanut itse vessapaperia.
[/quote]
Luin tuon otsikon ja olin aikeissa vastata, että yrittäjänä en varasta mitään, mutta ex-työkaveri varasti tosiaan töistä paskapaperia, mikä oli minusta aivan käsittämätön homma. Kerran kuussa hän vain lähti töistä ison paketin kanssa, ja sillä mentiin seuraava kuukausi tämän henkilön kotitaloudessa
[/quote]
Naurettiin yhden tutun kanssa lähes hysteerisesti, kun hän kertoi työpaikkansa insinöörimiehen varastavan vessapaperia. Se vain, että kyseisellä työpaikalla vessapaperi oli niissä isoissa rullissa, joilla on ihan omat telineetkin. Eli puheet inssien isoista palkoista on selvästi liioittelua.
Mikten joku kehtaa varastaa WC-paperia, siis pakettikaupalla? Ymmärrän yhden rullan mukaan oton kotiin jos sattuu olemaan loppu ja ei ole huomannut tuoda kaupasta, mutta että paketti akinaloon joka kuukausi, ei vittu! Olisi niin noloa, NIIN NOLOA, jäädä kiinni paskapaerivarkaudesta.
Kontaktimuovia, kartonkia, vihkoja ja pari kyvää olen varastanut. Ja vahingossa yhden pelin. Lainasin sitä viikonlopun ajaksi mutta vasta töiden loputtua taas löysin sen mutta en tietenkään kehdannut enää palauttaa
En varasta ikinä mitään. Eikä tulisi edes mieleen:) olen suuressa kauppakeskuksessa töissä.
Työaikaa. Käytän päivittäin nelisen tuntia sivutyöni asioiden hoitoon